Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hi ik kom me even voorstellen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Franka1975
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Franka en 43 jaar jong. Moeder van 3 kids en getrouwd. Ik zit in een lastig pakket. Ik ben in de afgelopen jaren heel wat aangekomen en weeg ondertussen 135 kg.....Ik snapte niet waardoor dit kwam want wat ik ook probeerde ik viel niet af!! Uiteindelijk ben ik naar de huisarts gegaan en zijn we er achter gekomen dat mijn schildklier er mee ophoud.... Sip Sip en daarnaast blijk ik al 5 jaar in de overgang te zitten Yeahhhh great combi!!! . Nu zit ik aan de medicatie en ben nog bezig met instellen maar nu wil ik het langzaam aan toch wel weer gaan proberen want ik zit helemaal niet lekker in me velletje.....Ik hoop hier wat steun motivatie en goede tips te vinden. Groetjes Franka
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 16:09    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Franka, van harte welkom bij de weegclub. Je hebt gelijk, het is een hele lastige combinatie. Ik zit zelf ook in de overgang en dat is zeker geen pretje. En met de schildklier erbij is het helemaal niet fijn. Doe het stap voor stap en dan kom je er zeker wel. Heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zondag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 18:58    
Vrouw Weeggegevens   angelavrx
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
welkom, ik ben zelf ook pas sinds een paar weken lid en ik merk dat deze site een goede stok achter de deur voor mij is.
mijn schildklier werkt ook niet goed en ik heb meerdere klachten.
astma, fybriomyalgie ,spastische darm. ik ben begonnen met minder
suiker ,ik drink bijna geen limonade meer , alleen heel veel water.
En ik merk nu naar een paar weken al dat ik veel meer energie heb.
en daardoor is het voor mij nu al beter vol te houden.
gewoon stapje voor stapje doen,dan lukt het allemaal vanzelf wel.
zoek een manier voor je zelf om het vol te kunnen houden,

veel succes groetjes angela

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Franka1975

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Dank jullie wel voor jullie reactie. Water drinken is idd een goeie daar win je heel veel mee volgens mij. Al vind ik dat nog vest lastig moet ik zeggen. Ik drink wel thee en koffie maar ik vergeet het water zeg maar.....Het zit nog niet in mijn systeem. Ik moet helemaal weer me weg vinden wat betrefd het lijnen (veranderen van eet gewoonte). En dat zal niet vanzelf gaan maar ik heb goede hoop!! Er moet ook echt veel af.... zucht.....Maar goed we gaan er voor. Vandaag maar eens lekker aan de wandel. Fijne dag en bedankt he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom Franka
wel goed dat je de oorzaak kent en nu met de juiste medicatie af kan gaan vallen
hoewel de overgang....gaat trager maar het zal je zeker lukken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 20:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1