Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het Einddoel (deel 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb je helemaal gelijk in! Toch ben ik ook wel wat gefocust op die cijfertjes Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 12:38    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Gelukkig eindelijk weer wat er af. Hopelijk blijft dat zo, demotiveerd gelukkig niet heel erg, houd het gezond eten nog steeds vol. Maar toch ga ik dan denken, waarom gaat mijn gewicht niet omlaag.

Ook van gezond eten kun je teveel eten. Ik heb een supergezond eetstijl, dat is ook te zien in mijn bloedwaardes, prachtig cholesterol , vit b en ijzer, maar als mijn portie s te groot zijn groei ik gewoon.

Toen ik 5 jaar geleden bij de diëtiste terecht kwam zei ze ook zo leuk, u eet erg gebalanceerd en gezond alleen van alles net iets teveel. Lachen

Dus blijven eten zoals je nu doet alleen van alles net iets minder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 16:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vul alles in in myfitnesspal en kom netjes aan mijn calorieën. Dus daar ligt het niet aan. Ik denk zelf dat het misschien komt dat mijn lichaam moet wennen aan het sporten. Van 0 naar 5x in de week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 16:46    

Reageer met quote
Je schrijft dat je aan je calorieën komt met het invullen maar wellicht moet je het aantal iets naar beneden stellen, al is het maar 200, dan moet je gewicht weer naar beneden gaan.
Vaak wordt vergeten dat naar mate je lichter wordt je ook steeds minder calorieën nodig hebt.
Toen ik begon viel ik een kilo af op 1500 kcal, inmiddels blijf ik stabiel op 1350.
Als je veel sport en meer spieren krijgt zouden deze zwaarder zijn maar juist meer spiermassa zorgt ook voor meer verbranding.
Het is het proberen waard!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2021 7:21    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 13:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week ging het allemaal wat minder, voelde me een tijdje niet zo happy, kwam ook vooral door het weer. Bij regen, wind voel ik me altijd bluh. Komt de zon, dan voel ik me happy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 13:52    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Regelmatig als ik mij wat "down" voel, bijvoorbeeld doordat die STOMME weegschaal maar niet wil snappen welke richting hij op moet, dan werkt de 2009 tribute van Sting aan Bruce Springsteen altijd weer als een formidabele boost:

https://www.youtube.com/watch?v=tmWYg4W9CaY

(Vooral op vol scherm zetten!!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 18:16    

Reageer met quote
tgjm schreef:
Regelmatig als ik mij wat "down" voel, bijvoorbeeld doordat die STOMME weegschaal maar niet wil snappen welke richting hij op moet, dan werkt de 2009 tribute van Sting aan Bruce Springsteen altijd weer als een formidabele boost:

https://www.youtube.com/watch?v=tmWYg4W9CaY

(Vooral op vol scherm zetten!!)

Mooi, TGJM!

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 7:46    

Reageer met quote
Bij mij werkt het anders, zogauw de weegschaal meer aangeeft dan verwacht, pak ik me schriftje en vind het tijd om weer een eetplan te schrijven.
Wordt er niet down van maar heb er dan zin in om weer goed voor mezelf te zorgen, weer alleen gezond en kleine portie s te eten.
Hoelanger ik de extraatjes weer skip, des te gemakkelijker wordt het.
Dit houdt me nu al zo n 5 jaar stabiel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 8:14    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Bij mij werkt het anders, zogauw de weegschaal meer aangeeft dan verwacht, pak ik me schriftje en vind het tijd om weer een eetplan te schrijven.
Wordt er niet down van maar heb er dan zin in om weer goed voor mezelf te zorgen, weer alleen gezond en kleine portie s te eten.
Hoelanger ik de extraatjes weer skip, des te gemakkelijker wordt het.
Dit houdt me nu al zo n 5 jaar stabiel.

Wat voor extraatjes eet je in zo'n geval?
Wat motiveert je vooral om zo al vijf jaar (!) stabiel te blijven?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 8:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11