Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Pippalena schreef:
Inderdaad balen lunahlee! Zo onverklaarbaar. Ben je al eens bij een dietist of coach ofzo geweest?
Ik weeg ineens een kilo minder maar heb ook geen idee hoe dat kan, heb niks bijzonders gedaan deze week. Vraag

Soms is het echt een raadsel.

Ik ben ooit eens een diëtiste geweest maar dat werk niet voor mij. Ik ben vorig jaar afgevallen van 110 kg naar 73 kg op de manier die ik nu ook doe. Daarom snap ik er ook helemaal niks van.

Wat goed! ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 8:35    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ook een kilo eraf, goed gedaan pippalena :p!

Zo lunahlee, dat heb je goed gedaan zeg! 40 kilo! ohhh Verrast dan zou je wel zeggen dat die manier werkt voor je ja! Hopelijk blijft het gewoon een goede manier voor je en blijf je nu ook afvallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Maar ik heb dus niks gedaan Schaam Schaam Misschien per ongeluk wat minder avondeten opgeschept ofzo?

Wat doe jij dan precies Luhnalee? Ik weet wel dat je lichaam zich instelt op beweging die je altijd hetzelfde doet. Dus ook al wandel je 4x 1 uur en doe je schoonmaakwerk, als je dat altijd doet en op dezelfde intensiteit dan doet het niets meer voor afvallen. Onderhoud je hooguit je conditie mee. Helaas.

Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 9:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pippalena schreef:
Maar ik heb dus niks gedaan Schaam Schaam Misschien per ongeluk wat minder avondeten opgeschept ofzo?

Wat doe jij dan precies Luhnalee? Ik weet wel dat je lichaam zich instelt op beweging die je altijd hetzelfde doet. Dus ook al wandel je 4x 1 uur en doe je schoonmaakwerk, als je dat altijd doet en op dezelfde intensiteit dan doet het niets meer voor afvallen. Onderhoud je hooguit je conditie mee. Helaas.

Huil huil

De vorige keer deed ik dit ook alleen maar en viel er altijd goed mee af. Helaas kan ik niet meer sporten. Eten tel ik calorieën en eet geen snoep, chips enz.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Soms is het zo onduidelijk waardoor je wel of niet afval. Het heeft ook echt met spieraanmaak te maken. Maar ook met vocht vast houden, hormonen etc.

Het frustrerende is dat het soms tegenwerkt in je motivatie. Maar ik dat gewoon doorzetten hoor. Uiteindelijk moeten die kilos er echt afgaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We gaan gewoon door, het loopt lekker zo, voel me er goed bij en dat is het belangrijkste

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:48    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Precies meiden! Die kilo's moeten er gewoon af, hoe dan ook!
En als het goed voelt dan scheelt dat al een hoop Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik ben weer mega blij met het resultaat. Zondag op een verjaardag kon ik de verleidingen van de kaasblokjes toch niet weerstaan. Gelukkig heb ik daar de weekpunten voor.

Balen dat je stilstaat. Soms wil het lichaam gewoon even niet afvallen. Ik heb wel eens gehoord dat als je te weinig eet je ook niet afvalt. En gezonde vetten (olijfolie, boter) zijn ook nodig.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2019 8:22    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw Elaine! Je mag trots zijn hoor Erg blij

Hoe gaat het allemaal bij jullie? 't is wat stil. Allemaal nog lekker bezig? Erg blij
Hier gaat het nog goed! Ben ook studieobject van een diëtetiek student dus de komende 5 weken word ik gemonitord. Scheelt ook weer! Stok achter de deur!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 14:39    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw Elaine! Je mag trots zijn hoor Erg blij

Hoe gaat het allemaal bij jullie? 't is wat stil. Allemaal nog lekker bezig? Erg blij
Hier gaat het nog goed! Ben ook studieobject van een diëtetiek student dus de komende 5 weken word ik gemonitord. Scheelt ook weer! Stok achter de deur!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 14:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19