Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hello again

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SmileYourDayAway
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben hier een paar jaar geleden ook geweest en ben ik met veel motivatie ongeveer 25 kilo afgevallen.
Het hielp mij ontzettend om er op dit forum over te praten en steun te ontvangen van andere leden.

Nu ben ik in 3 jaar tijd toch weer aangekomen, maar het afgelopen jaar zit ik stabiel onder de 90 kilo.
Maar ik zou graag stabiel onder de 80 kilo willen zitten!

Dus daar ga ik nu weer hard mijn best voor doen Lach

Ik ga wel even een dieet gebruiken, ik twijfel tussen Sonja Bakker en het KillerBodyDieet van Fajah Lourens.
Ik vind de gerechten van Sonja Bakker heel lekker maar daar zitten volgens mij veel koolhydraten in (volgens de diëtiste).
KillerBodyMotivation heeft een mooi boek met eiwitrijk eten en koolhydraat arm en fitness oefeningen voor thuis (dit spreekt mij heel erg aan!)

Dus beide boeken zijn onderweg en dan ga ik ze even doorbladeren en een keuze maken Lach

Ik begin volgende week maandag!

Succes allemaal met jullie afvalreis en ik hoop dat we elkaar een beetje kunnen helpen!

Groet Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 mrt 2017 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom back en succes met je keuze en afvallen naar "onder de 80" Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 mrt 2017 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij een hartelijk welkom opje terugreis. Ben benieuwd welk dieet het wordt. Maar ipv maandag kun je ook NU alvast beginnen met zoetigheden etc. weg te laten. Alle beetjes helpen. Veel succes met afvallen en kiezen en onder de 80 moet haalbaar zijn.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 mrt 2017 16:13    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Welkom terug, wat herkenbaar , ik ben ook een tijdje weggeweest maar heb me toch maar weer opnieuw aangemeld.
Ik ben nu met de 4 de week bezig van het nieuwe Sonja Bakker boek, het gaat super, er is nu 4 kilo af, en me drang naar zoetigheid is er gelukkig ook niet meer.
Morgen vier ik me verjaardag en ga dan ook mezelf niet te buiten aan allerlei lekkernij, ik heb bewust al geen toastje gekocht omdat daar altijd zoveel van over blijft, en ja wie eet het dan weer op haha Schaam Schaam
Ik wens je heel veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 mrt 2017 14:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1