Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Hoi allemaal,
Ik ben hier laaaaang geleden wel eens geweest. Ik ben op mijn zwaarst op dit moment en het roer moet om. Verschillende keren geprobeerd te diëten. Weight Watchers 3 x, koolhydraat arm en gewoon gezond eten. Dat laatste werkte het best, icm bewegen maar toch val ik steeds weer terug. Ik ga nu komende periode beginnen met GLI. Gecombineerde Leefstijl Interventie. Daar was laatst een krantenbericht over en daar wil ik nu mee beginnen. Het is een traject van 2 jaar en ik hoop dat het voor mij die stok achter de deur is, samen met alle informatie en steun die ik hier kan vinden. Ik heb goede hoop deze keer!
Dipinipi schreef:
welkom back
geen idee wat het GLI dieet inhoudt maar dat lezen we wel van je neem ik aan
Dankjewel! Het is geen diëet. Het is een traject van 2 jaar waarbij je je levensstijl aanpakt. Ik ga de beweegkuur doen. Daarbij krijg je hulp van een diëtist en een fysiotherapeut en je hebt individuele sessies en groepssessies. Omdat het 2 jaar duurt hoop ik dat voor mij die stok achter de deur is.
Mijn huisarts heeft mij ook GLI voorgesteld dus ik ben heel benieuwd je dat gaat bevallen? Ook heb ik al zitten denken aan een maagballon maar ik hoop het op eigen kracht te kunnen gaan doen