Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Haha ik ben elke dag om 6 uur eruit ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 7:29    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker vroeg! Ik 7 uur en dan op zondag 8 uur Lach

Mooi groen vakje hier! De weegschaal deed eerst raar en toen gaf hij 72,8 aan maar dat geloofde ik niet, ik had helemaal niet gek gedaan op een tosti tonijn na.. gelukkig daarna beter met 70,3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi allemaal,

Ik had gister toch geen goede dag, maar vandaag ga ik er weer keihard voor. Woensdag wegen en dan wil ik een mooi groen vakje neerzetten.

@silvia, welkom! Heel veel succes. De motivatie is het belangrijkst!
@B25, Je laat zien hoe het is, je kan prima uiteten en genieten als je de goede keuzes maakt. Goed bezig!
@Elaine 1987, Wat een mooie motoivatie! Afvallen voor je zwanger wordt.

O en van mij mag het sprintje dicht. Maakt me niet heel veel uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 16:22    
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Dicht gooien lijkt mij ook goed, maar laten we wel op elkaar blijven letten. Niet je gewicht doorgegeven, dan word je hierop aangesproken....

Je kunt beter even typen waarom je zin hent in een zak chips, dan naar de kast lopen en hem pakken!! Wij moeten elkaar steunen!

Ik ga lekker met mijn afwegen. Er staat nu 2x een portie eten in de koelkast voor maandag en dinsdag en mijn man mag voor de kids en hem zorgen de komende 2 dagen. Bij de kringloop 4 boeken van Sonja gekocht, dus ik heb weer genoeg nieuwe recepten (en de oude zijn ook lekker). Ik ben erg van soep en mijn gezin niet, dus als ik soep maak, doe ik hiervan vaak porties maken en invriezen. Ook handig voor als ik op mijn werl moet eten, dan heb ik gelijk de juiste hoeveelheid en hoef ik niet te af te wegen op mijn werk.

Maandag ga ik ook weer naarde atletiekvereniging om het hardlopen weer op te pakken.... knop is om.

Dit was 4 jaar geleden ook. Zo mooi afgevallen, maar de afgelopen anderhalve jaar stiekem toch weer dik 10kg erbij.

Doel: einde van dit jaar onder de 90kg.
Hoe: eten afwegen, met de (elektrische) fiets naar het werk (15km), 2x p/wk hardlopen 10km
Resultaat: zelfvertrouwen, voorbeeld voor de kids, langer leven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ter info ik heb Sabine van de week een privé berichtje gedaan omdat zij nog geen gewicht heeft ingevoerd.
Ik ga morgen als ik van haar geen reactie heb haar verwijderen en ik gooi morgen de sprint dicht.

Ik had vandaag een pech dag.
Een kort nachtje gehad en met moeheid komt bij mij altijd meteen honger naar boven.
We gingen een broodje halen bij tankstation.
We kwamen thuis blijkt dus dat ik vergeten te zeggen ben dat ik een bruin pistoletje wou. Dus was wit brood.
En ik had gezegd geen boter, maar had er wel kruidenkaas opgedaan.

Ach de wereld vergaat niet, maar toch. Blehhhh.
En uit moeheid al 3x mijn vingers tussen de deur gehad.

Snel naar bed en morgen weer een dag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 21:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 21:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hoi,

Ik heb het sprintje gesloten en Sabine verwijderd.
Mooi clubje zo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi, veel afgevallen B25! Een hele kilo.
Bij mij staat er 0,6 kilo maar toen ik vanmorgen even op de weegschaal ging staan wees hij alweer 0,4 kilo meer aan. Door vocht en natuurlijke schommelingen is 500gram meer of minder niet zo betrouwbaar denk ik. Eigenlijk weet ik nog niks dus na een week Lachen

Om te kijken of ik op de goede weg zit heb ik de eetmeter maar weer eens gedownload en ga ik bijhouden wat ik eet. Ik wil op 1750 calorieen per dag uitkomen.

Houden jullie bij wat je binnen krijgt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 11:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pippalena schreef:
Hoi, veel afgevallen B25! Een hele kilo.
Bij mij staat er 0,6 kilo maar toen ik vanmorgen even op de weegschaal ging staan wees hij alweer 0,4 kilo meer aan. Door vocht en natuurlijke schommelingen is 500gram meer of minder niet zo betrouwbaar denk ik. Eigenlijk weet ik nog niks dus na een week Lachen

Om te kijken of ik op de goede weg zit heb ik de eetmeter maar weer eens gedownload en ga ik bijhouden wat ik eet. Ik wil op 1750 calorieen per dag uitkomen.

Houden jullie bij wat je binnen krijgt?

Hoi,

Ik doe WeightWatchers. Daar moet je ook bijhouden wat je binnen krijgt.
Alles heeft punten en je mag een bepaald aantal punten per dag.
Daarnaast zijn er een aantal 0 punten producten.
Zoals Kip en magere yoghurt mag je onbeperkt.
Ze kijken niet alleen naar kcal maar vooral hoe je lichaam dingen verwerkt.

Ik heb maar een paar dagen in mijn dagboekje bijgehouden maar mocht je meer willen weten doe me dan maar een pb.

Laatst aangepast door Elaine1987 op ma 02 sep 2019 11:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena

Reageer met quote
Leuk dat je weer gaat hardlopen Silvia! Je doel van 2x 10 km per week klinkt best veel Verrast

Ik hou ook erg van hardlopen maar ben nogal blessuregevoelig en dan maakt iedere kilo teveel echt een verschil. Ik moet dus helaas eerst afvallen en kan dan pas beginnen met lopen. Dat is jammer want sporten helpt om beter te eten is mijn ervaring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 11:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15