Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardlopen en afvallen met Evy I

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   prinsesje2006
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Paleo icm 5:2 dieet

Reageer met quote
Hallo

Ik ben Ingrid en al weer zeven weken terug begonnen met Evy. Ik probeer af te vallen met gezond eten en hardlopen. En dit gaat niet snel. Dat hoeft ook niet maar het is dan wel fijn als je maatjes hebt die jouw en die jij ook kan motiveren. Samen zijn we sterk.

Dit sprintje is vooral bedoeld voor hardlopers zoals ik. Net begonnen met lopen en afvallen. Juist als je net begonnen bent heb je elkaars steun nodig. Ik loop met Evy maar andere hardlopers zijn natuurlijk welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2012 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Murielle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo, ik ben Murielle. Vorige jaar heb ik al een poging gedaan om af te vallen. Helaas heeft dit succes niet lang geduurd door het vele werk en studeren. Huil huil
Gisteren ben ik terug begonnen met start to run. De fysiek is er nog een beetje maar een heel klein beetje Rollende ogen
Volle moed gaan we er weer tegenaan.
Ik hoop om in 10 weken 10 kg af te vallen. Hopelijk lukt het me en aan al degene die mee doen aan dit sprintje. Veel succes.
Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 4:06    
Vrouw Weeggegevens   lonl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezonder eten

Reageer met quote
hey Murielle en Ingrid,
Mijn naam is Lon en ik ben 25 jaar. Wat komt dit sprintje op een goed tijdstip zeg! Zondag start ik weer met hardlopen en dit keer met Start to Run van Evy.
Bij mij is het echt alweer even geleden dat ik 5 km kon hardlopen, dus ik hoop dat met deze training weer te kunnen Erg blij
groetjes!

Eerste doel: 65 kg
Tweede doel: 62 kg
Derde doel: stabiliseren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Hippo123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dag dames!

Ben sinds gisteren ook "lid van de club" en ben me nog aan het orrienteren hoe alles hier werkt. Ik zou het leuk vinden om met dit sprintje mee te doen omdat ook ik graag af zou willen vallen door gezond te eten en door hard te lopen.
Zou iemand me uit kunnen leggen hoe ik mijn aanmeld voor dit sprintje?

Weer een extra motivatie om door te gaan!

Groetjes Hippo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 13:07    
Vrouw Weeggegevens   lonl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezonder eten

Reageer met quote
Hey Hippo,
Welkom bij de club! Gezellig dat je mee wilt sprinten.
Links bovenaan zie je als het goed is 2 oranje kaders onder elkaar staan, de 2e staat "meedoen met dit sprintje". Daar vul je je streefgewicht in, wat je met dit sprintje wilt behalen en dan klik je op meedoen (even uit mn hoofd...).
Ik hoop dat we veel lief en leed mbt Evy en het afvallen kunnen delen!

Eerste doel: 65 kg
Tweede doel: 62 kg
Derde doel: stabiliseren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 17:11    
Vrouw Weeggegevens   nursesanne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: My Life Slim

Reageer met quote
Hoi allemaal, mijn naam is Sanne, 23 jaar en ondertussen bij les 17 van Evy. Ik doe ook nog mee aan een ander hardloopsprintje, maar ik vind het wel leuk dat hier allemaal mensen zijn met Evy I.
Ik ben net terug van mijn rondje, vandaag 3,85 km. Ging iets minder vandaag, veel kramp in mijn kuit onderweg. Hopelijk gaat het zaterdag beter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 17:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey loni,

Bedankt voor de tip! Ik heb me nu officieel aangemeld voor de sprint. Zou toch helemaal super zijn dat we elkaar met deze sprint helpen tot het streefgewicht! We gaan ervoor!
Ik loop zelf niet meer met evi, dat heb ik wel een tijdje gedaan ik loop nu 2-3 keer per week een ronde van 6-7 km. Soms gaat het hartstikke goed maar soms kom ik bijna niet voor uit...
Ligt in de planning om vanavond nog even met de buurvrouw te gaan.

Succes allemaal en zet hem op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Murielle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Leuk dat er mensen bijkomen. Gisteren was het mijn eerste les met Evy (nou ja vorig jaar ben ik tot les 8 gegaan maar ben toen wegens blessure moeten stoppen).
Ik vond het geen goed idee om nu ineens bij les 8 in te pikken dus start ik maar van voor af aan.
Vandaag is het een rustdag. Hopelijk is morgen het weer wat beter zodanig dat we dan kunnen gaan lopen.

Vandaag was het ook mijn eerste dag dieet. Vanmorgen op de weegschaal werd ik niet goed. Ik heb (buiten mijn zwangerschappen natuurlijk) nog nooit zoveel gewogen. Daar moet dringend verandering in komen. Rollende ogen
Ik heb me dan ook ingeschreven bij de Weight Watchers online.
Daar kan je perfect je dagboek bijhouden van wat je eet.
smullen
Ik mag 26 propoints hebben maar ik kom maar tot 10. Veel overschot. Erg blij

Ik hoop dat de kilo's er snel afvliegen en ik wens jullie allemaal veel succes toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 19:58    
Vrouw Weeggegevens   prinsesje2006
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Paleo icm 5:2 dieet

Reageer met quote
Hallo Dames. Leuk dat jullie mee doen. Bij ons is het tot net nog droog en geen code oranje maar code groen. Het was mijn loopdag dus heb ik heerlijk gelopen. Ik had eerst geen zin maar ben toch maar gegaan. En ja daarna voelde ik me super trots. Het gezond eten wil niet altijd lukken. Maar ik blijf proberen. Ik zie elke keer dat mensen schrijven hoeveel km ze hebben gelopen. Ik ben best nieuwschierig hoeveel ik nu loop. Maar hoe meten jullie dat op? Fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 21:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi prinsesje,

Het gevoel is extra goed wanneer je dan toch geweest bent of niet. Goed van je! Ik zou vanavond ook gaan maar heb last van een kleine blessure dus leek het me verstandig om even een keer over te slaan.
Om te kijken hoeveel je gelopen hebt zou je op afstandmeten.nl kunnen kijken. Hier vul je de plaatsnaam in en kun je aangeven waar je hebt gelopen en dan rekent hij uit hoe ver dat is geweest. Ik vind hem handig!
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jun 2012 21:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 1 van 19