Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Hoi, ik heb me ook net aangemeld. Mijn voornemen is om per week minstens 350 minuten beweging te hebben en om twee maal per week iets aan krachttraining te doen.
Daarnaast heb ik het doel om minstens drie huishoudelijke taken te doen per week (dat is ook lichaamsbeweging). Ik zal hier wekelijks melden of het is gelukt.
morgen gaat het echt een uitdaging worden....
Dan heb ik cursus (= veel stil zitten) en heeft mijn man "pappa dag" dus brengt en haalt de kinderen van/naar school (= minder lopen)...
Moet nog even kijken hoe ik dat ga organiseren... Een ommetje Lopen zonder echt doel ben ik meestal niet zo heel goed in...
wil straks weer in mijn nieuwe motorbroek passen die ik vorig jaar om deze tijd heb gekocht, maar weer 15 kilo erna zwaarder ben geworden. das toch zonde. dus nu goed bezig gaan en voel me nu al fitter dan 2 week geleden.
samen met mijn dochters een groeps app aangemaakt, stimuleren elkaar en willen dagelijks 10.000 stappen zetten, 2 liter water drinken en de maaltijden per foto's delen.
wil straks weer in mijn nieuwe motorbroek passen die ik vorig jaar om deze tijd heb gekocht, maar weer 15 kilo erna zwaarder ben geworden. das toch zonde. dus nu goed bezig gaan en voel me nu al fitter dan 2 week geleden.
Wat goed zeg!!!
Hier gaat t moeizaam vandaag, geen tijd gewoon voor stappen te maken...
Moet er nu nog 3000...