Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

hoi allemaal...

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   alja
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Cat,

We zitten wel echt in dezelfde schaal, maar jij hebt meer ambitie als ik hoor, ik ga voor de 85 kg want dat woog ik een paar jaar geleden ook, dus ik weet dat dat haalbaar is.
die 65 kg was volgens mij m'n geboortegewicht Lachen
Maar je zal best weten wat je kan toch?
De eetmeter is eigenlijk gewoon callorieën tellen, maar dan wel verantwoord.
Ik kon altijd heel goed lijnen, maar kwam dan wel van alles tekort.
op de eetmeter vul je elk ding wat hje in je giechel steekt en dan berekent hij welke vitamines en mineralen je te veel of te weinig hebt. alles keurig in een tabel! kind kan de was doen hihi
nou ja, bijna dan!

Fabiooltje heeft de link er al ingezet, dus ga eens kijken zou ik zeggen.
als je nog wat wil weten hoor ik het wel.

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 11:14    
Vrouw Weeggegevens   alja
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fabiooltje schreef:
alja schreef:
Hoi fabiooltje, bedankt voor je warme welkom.
ik heb in ieder geval al een heerlijk thuis gevoel hier met al die mensen met dezelfde mensenwensen (iets teveel met de kids naar meneer de uil gekeken).

En dezelfde mensenstreken Lachen . Gelukkig komt het niet allemaal in de krant, maar wel op de weegclub.

Oh ja:

De ticker in je onderschrift zetten: https://www.weegclub.nl/forum/leuke-ticker-aanmaken-t11985.html
De Eetmeter (voor Cat, ik vind 'm ook een aanrader!): http://eetmeter.voedingscentrum.nl/

Groetjes,
Fabiooltje.

dank je wel hoor Fabiooltje, het is zowaar gelukt !
en Nee gelukkig komt het niet in de krant Lachen

ik mis alleen de dagravit nog op de eetmeter om wel eens je vitamines aan te vullen maar daar word aan gewwerkt heb ik begrepen.

groetjes, Alja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Alja,

ja, inderdaad! Ik had tijdelijk een ander vitaminepilletje aangeklikt, maar ook die geeft geen goede waardes binnen de Eetmeter. Dus helaas zul je dan even zelf moeten rekenen: als de Eetmeter voor een vitamine een tekort meldt; dan moet je zelf even kijken of de aanvulling met je vitaminepilletje voldoende is geweest.
Ik begreep ook, dat er aan gewerkt wordt.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2009 12:22    
Vrouw Weeggegevens   LightShadowCat
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Paleo-'ish'

Reageer met quote
alja schreef:
We zitten wel echt in dezelfde schaal, maar jij hebt meer ambitie als ik hoor, ik ga voor de 85 kg want dat woog ik een paar jaar geleden ook, dus ik weet dat dat haalbaar is.

Hoi Alja,
tja, over dat gewicht heb ik lang nagedacht. Dacht goh, zal je stapjes doen, eerst 95, dan 70 etcetc... Maar uiteindelijk was het voor mij iets van "he, wees eerlijk tegenover jezelf"... Ik hou mezelf voor ogen dat ik me, toen ik nog 65 kilo woog, zo veel lekker en soepeler in mijn vel voelde.

Mijn innerlijk beeld van mezelf is nog steeds die vrouw, dus waarom zou ik mezelf te kort doen en voor minder gaan. Ik ga voor de 65, maar als ik onderweg ergens blijf steken, dan zien we dat wel... Uiteindelijk ambieer ik een bijna-halvering... Geschokt
Groetjes
Cat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2009 8:00    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Alja, ik zag dat je weer terug bent, welkom! Misschien toch maar een dagboekje gaan bijhouden? Lachen Succes hè!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2013 10:06    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Alja, welkom terug bij de weegclub. Je bent alweer lekker aangehaakt bij een sprintje zie ik! Als er iets gewijzigd moet worden hoor ik het wel. Erg blij

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2014 22:55    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Beste Alja,

Gefeliciteerd met het bereiken van je streefgewicht! Wat ben je van ver gekomen! Heel knap en nu vast houden, hè! Lachen

Veel suc6.

Hartelijke groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2015 17:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2