Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het klaagmuurtje voor iedereen !!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Missy Kussen

Ik voel me vreselijk beroerd vandaag, vanmorgen niks aan de hand, na een kopje thee op mijn werk ineens misselijk, spugen, buikpijn, rommelige darmen, wiebelig, koud... Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mei 2014 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Missy Kussen

Ik voel me vreselijk beroerd vandaag, vanmorgen niks aan de hand, na een kopje thee op mijn werk ineens misselijk, spugen, buikpijn, rommelige darmen, wiebelig, koud... Sip
Jakkes........... er heerst een zomergriepje, beterschap!!!

Ik heb slecht nieuws gehad. Ben van slag. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2014 3:54    
Vrouw   GBA

Dieet: Low Carb

Reageer met quote
Ik zoek mijn kluts al een poosje.
Zonder gaat ook mijn vel niet dicht en zit ik er niet lekker in.

Mijn draai is ook al een hele tijd weg Rollende ogen - zoekt en gij zult vinden...vergeet het maar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jun 2014 22:50    
Vrouw Weeggegevens   Lythia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare

Reageer met quote
mn eerste dag weightcare en voel me niet zo goed nu..
mn lichaam moet hartstikke wennen aan het drastisch minder eten... Sip

"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 13:36    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Weer een afwijzing op een sollicitatie...... Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jun 2014 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Mama Maria
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ben echt positief , begonnen vorige week maandag , aan een gezond leven zonder alcohol , en alles gezond verse groenten vers fruit en geen kh , zet deze morgen mijn supergoed gevoel hier en kwak krijg ik al direct wind tegen , jongens ik was hier zo graag , ik schrijf dat ik een supergoed alternatief gevonden heb ten eerste tegen de alcohol , en ten tweede om genoeg te drinken waarbij ik zeker water neem , baf direct opmerkingen , houd de moed er maar in op deze manier hoor , ik moet ook effe zeggen dat ik in mijn moeilijk periode van de maand zit en voorheen kon ik hier altijd terecht , heb alles uitgedokterd , maar neen alweer commentaar , kijk aub eerst naar mijn resultaat , en daarbij ik wil niet verdoemd worden voor de rest van mijn leven om alleen WATER te mogen drinken , ik vind het echt niet leuk en dit moet me echt van mijn lever , ik drink nu misschien tien biertjes zonder alcohol , met minstens bij of beter in elk glas 25 cl water , IK LUST GEEN FRISDRANKEN ik had er met vrienden een studie van gemaakt , blijkt dat ik echt minder zit dan sommige of meer alle frisdranken hier , baf jamaar .................... dag geeft me echt geen moed hoor , ik was zo blij ik was zo opgelucht en zag het resultaat deze morgen , maar JAMAAR !!!! Ik dacht ok de weegclub toffe bende die elkaar steunen door dik en door dun , effe dat gevoel kwijt nu sorry Sip Sip Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 17:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
Pagina 39 van 39