Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het einddoel (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
helaas heb ik mij afgelopen periode niet goed bezig gehouden...
mijn gemiddelde staat nu op 64 voor vorige week. (ik weeg dagelijks en voer hier het weekgemiddelde in)
Maar ben intussen vanaf vrijdag al weer beter bezig! Ben ook weer het hardlopen gaan oppakken (wat ik even verslonsde) en dat geeft meteen resultaat!
Weegschaal zegt nu al weer 63.2, dus mijn gemiddelde voor deze week moet echt weer een stuk lager zijn dan dat van afgelopen week! Erg blij

Wat een slim idee om het gemiddelde van je week in te vullen qua gewicht! Dat voorkomt inderdaad dat je een vertekend beeld krijgt doordat het gewicht schommelt over de dagen heen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 10:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb de afgelopen week eetbuien gehad en heb me niet gewogen... Niet slim natuurlijk. Morgen ga ik me wegen maar ik vermoed dat het een knalrood vakje zal zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 10:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 18:11    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik fiets nog steeds wel elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug van huis naar werk. Alleen ik heb de afgelopen dagen echt snack buien gehad. Ik kon de Kamphuisen siroopwafels vers van de bakker in Gouda niet weerstaan deze week. Serieus 4 per dag, 2 dagen achter elkaar opgegeten op de bank.
Resultaat: vanmorgen 123.0kg. Gelukkig hoeven we pas zondag ons gewicht te sturen, dus ik hoop het dit weekend eraf te werken en mij opnieuw strak te houden aan de EGA. Het zou zonde zijn als ik mijn afgevallen gewicht eraan snack.

Iedereen veel succes en gezondheid gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 9:35    
Vrouw Weeggegevens   YT526
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Succes iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zag dat ik er niet bij stond dus heb me nog maar even ingeschreven Lachen
het blijft hier maar ophogen dus ik moet echt eens serieus aan de gang Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 9:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben helaas nog maar NUL procent gevorderd richting einddoel... Maar, ik weet hoe het komt en ben nu sinds een week weer goed bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 9:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vanmorgen ging het gelukkig goed op de weegschaal: 122,7kg.
De afgelopen dagen wel stroopwafels gegeten 's avonds en gisteren spareribs besteld om te vieren dat ik na 1 jaar detachering ben overgenomen door mijn werkgever met een jaarcontract. Erg blij en dat moest gevierd worden met spareribs.
Ondanks het lekkere eten dus toch 122,7kg terwijl ik afgelopen week ruim over de 123 was. Dit weekend weer verder strak gezond eten en veel wandelen. De bossen zijn erg mooi nu met de herfstkleuren.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 10:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 10:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen 122,6kg. Lekker door weer en wind gefietst elke dag. Wel een nieuwe warme waterafstotende en winddichte winterjas gescoord. Dan is het allemaal prima te doen een halfuur door de regen fietsen naar het werk.
Ik hoop dit weekend mij strak aan mijn eetschema te houden. Ik heb deze week gesmokkeld dat ik heb ontbeten met een volkoren boterham met mager beleg ipv melk met havermout.

Succes allemaal! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5