Auteur |
Bericht |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Heb je helemaal gelijk in! Toch ben ik ook wel wat gefocust op die cijfertjes  _________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 mrt 2021 12:38 |
|
 |
|
 |
Elisabeth01 Weegclubfan voor het leven

|
|
CrazyMoon schreef: | Gelukkig eindelijk weer wat er af. Hopelijk blijft dat zo, demotiveerd gelukkig niet heel erg, houd het gezond eten nog steeds vol. Maar toch ga ik dan denken, waarom gaat mijn gewicht niet omlaag. |
Ook van gezond eten kun je teveel eten. Ik heb een supergezond eetstijl, dat is ook te zien in mijn bloedwaardes, prachtig cholesterol , vit b en ijzer, maar als mijn portie s te groot zijn groei ik gewoon.
Toen ik 5 jaar geleden bij de diëtiste terecht kwam zei ze ook zo leuk, u eet erg gebalanceerd en gezond alleen van alles net iets teveel.
Dus blijven eten zoals je nu doet alleen van alles net iets minder!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 mrt 2021 16:40 |
|
 |

|
|
Ik vul alles in in myfitnesspal en kom netjes aan mijn calorieën. Dus daar ligt het niet aan. Ik denk zelf dat het misschien komt dat mijn lichaam moet wennen aan het sporten. Van 0 naar 5x in de week._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 mrt 2021 16:46 |
|
 |

|
|
Je schrijft dat je aan je calorieën komt met het invullen maar wellicht moet je het aantal iets naar beneden stellen, al is het maar 200, dan moet je gewicht weer naar beneden gaan.
Vaak wordt vergeten dat naar mate je lichter wordt je ook steeds minder calorieën nodig hebt.
Toen ik begon viel ik een kilo af op 1500 kcal, inmiddels blijf ik stabiel op 1350.
Als je veel sport en meer spieren krijgt zouden deze zwaarder zijn maar juist meer spiermassa zorgt ook voor meer verbranding.
Het is het proberen waard!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 15 mrt 2021 7:21 |
|
 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2068 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 17 mrt 2021 13:14 |
|
 |

|
|
Deze week ging het allemaal wat minder, voelde me een tijdje niet zo happy, kwam ook vooral door het weer. Bij regen, wind voel ik me altijd bluh. Komt de zon, dan voel ik me happy._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 mrt 2021 13:52 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1062 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Regelmatig als ik mij wat "down" voel, bijvoorbeeld doordat die STOMME weegschaal maar niet wil snappen welke richting hij op moet, dan werkt de 2009 tribute van Sting aan Bruce Springsteen altijd weer als een formidabele boost:
https://www.youtube.com/watch?v=tmWYg4W9CaY
(Vooral op vol scherm zetten!!)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 mrt 2021 18:16 |
|
 |
|
 |

|
|
tgjm schreef: | Regelmatig als ik mij wat "down" voel, bijvoorbeeld doordat die STOMME weegschaal maar niet wil snappen welke richting hij op moet, dan werkt de 2009 tribute van Sting aan Bruce Springsteen altijd weer als een formidabele boost:
https://www.youtube.com/watch?v=tmWYg4W9CaY
(Vooral op vol scherm zetten!!) |
Mooi, TGJM!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 mrt 2021 7:46 |
|
 |

|
|
Bij mij werkt het anders, zogauw de weegschaal meer aangeeft dan verwacht, pak ik me schriftje en vind het tijd om weer een eetplan te schrijven.
Wordt er niet down van maar heb er dan zin in om weer goed voor mezelf te zorgen, weer alleen gezond en kleine portie s te eten.
Hoelanger ik de extraatjes weer skip, des te gemakkelijker wordt het.
Dit houdt me nu al zo n 5 jaar stabiel._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 mrt 2021 8:14 |
|
 |

|
|
Elisabeth01 schreef: | Bij mij werkt het anders, zogauw de weegschaal meer aangeeft dan verwacht, pak ik me schriftje en vind het tijd om weer een eetplan te schrijven.
Wordt er niet down van maar heb er dan zin in om weer goed voor mezelf te zorgen, weer alleen gezond en kleine portie s te eten.
Hoelanger ik de extraatjes weer skip, des te gemakkelijker wordt het.
Dit houdt me nu al zo n 5 jaar stabiel. |
Wat voor extraatjes eet je in zo'n geval?
Wat motiveert je vooral om zo al vijf jaar (!) stabiel te blijven?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 mrt 2021 8:09 |
|
 |
|
|