Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het klaagmuurtje voor iedereen !!!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hallo ik ben het klaagmuurtje gestart , als je iets van jullie lever moet zet het gerust hier Erg blij
Alles mag en kan , soms lucht het op als het van je lever is , privéproblemen ,of frustraties in verband met eten of drinken , schrijf het van jullie af , dat lucht op en is het probleem soms al voor de helft minder of opgelost .
Problemen met kinderen , of ouders , onbegrip , liefdesperikelen , boosheid , of als je intriest bent , je mag en kan het hier allemaal kwijt , en als er mensen zijn die je kunnen helpen en raad geven , gaan die dat zeker doen , daarom is dit forum zo heerlijk je geraakt hier niet alleen je kiloos kwijt , maar kan met alles hier terecht Erg blij
liefs Chrisje

Laatst aangepast door ChrisjeXXL op vr 10 okt 2008 12:18, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Sharpe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Wat een leuk idee Erg blij

Sharon zwaai zwaai

I am trying to loose weight...But it keeps finding me!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:11    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Sharpe schreef:
Wat een leuk idee Erg blij

Sharon zwaai zwaai

Dankjewel Sharon Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik wil als eerste klagen, over een eigenzinnige aannemer. Die doet dingen geheel op eigenwijze en vergeet dat het MIJN huis is...
Zo zouden wij een extra electra groep erbij krijgen zodat ik de wasmachien en de droger tegelijk kon laten draaien. Nee hoor, hij vond dat te lastig en heeft er een grotere stop in gedraait. Maar beide machines samen gebruiken 5000 watt, dat is te veel voor een 20 apm stop, (jaja, ik leer het jargon)
Maar goed, ik heb dus in de werkomschrijving gekeken en daar staat het toch echt en wij hebben er ook voor betaald, dus komen moet ie er, die groep.
Maar nu is er met de electriciën gebeld en die komt straks nog even om het toch zo te doen, toch niet moeilijk dus????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:26    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Odette schreef:
Ik wil als eerste klagen, over een eigenzinnige aannemer. Die doet dingen geheel op eigenwijze en vergeet dat het MIJN huis is...
Zo zouden wij een extra electra groep erbij krijgen zodat ik de wasmachien en de droger tegelijk kon laten draaien. Nee hoor, hij vond dat te lastig en heeft er een grotere stop in gedraait. Maar beide machines samen gebruiken 5000 watt, dat is te veel voor een 20 apm stop, (jaja, ik leer het jargon)
Maar goed, ik heb dus in de werkomschrijving gekeken en daar staat het toch echt en wij hebben er ook voor betaald, dus komen moet ie er, die groep.
Maar nu is er met de electriciën gebeld en die komt straks nog even om het toch zo te doen, toch niet moeilijk dus????

Goed zo Odette , laat niet op je kop zitten , eigenwijze mensen , het is inderdaad JOUW huis en JIJ moet er in wonen en werken , dus is het JOUW KEUZE en hij moet die respecteren , goed van je Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Annelies
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Laat ik ook eens wat schrijven, gisteren avond zou Kees wel eens de aardappeltjes bakken.
Want ik deed toch niet genoeg becel in de pan om ze lekker bruin te krijgen.
Daar ga ik dan met me gezond eten,
De aardappeltjes waren bruin en lekker.
Maar het is lief dat hij helpt met koken, maar ik kan daarna met mijn linker pootje het gasstel poetsen.
Dat kwartje valt echt niet !!!!!!!
voor vandaag was dat het weer, ander x meer.

Diabetes 2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:39    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Anneliessite schreef:
Laat ik ook eens wat schrijven, gisteren avond zou Kees wel eens de aardappeltjes bakken.
Want ik deed toch niet genoeg becel in de pan om ze lekker bruin te krijgen.
Daar ga ik dan met me gezond eten,
De aardappeltjes waren bruin en lekker.
Maar het is lief dat hij helpt met koken, maar ik kan daarna met mijn linker pootje het gasstel poetsen.
Dat kwartje valt echt niet !!!!!!!
voor vandaag was dat het weer, ander x meer.

Ik zie het zo voor me , sorry Grap maar moest er mee lachen , het zijn soms toch oenen hé Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik heb er nog een :
Vroeger toen ik nog studeerde moest ik een keer voor een kookwedstrijd een gerecht maken voor iemand die eiwit en vet beperkt moest eten. Ik had pannenkoeken bedacht, helemaal uitgerekend en flink getest thuis.
Toen ging ik ze in de grote keuken maken. Geen vet gebruiken natuurlijk. Komt de hoofdkok langs, zegt hij, "met een beetje boter in de pan zijn ze véél lekkerder..." en gooit een flinke klont boter in mijn pannetje. ja, ammehoela, dat was nou juist het punt, vetarm. Maar de jury vond ze wel lekker dus ik ben de dans ontsprongen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 14:02    
Vrouw Weeggegevens   Jacqie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weg met de weegschaal

Reageer met quote
Hallo dames,

tja en ik ben ongelukkig verliefd op een man die al een vriendin heeft, bah. Ik hoop maar een beetje verliefd te zijn en gelukkig zie ik de man niet dagelijks zodat ik hoop dat mijn verliefdheid snel overgaat. Ik vind het gewoon erg onhandig, verliefd op een onbereikbare man. en ik weet ook niet goed hoe ik met de ontstane spanning om moet gaan. Iemand tips?

Lieve groeten,

Jacqie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
† IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Waar ik over wil klagen is de rommel die mensen overal achter zich neer gooien tijdens het recreëren. Er is bijna nergens meer een plekje te vinden in de natuur waar geen troep ligt. Ze slepen van alles mee snoep, koek, frisdrank enz. enz. dat weegt vol best wel wat maar dat doen ze zonder moeite. Maar als het leeg is gooien ze het achter hun kont neer, en dat terwijl het dan bijna niks meer weegt.

En ook langs wegen is het een bende asbakken worden geleegd, fastfood in je auto afhalen en gezellig op een parkeerplaats opeten en de verpakking, HUP het raam uit in de wegkant.
Het is er bij mij met de paplepel in gegoten, weggooien doe je in de vuilensbak en is die er niet dan neem je het mee naar huis. Ook onze kids heb ik dat weer meegegeven.
Bij ons zijn een aantal jaren geleden koeien ziek geworden door kopervergiftiging en zelfs één doodgegaan omdat iemand iets geleegd had in de wegkant, waardoor er een hele hoge concentratie koper in het gras zat wat wij hadden gekocht. Alleen voor de schade kun je zelf opdraaien. Want er hangt nooit een briefje bij.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 15:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 37, 38, 39  Volgende
Pagina 1 van 39