Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Herpak je weer lunahlee! Je doet het super! Een verkeerde dag kan gebeuren!

ja rot hè Eileen, die keuze. Terwijl als ik verdrietig ben en ik zit een bak ijs weg te werken ik helemaal niet aan mijn gewicht denk. En al zou ik dat wel doen dan word ik alleen extra verdrietig.

Ik zit er aan te denken om voor 1 keer een voedingsconsulente in te schakelen om te kijken wat ik nodig heb op een dag om af te kunnen vallen.. voor nu gaat het prima maar ik ben een beetje bang dat ik te weinig eet voor de borstvoeding of zo, al probeer ik daar wel op te letten.. maar ik heb daar natuurlijk weinig verstand van en dan lijkt me dat wel een oplossing. Moet ik alleen wel calorieën gaan tellen en dat lijkt me veel werk, voorheen deed ik dat altijd wel maar ik heb er nu een kind bij en wil niet continu op mijn mobiel..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 5:39    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
B25 schreef:
Herpak je weer lunahlee! Je doet het super! Een verkeerde dag kan gebeuren!

ja rot hè Eileen, die keuze. Terwijl als ik verdrietig ben en ik zit een bak ijs weg te werken ik helemaal niet aan mijn gewicht denk. En al zou ik dat wel doen dan word ik alleen extra verdrietig.

Ik zit er aan te denken om voor 1 keer een voedingsconsulente in te schakelen om te kijken wat ik nodig heb op een dag om af te kunnen vallen.. voor nu gaat het prima maar ik ben een beetje bang dat ik te weinig eet voor de borstvoeding of zo, al probeer ik daar wel op te letten.. maar ik heb daar natuurlijk weinig verstand van en dan lijkt me dat wel een oplossing. Moet ik alleen wel calorieën gaan tellen en dat lijkt me veel werk, voorheen deed ik dat altijd wel maar ik heb er nu een kind bij en wil niet continu op mijn mobiel..

Gaat helemaal goed komen!

Misschien is dat idd wel een goed idee, zo weet je gelijk of je goed bezig bent en of er misschien iets moet veranderen. Ik snap idd dat calorieën tellen lastiger is als je een kind erbij hebt. Hier gelukkig een zoon die al wat ouder is dus makkelijker maar zou ook niet de hele dag op mijn mobiel willen zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 7:08    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi dames, kan ik nog meedoen?
Ik ben tijdens mijn laatste zwangerschap 20 kilo aangekomen.., oké, vooruit, in de jaren daarvoor kroop ik ook al wat kilootjes omhoog elk jaar. Verward
Maar nu is het echt de spuigaten uitgelopen. Ik heb het nog lang kunnen afdoen als “een paar kilo teveel” maar ik ben nu toch echt gewoon dik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 7:42    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kom er gezellig bij toch! Wat mij betreft.

Die zwangerschapskilos zijn lastig. Hoe oud is je kindje nu? Lach
Ik heb er een van 2,5 en een van 3 maanden Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 11:21    

Reageer met quote
3 maanden ook! Een meisje. Heb al een meid van 4. Ik heb helaas nog een behoorlijke diastase waardoor ik sporten nog niet zie zitten.
Ik wil wel gaan wandelen, dat kan ook makkelijk met de kinderwagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 12:13    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat toevallig! Leuk! Ik heb een grote meid en een klein zoontje Lach

Jouw oudste zit op school al dan? Dat scheelt, kan je met de kleine lekker wandelen ja!

Ik wil een beetje rustig aan afvallen, geef ook borstvoeding en dan kan je beter niet snel afvallen zeggen ze. Ik ga daar waarschijnlijk een keertje een uur voor naar de voedingsdeskundige om te kijken wat mogelijk is voor mij. Ik krijg wel een vergoeding namelijk dus 1 keer zou ik terug krijgen als het goed is! Kost anders 75 euro..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 12:41    

Reageer met quote
ja de oudste gaat net naar school. Ik heb de tijd om te wandelen, het komt er alleen niet altijd van. Zeker nu het zo warm is blijf ik liever binnen.

Ik wil maar een kilo per maand afvallen (is nog altijd 12 kilo over een jaar!). Anders voel ik teveel prestatiedrang Lachen Dan voelt het als ‘moeten’ en dat werkt voor mij niet. Ik wil ook niet dieten maar gezonder en wat minder eten en vooral minder snoepen/snacken.

Hoe pak jij het afvallen aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 14:31    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hele vermoeiende tijd voor haar dan nu! Het wordt dan echt een grote meid hè!

Ik vervang mijn ongezonde tussendoortjes met gezonde. Voor nu lijkt me dat een prima begin. Ik eet de hoofdmaaltijden gewoon met mijn gezin mee!
Kilo per maand is toch helemaal prima! Als het er maar af gaat uiteindelijk toch!

Heb je je al aangemeld voor het sprintje eigenlijk? Door je streefgewicht in te vullen linksboven ergens?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 6:06    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hey toppers,

Allemaal goede start gehad? Nu voor het eggie he!
Paar drukke dagen gehad, vandaag een tuin gemollesteerd. Heerlijk!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 16:15    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hier na maandag weer 2 goede dagen gehad gelukkig Cool op naar de volgende weging zondag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 16:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19