Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Help elkaar de eerste dieetweken door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Nee ongesteld wordt ik niet ivm spiraal, slaap eigenlijk te veel haha meestal rond de 10 uur per nacht. Stress niet dat ik weet haha, maar ik ga gewoon door, op naar volgende week Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Pippalena
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ga me straks even wegen. Heb een emotionele week gehad door een overlijden in de familie. Huil huil
Desondanks wel op mijn eten gelet, geen toetjes na het eten, geen chips bij de borrel (wel die borrel), en toen we onderweg na de uitvaart bij een mcdonalds stopten heb ik alleen een kleine burger genomen. Ik hoop dat al die kleine dingen wat opgeleverd hebben. Nu eerst even qandelen met de kinderwagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 14:15    

Reageer met quote
Elaine1987 schreef:
Ik ben 1,1 afgevallen. Super blij mee maar wordt er ook beetje bang van. Dit werkt super motiverend maar wat als ik straks minder afval of zelfs stil sta. Ben ik dan ook nog gemotiveerd?? Voor nu iig blij

Supergoed bezig!

Enne... Je hebt geen motivatie nodig. Als je je afhankelijk maakt van een vage interne gedrevenheid die komt en gaat, dan maak je het jezelf erg lastig. Het moet een wilsbesluit zijn om gezonder en minder te eten. Een wilsbesluit is: ik ga dit doen. Punt. Hoe ik me ook voel, wat ik ook anders wil of verlang, wat me ook overkomt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 14:21    

Reageer met quote
Pippalena schreef:
Ik ga me straks even wegen. Heb een emotionele week gehad door een overlijden in de familie. Huil huil
Desondanks wel op mijn eten gelet, geen toetjes na het eten, geen chips bij de borrel (wel die borrel), en toen we onderweg na de uitvaart bij een mcdonalds stopten heb ik alleen een kleine burger genomen. Ik hoop dat al die kleine dingen wat opgeleverd hebben. Nu eerst even qandelen met de kinderwagen.

Sterkte! Ik denk wel dat bewuste keuzes hebben geholpen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 14:22    
Vrouw Weeggegevens   B25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gecondoleerd Pippa! Wel goede keuzes gemaakt, knap!

Mooi gesproken over dat wilsbesluit!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 sep 2019 19:07    

Reageer met quote
Dankjulliewel.
Ik ben in ieder geval niet aangekomen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@pippa gecontroleerd. En nog knap dat het gelukt is niet aan te komen!

@lunhahee, heel frustrerend. Maar je weet dat je goed bezig bent ik hoop dat je komende week dubbel resulataat ziet.

Hier een paar hele goede dagen gehad maar op de weegschaal kwam ik aan. Na nu een paar slechte dagen ben in afgevallen.... Ik snap er niks van maar ga nu gewoon de draad weer oppakken. In iedergeval al gesport vanochtend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@B25 fijne vakantie

@Pippa gecondoleerd.

@lunhahee, even doorbijten. Ik heb laatst ook bijna de hele week stil gestaan (behalve op de weegdag dan).
Moeten maar zo denken, wat er nu niet af is is er volgende week misschien af.

Hier een paar lastige dagen gehad. Opzich ging het eten wel goed. Moest 2 dagen voor mezelf koken. Zo moeilijk om dan niet gewoon een pizza te bestellen.
Maar het is gelukt. Gisteren naar mijn oma in Eindhoven geweest. Ondertussen bij de subway een broodje gehaald. Alleen het brood was punten (geen idee hoeveel maar heb een hele sub maar gelijk gesteld aan 4 boterhammen). Ik heb als beleg Kalkoen (is bij Weight Watchers 0 punten) sla tomaat en komkommer genomen. Geen sausje (dat was het moeilijkste om te weerstaan).
S avonds wou oma naar de Chinees maar heb haar over kunnen halen om mij te laten koken. Dat scheelt een hoop punten.

Woensdag wegen, heb me tussendoor niet gewogen maar ben erg benieuwd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Help elkaar de eerste dieet weken door.... nou ik heb het ff nodig. Moet echt heel hard werken om niet te snaaien. Zin in pizza, koekjed, chocolade.... maar na het mooie resultaat van vandaag wil ik doorbijten. Vraag me af waar het snaai gevoel vandaan komt. Zit weer beter in mn vel. Wel geld zorgen, gezond eten kost geld en helaas zit ik in de uitkering. Misschien dat die stress me vandaag even in de weg zit. Geen idee maar moeite om het vol te houden.

Ik heb vanavond wel wat lekkerder avondeten uitgekozen. In de hoop dat dat helpt. De punten vast ingevoerd. En dan nu maar doorzetten.

Jullie nog tips?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 17:01    

Reageer met quote
Ik kan je helaas niet helpen, heb precies het zelfde, de hele dag geen problemen en dan savonds onstilbare honger in alles wat fout is. Hier ook in de bijstand dus ken de geld zorgen. Gezond eten is idd niet goedkoop.

Ik probeer nu rond de 1900 calorieën te gaan eten om te kijken of op die manier de snaai behoefte weg gaat. Verder helaas nog geen manier gevonden om er mee om te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 17:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14