Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hielspoor

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Shanka
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ben pas begonnen met wandelen en na drie keer deed mijn hak ontzettend zeer. Op Google nagekeken blijkt het hielspoor te zijn. Door overgewicht en opeens beginnen met wandelen enz. kan je dat krijgen. Ben nu begonnen met zwemmen en fietsen. Zijn er mensen op dit forum die dit ook hebben?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Er zullen best deelnemers zijn die ook zoiets hebben gehad maar ons advies is altijd ga naar de dokter

De Weegclub biedt geen medische begeleiding bij medische aandoening dien je eerst je arts te raadplegen voor medisch advies
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 18:45    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Shanka, heb ook hielspoor gehad. Het werd pas minder toen ik een goede, gecertificeerde podoloog bezocht, die met verschillende apparaten de voetstand opmat. Hij liet speciaal voor hielspoor op mijn voet afgemeten zooltjes maken. De huisarts wist er geen raad mee, deze podoloog wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2018 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 8:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb het ook gehad. Moest met rust genezen toen. Duurde erg lang als ik het mij goed herinner. Sterkte! Goede oplossing om te fietsen en te zwemmen. Zo krijg je toch je beweging immers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2018 0:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1