Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

het dagboekje van me312

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Me312
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low carb

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo)
nou daar gaan we dan!
ik heb het na de geboorte van mijn zoon zo netjes gehouden elke keer rond de 92/93 en vanmorgen zei de weegschaal toch echt.. 97! Geschokt 97! hoe kan dat nou!!! ik doe al 2 weken via de eetmeter van het voedingcentrum invullen wat ik eet en ook daar eet ik chronisch te weinig maar ik heb heel gevarieerd gegeten en echt me best gedaan en dan... 97!!
maar goed vandaag start ik met weight care! nieuwe kansen, fris begin..
ik begin lekker met stap A dus 3 x per dag iets van weight care.
verder ga ik wel gewoon verder met het vele wandelen wat we de afgelopen 2 weken ook zo goed hebben gedaan en ook de Wii savonds laat ik niet staan Erg blij
misschien is dat het en heb ik gewoon spieren gekweekt? of misschien omdat mijn maandelijkse periode een beetje traag is en ik daardoor vocht vast houd? Mr. Green grapje hoor.. hahaha
tot straks of morgen!

Liefs Hope

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Mispa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Natuurlijke voeding

Reageer met quote
Hallo Hope, de link werkt cheerleader

Nou het grapje is anders echt hoor, tijdens je periode houd je vocht vast. Niet te snel wisselen van dieet , je lichaam heeft dan steeds langer tijd nodig om eraan te wennen en in het ergste geval,
gaat je lichaam weigeren om iets te verbranden en bewaart het äls reserve.

2 weken is echt te weinig om vast te stellen dat iets niet voor je werkt. Zet door en geef niet op, uiteindelijk zul jij de grote overwinnaar zijn Uitlachen

Zelf ben ik nu aan mijn 23 ste dag en op enkele onsjes na , doet mijn weegschaal helemaal niks Uitroep Toch ervaar ik niets meer als voordelen, ik ben fitter , heb meer energie , zie er beter en gezonder uit en bovendien .... heb vandaag een broek aan die ik enkele weken geleden nog niet eens over mijn kont kreeg Uitroep Uitroep
Nu heb ik hem zelfs helemaal dicht en hij zit absoluut niet strak.

Woensdag zal blijken of ik idd in centimeters ben afgeslankt, ik denk dus overduidelijk van wel Uitlachen

Spieren wegen idd veel zwaarder als vet.

Groetjes en liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 12:50    
Vrouw Weeggegevens   essie43
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Hope,

Sukses met lijnen,
Gewoon verstand op nul en gaaaaaan in dit nieuwe jaar heh!
Ben nu me de derde week Weight Care bezig, na de kerstdagen begonnen eigenlijk, en merkte gelijk wat pondjes verlies,
Op 1 januari weer lekker streng begonnen , na en behalve gisteravond dan , me goed aan t lijnen gehouden.
( jammer van de frietjes, maar aan weeer een WC reep had ik echt geen zin...)
Ben heel benieuwd hoe jij je na een paar dagen voelt onder Weight Care.

Zet m op!

Essie

gestart op 88 kg schoon aan de haak met weightcare in t nieuwe jaar, van mn plateau afgedonderd door Het Geheim Van Slanke Mensen, mn doel is behaald onder de 75 op 3 juni, en hou t daar onder dankzij feedback van hier :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Emilie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hoi hope,
Bak een taart en vier het hihiihhi
De verjaardag van je dochter Lachen
ja en er zitten zo weinig KHD in, dat het best een lekker stuk mag zijn ook Lach
Het clubje dat hier is neergeland, heeft een boel recepten om te plaatsen Uitroep
Als we dat allemaal braaf gaan doen, dan ga je nog op een héél erg lekkere manier je kilootjes kwijt raken hoor Cool
Lieve groetjes, Emilie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 15:05    
Vrouw Weeggegevens   Feline80
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 15:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ mispa jeej haha! ja ik weet het.. Maar ik dieet al 7 jaar en mijn systeem is er dus al mee gestopt.. Ik wil het nu echt wel beter aanpakken maar wel met iets dat toch ook wel stimulans geeft om door te gaan Erg blij

@essie ja top hoor! Vind het wel leuk om te zien hoe iemand met het zelfde dieet afvalt Erg blij

@emilie haha ja dat klinkt super!! Ga het echt uit proberen van het weekend! Bedankt alvast Erg blij

Vandaag was opzich een goede dag! Me de hele dag er aan gehouden en 2,5 liter thee op (zonder suiker en de helft groene thee) alleen nu net even uit de bocht en heb dan toch maar verantwoord gekozen voor een plakje kaas ipv een paar dropjes Hihi

Op naar morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 22:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat hier bagger...
Ik was weer aangekomen na 4 dagen steng dieet.. Sip
Dus voor de zoveelste keer en dat is waarschijnlijk ook mijn valkuil.. Ben ik er mee gestopt..
Ik heb besloten dat ik het 1 dag in de week ga doen voortaan en dat ook volhouden(!) ik hoop dat mijn lichaam dan meer balans zal vinden....??? De rest van de week gezond eten en gevarieerd. En geen snoep en koek enzo...

Ook heb ik weer een afspraak gemaakt bij de dokter.. Aangezien ik weer was aangekomen ben ik bijna bij mijn zwaarste gewicht ooit Huil huil ik baal hier zo ongelofelijk van! Bah bah bah!
Ik voel me ook weer zo als normaal en dat is meestal níét een goed teken.. Dus ben bang dat me schildklier zoals gewoonlijk er weer mee gekapt is.. En ook mijn pcos zal wel weer parten spelen.. Sip

Ik had zo gehoopt dat ik eindelijk wél zou kunnen afvallen en niet, niet zou kunnen afvallen...

Dus even een baal berichtje in mijn dagboek.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 23:20    

Reageer met quote
En we zullen door gaan: de Kip zei tot de Haan, we zullen doorgaan Cool
Kop op hoor lieverd Lach
Als je gevallen bent, dan sta je gewoon weer op!!!!
Dus zo gaat het ook als je een slechtere lijn tijd door maakt Cool
Kom op hoor Uitroep
Je kunt het gewoon!!!
Lieve groetjes, Emilie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 23:34    
Vrouw Weeggegevens   Mispa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Natuurlijke voeding

Reageer met quote
We zijn nog niet zo heel lang thuis, ergens gevraagd om te kunnen eten .... ben gezwikt voor stukjes stokbrood Schaam Schaam met advocadosalade en met humus erop, verder zat er in de soep meen ik ook vermicelli.

Waarom vertel ik dit, omdat ik niet opgeef , ik koos bewust om vanavond "gewoon" mee te eten , ik ken hun eetgewoontes op de vrijdagavond.Binnenkort gaan ze verhuizen en was dit wellicht het laatste etentje samen.

Niet opgeven Hope ook al valt de resultaat tegen. Je zou misschien het eens anders moeten gaan bekijken , neem geen enkele dieet meer , maar verander je slechte eetgewoontes en leer jezelf enkele goede gewoontes aan.

Gebruik daarvoor recepten die je hier overal vind en wind je niet op , maar geniet van een ander eetpatroon voor de rest van je leven. Accepteer dat het door de schildklier wat minder gaat in het begin en weet tegelijker tijd , dat als je in een nieuw eetpatroon volhard de schildklier vroeg of laat zult moeten doen wat je wilt.

Ik weet van enkele vriendinnen dat ze ondanks hun schildklier probleem , langzaam maar toch , af konden vallen en het gaat jou ook lukken. Mits je volhard omdat het gezond voor je is en niet vanwege perse op korte tijd gewicht te verliezen. Dat werkt niet en je zult telkens weer ontgoogelt zijn.

Zet nu eens door en geef niet op Uitroep

Zo. ik heb de post doorgekeken voordat ik naar bed ga, maar moest hier toch echt eerst op reageren.

Liefs en weltruste, morgen met een nieuwe dag , zie je het misschiens weer een beetje anders Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 0:13    

Reageer met quote
Nou Hope, wat Mispa schrijft, daar sluit ik me volledig bij aan hoor!
Je kunt het best Lach
Maar je moet wel een beetje geduld hebben hoor Cool
En dan zul je is zien waar toe je allemaal in staat bent Lachen
Truste voor strakjes hoor Lach
Lieve groetjes, Emilie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 0:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7