Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dit sprintje is bedoeld voor mensen die het afvallen willen ondersteunen met hardlopen. Het maakt niet uit of je een getrainde hardloper bent of dat je nog maar net begint. We willen elkaar hier bemoedigen, zowel wat voeding betreft als ook het opbrengen van de discipline om werkelijk de deur uit te stappen en te rennen!

Dit is het tweede Hardloopsprintje en ik heb er zin in om hier met een aantal mensen te schrijven.

Graag alleen maar aanmelden als je hier regelmatig iets post.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 4:28    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Jaaaaaa, we gaan weer knallen. Ik wilde eigenlijk inzetten op 3 kilo maar ik ga de uitdaging aan en zet net als jij in op 4 kilo. Lijkt me echt geweldig als ik over 12 weken 64 kilo weeg. Kan me dat haast niet voorstellen. Maar we gaan ervoor !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hallo,
Jullie hebben inderdaad hoog ingezet zie ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 14:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
??
Mijn getypte verhaal is helemaal verdwenen, op de 1e regel na
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 14:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor de 2e keer gaat hier iets goed mis? Maar moet nu echt weg... tot later
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 14:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is echt balen, Miep! Heb jij misschien een smiley/icoontje gebruikt die je op je smartphone hebt en niet de icoontjes naast het berichtenveld? Dat had ik eerder in zo’n geval ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 15:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat klopt inderdaad, Sasa, beide keren. Goed om te weten, dat moet ik dus niet meer doen blijkbaar Rollende ogen
Heb je een goede reis gehad? Heerlijk als het lukt om op vakantie te lopen, als het qua warmte een beetje te doen is inderdaad Lach
Ik neem tegenwoordig ook altijd mijn spullen mee, ook met een weekendje weg ofzo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 22:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De reis was goed te doen, gelukkig. Maar s avonds merk je wel dat je het helemaal gehad hebt na 14 uur in de auto.... vannacht geslapen als een blok en vandaag een beetje luieren, zwemmen en bijkomen.

Morgen ochtend wil ik lopen. Bij het water net een weggetje gezien waar ik wil rennen. Zo meteen maar nog op Google Maps kijken hoe dat verder loopt. En ook nog de weersvoorspellingen in de gaten houden. Ik denk dat ik echt vroeg moet gaan, half 7 of zo. Ik ga hier in ieder geval heel veel zwemmen, dat is natuurlijk ook goed voor het afvallen. En als het ook nog lukt om hard te lopen dan ik geen vakantiekilo’s mee naar huis hoeven te nemen.

Hebben jullie nog gelopen de laatste dagen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 13:28    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
Jippie, een nieuw hardloopsprintje. Ik wil ook graag meedoen! Ik ben vorige week begonnen het hardlopen weer op te pakken. Hardlopen is voor mij het meest effectief tegen de overtollige kilo’s. Mijn conditie is inmiddels weer tot het nulpunt gezakt, dus ik bouw voorzichtig op. Ik probeer daarom het hardlopen te combineren met thuisoefeningen. Ik hoop dat we elkaar in dit sprintje kunnen steunen dus ik zal proberen actief mee te schrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Spookkat, wat leuk dat je mee wilt doen met het sprintje. Wat goed dat je het hardlopen weer gaat oppakken. Weet je al hoe je het gaat doen? Ga je meedoen met een groep of loop je alleen? Heb je een schema dat je gaat volgen? En op welke dagen wil je gaan lopen?

Miep, 4 kilo is op zich aardig wat, maar het moet te doen zijn als je uit gaat van een pond per week. Ik wil nu echt even doorzetten en afvallen. Ben dat gejojo wel een beetje zat.

Sasa, half 7 opstaan in de vakantie is wel heel erg ambitieus. Maar als het niet lukt dan lekker 2 weekjes niet hoor. Dan inderdaad lekker zwemmen en wandelen.

Ik heb vanochtend weer gelopen. 30 minuten. Ik merk wel dat ik steeds meer moeite heb om mijn schoenen asn te trekken. Aankomende week weer een rommelige week. Daarna hebben de kinderen vakantie. Hopelijk gaat het dan iets makkelijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 18:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13