Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het Einddoel (deel 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik zit nu weer op hetzelfde gewicht als 1,5 week geleden Verward
Ging zo lekker, en volgens mij (als ik mij fitnesspal bekijk) gaat het ook gewoon goed qua calorieën enzo, dus waarom het omhoog gaat, geen idee. Ik ga maar gewoon door. Vorige keer gebeurde het ook en gaat het toch weer een keer omlaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
ja, soms weten we hoe het komt en soms is het een raadsel... Rollende ogen
Maar goed, als we gewoon de gezonde keuzes blijven maken komt het vast goed.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Wendy2222
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond en vasten

Reageer met quote
Gelukkig weer groen vakje Lach. Ik weeg mezelf elke dag dus niet echt een verrassing. De spijkerbroek (mom jeans) die eerst best strak zat en ik alleen maar aandeed om naar werk te gaan, deed ik gisteren aan als joggingbroek haha. Mijn oude spijkerbroeken heb ik gelukkig bewaard en alvast in de kast gehangen tot ik ze weer pas. Mijn streefgewicht is -60kg. Dus ben er bijnaaaaa... Ik denk dat op gewicht blijven de volgende grote uitdaging wordt!!!! Iemand tips and trics?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Wendy2222

Dieet: Gezond en vasten

Reageer met quote
Hoe krijg ik trouwens mijn ticker onder mijn berichten? [/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 8:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wendy2222 schreef:
Hoe krijg ik trouwens mijn ticker onder mijn berichten? [/url]

Op de beginpagina van het forum (https://www.weegclub.nl/forum/) linksonder naar het menu en dan bewerk ticker. Als je die hebt gemaakt kopieer je de bbcode en die zet je in je onderschrift (bij bewerk profiel)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 13:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wendy2222 schreef:
Gelukkig weer groen vakje Lach. Ik weeg mezelf elke dag dus niet echt een verrassing. De spijkerbroek (mom jeans) die eerst best strak zat en ik alleen maar aandeed om naar werk te gaan, deed ik gisteren aan als joggingbroek haha. Mijn oude spijkerbroeken heb ik gelukkig bewaard en alvast in de kast gehangen tot ik ze weer pas. Mijn streefgewicht is -60kg. Dus ben er bijnaaaaa... Ik denk dat op gewicht blijven de volgende grote uitdaging wordt!!!! Iemand tips and trics?

Super, ik ben nog niet op mijn streef dus nog even geen tips daarvoor Erg blij
Maar er is ook een stabilisatie sprintje hier, dus misschien daar even kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 13:38    

Reageer met quote
Wendy2222 schreef:

Mooi resultaat met die jeans!

Op gewicht blijven; ik zit ook nog lang niet op mijn streefgewicht.
Het lijkt me in elk geval (dit hoor ik van anderen) erg belangrijk om je elke week te blijven wegen en als je merkt dat je meer dan een pond bent aangekomen, in actie te komen en te zorgen dat je weer op je gewenste gewicht komt.

In het boek Bright Line Eating wordt ook aangeraden om als je op je streefgewicht zit, heel rustig aan één voor één wat meer voeding toe te voegen en dan in de gaten te houden of je gewicht stabiel blijft. Bijvoorbeeld eerst elke dag één portie granen of eiwit (bv een handje noten of een bakje yoghurt) of fruit toevoegen en zien wat dat doet. Het beste schijnt te zijn om eerst toe te voegen aan je ontbijt of lunch en niet aan je avondmaaltijd.
Als je blijft afvallen, voeg je na een week of drie nog weer één portie toe van een gezond voedsel. Net zolang tot je stabiel blijft.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 10:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 12:08    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Zo gauw je bijna op streef bent zul je merken dat het steeds lastiger is er iets af te krijgen. Eigenlijk ben je dan al aan het stabiliseren.
Dat betekent dus dat, wil je niet meer aankomen, je de rest van je leven blijft eten en bewegen zoals je nu doet.
Inname en verbruik zijn dan in balans.

Veel afvallers vergeten dat een kleiner lijf ook minder brandstof nodig heeft daar komt het jojo effect vandaan. Een kleinere auto heeft ook minder brandstof nodig dan een vrachtwagen.

Toen ik begon met afvallen, 85 kilo, deed ik dat met een inname van 1500 kcal. Zogauw mijn gewicht stabiel werd maar nog niet op streef is dit 3x aangepast naar beneden.
Nu blijf ik al lang stabiel op 1250, ga ik meer eten dan kom ik aan.
Ik weet dat als ik nog iets naar beneden wil ik nog iets minder moet eten of meer moet gaan bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 13:28    

Reageer met quote
Had de afgelopen tijd een aantal uitglijders met mijn eetgedrag... Ben nu alweer een week goed bezig maar de weegschaal heeft dat nog niet in de gaten, helaas.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 7:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11