Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het Einddoel (deel 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Inkie45
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb (south beach)

Reageer met quote
Een flinke uitglijder deze week..dus een rood vakje..was te verwachten..
Nieuwe week nieuwe kansen
Opnieuw gemotiveerd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Precies, gewoon doorgaan. Elke dag nieuwe gelegenheid om te leren en het beter te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 11:04    

Reageer met quote
Voor wie het leuk vindt of een steuntje in de rug kan gebruiken: ik heb nog een sprintje gestart. Het heet "leg je belofte vast'.
Je kunt daar neerschrijven dat je een bepaalde periode niet gaat eten, of dat je alleen gezond eten zult eten. En daarna laten weten of het is gelukt.
Het is gebaseerd op een idee dat ik op een Amerikaanse site zag en het schijnt heel goed te werken.
Je vindt het hier: https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-t56970.html#2801828

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 19:25    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Het LEEK zo dichtbij, dus, dacht ik: "LEUK!, geef me ook op voor de einddoelsprint, want ik ben toch best dichtbij." -- echter ...:

Kleine setback aan deze kant, door een binnengewandeld beest in mijn rechterbeen -- dus voorlopig even niet trainen maar rustig aan, met een antibioticakuur, been (waar mogelijk) omhoog en uitzitten maar weer. (het overkomt mij wel eens vaker ...)

Scheelt in mijn geval zo'n 1600 calorieën per dag, als ik op mijn horloge af mag gaan, dus ook wel even heel wat minder consumeren om e.e.a. een beetje onder contrôle te houden.
Niettemin vanmorgen al een "deukje" van 2 KILO, dus dat lukt nog niet echt formidabel, vriendelijk uitgedrukt. Nu zal een gedeelte daarvan wel in het ietwat (..) opgezette been zitten, maar toch echt niet twee kilo, hoor! ...

Dus daar gaan we dan weer met de goede resultaten ....

Veel succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 17:40    

Reageer met quote
Mooie uitdaging om nu te oefenen met minder consumeren.. .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
We hebben voor 3 weken een logé-hond die minstens 4x per dag moet worden uitgelaten. Ik ben dus dagelijks een aantal keren aan het wandelen. Ben benieuwd of het resultaat zichtbaar is op de weegschaal aan het eind vd week.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2021 19:45    

Reageer met quote
Lizanx schreef:
We hebben voor 3 weken een logé-hond die minstens 4x per dag moet worden uitgelaten. Ik ben dus dagelijks een aantal keren aan het wandelen. Ben benieuwd of het resultaat zichtbaar is op de weegschaal aan het eind vd week.

Vast wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2021 10:05    

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mrt 2021 11:23    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig eindelijk weer wat er af. Hopelijk blijft dat zo, demotiveerd gelukkig niet heel erg, houd het gezond eten nog steeds vol. Maar toch ga ik dan denken, waarom gaat mijn gewicht niet omlaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 10:18    

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Gelukkig eindelijk weer wat er af. Hopelijk blijft dat zo, demotiveerd gelukkig niet heel erg, houd het gezond eten nog steeds vol. Maar toch ga ik dan denken, waarom gaat mijn gewicht niet omlaag.

ja, dat snap ik. Maar ja uiteindelijk doe je het toch om gezonder te worden, toch? (Of niet?). Dus dan ben je hoe dan ook goed bezig door gezonde gewoontes te ontwikkelen, wat de weegschaal verder ook precies zegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 12:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10