Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi allemaal. Wat goed dat jullie allemaal het gezonder eten en hardlopen weer hebben opgepakt na de vakantie. Blijven doorzetten!

Gisteren had ik een slechte dag, waarop ik werkelijk heel veel heb gegeten (chocola, chips, kaasbrood, salades, van alles...). Maar vandaag gaat het weer goed en heb ik ook weer gelopen. De weegschaal wijst na mijn vakantie gelukkig de goede kant op, dat scheelt om gemotiveerd te blijven!

Spookkat een stappenteller helpt veel mensen denk ik, er zijn veel apps voor, ook voor je telefoon. Ik maak zelf gebruik van samsung health, dat is best leuk! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Wow, Miep en Spookkat!!! Wat een geweldige resultaten!! En dat na de vakantie. Echt super knap.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 13:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Les 11 zit er op. Vandaag was het steeds 2 minuten hardlopen en dan weer 1 minuut wandelen. Zondagochtend ga ik weer voor een paar dagen naar de camping. Voordat ik ga eerst les 12 lopen. Dit keer gaan de hardloopschoenen wel mee naar de camping. Dinsdag les 13. Met eten ging het vandaag gelukkig ook weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2019 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Meiden, we zijn powervrouwen! We mogen echt trots op onszelf zijn, want het gaat goed! En we struikelen wel eens, maar pakken ons dan weer terug. En inderdaad, top resultaten bij Spookkat en Miep!! Goed gedaan!

@Spookkat - zo probeer ik het ook te doen met eten. Zo min mogelijk suiker bovendien, dat bevalt mijn lijf het beste! Je bent mooi aan het opbouwen met Evy!

@Miep - hoe krijg je dat voor elkaar om tijdens je vakantie zo veel af te vallen? Heftige bergtochten gemaakt of andere grote inspanningen geleverd of gewoon van lichte menuutjes genoten zonder veel extras? Goed dat je ook al weer hebt gelopen!

@Amy - een eyeopener voor mij wat je gewichtsconsulent over dat hardlopen zegt: volhouden en niet steeds sneller en langer! Ze heeft helemaal gelijk! Als het doel fit blijven en afvallen is hoef je niet steeds beter prestaties te leveren. Met dit in mijn hoofd ben ik vanochtend gestart met lopen, en wat gebeurt: toch sneller gelopen, terwijl mijn doel was om op een lekker tempo te lopen.
Je hebt een mooi plan voor het hardlopen in je hoofd- komt helemaal goed!

Gisteren kreeg ik het ultieme compliment, van mijn man dus!!! Hij zei: “In die jurk zie je er echt heel slank uit!” (Die nieuwe dus in maatje M). Oooo, wat was dat leuk om te horen! Het gaat nog een paar kilo’s duren voordat ik een gezonde BMI heb, maar ik heb er nu alle vertrouwen in dat ik dat haal!

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
@Miep, mooi resultaat hoor, zo na de vakantie! En goed dat je na een ‘snaaidag’ de boel gewoon weer oppakt. Dat begin ik ook te leren: me niks aantrekken van een terugval, maar steeds weer opnieuw vooruit kijken.

@Amypower, leuk te lezen over je gesprek met de voedingsconsulent. Ik herken het heel erg, dat te hard willen gaan en steeds nieuwe dingen willen proberen. Terwijl ik ook wel weet dat het vooral een kwestie is van een lange adem hebben, en forceren alleen maar averechts werkt. Dus daar word ik nu ook weer even aan herinnerd!

Nou, ik ga dadelijk weer hardlopen. Ik ben weer van plan om 2-2-2-2-3-4-4 te lopen, met steeds een minuut rust ertussen. Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 8:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, yihaaa, die heb je binnen! Mooi compliment! Dat stimuleert weer om vol te houden cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 8:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, wat een ontzettend mooi compliment. Daar doen we het allemaal voor. Moet je nagaan hoeveel complimenten je straks wel niet zult krijgen als je op je streefgewicht bent.

@Spookkat, is het nog gelukt met hardlopen? Laat je Evy nu helemaal los? Best een pittig programma dat je voor jezelf hebt opgesteld als je het vergelijkt met les 8. Vooral maar 1 minuut er tussen. Knap hoor.

Hier vandaag een goede dag. Met de kids naar Rotterdam geweest. Boterhammetjes meegenomen in de trein. Tegen 2 uur kreeg ik best wel trek en in plaats van iets lekkers te kopen ben ik de kruidvat in gegaan voor crackers. Als avondeten gekozen voor een salade. Nu thuis op de bank. Ga nog even wat extra drinken want dat heb ik vandaag wat minder gedaan. Anders moest ik steeds weer op zoek naar een toilet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 18:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Les 12 zit er op. Nu even in de tuin aan het uitpuffen. Eigenlijk best wel lekker dat ik niet hoef na te denken over het hardlopen. Het is gewoon je schoenen aantrekken, ipod aanzetten en gaan. Evy vertelt precies wat ik moet doen en onderweg geeft ze me ook nog complimenten. Ik durf het haast niet te zeggen maar ik vond het hardlopen de afgelopen dagen nog leuk ook Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Amy, dat is mooi! Het bijzondere is ook: als je nu blijft volhouden wordt het straks een nieuwe gewoonte, en mis je het als je een keer niét kunt lopen!

Sasa, wat fijn om zo'n compliment te krijgen, dat helpt zeker om gemotiveerd te blijven! Lach

In de vakantie ben ik blijven sporten inderdaad, en daarnaast heb ik geprobeerd bewust te eten. Wel alle lekkere dingen geproefd, maar van alles minder en minder vaak dan ik voorheen deed. Dus bijv. wel de ene dag een ijsje, en de andere dag een wijntje, maar niet iedere dag én-én-én. Ben best trots dat dat me is gelukt en blij met het resultaat!

Vanochtend vroeg opgestaan voor een ochtendrun, nog voor het werk. Was best lekker maar wordt geen nieuwe gewoonte denk ik! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 8:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Amypower, ja, ik heb zaterdag lekker gelopen. Als het lukt ga ik vandaag weer! Het is inderdaad al best een pittig schema, maar ik heb het wel opgebouwd. Ik probeerde er steeds al minuutjes bij te sprokkelen. Evy heb ik inderdaad even losgelaten omdat ik nu op een eigen playlist loop. Maar ik houd haar schema er wel bij ter inspiratie. Fijn dat jij ook zo lekker op dreef bent. Heerlijk hè, als het niet meer als zo’n zware opgave voelt, maar gewoon lekker is, het lopen!

@Miep, knap hoor, zoals je je hebt ingehouden tijdens de vakantie. En voor het werken rennen, dat is helemaal heldhaftig! Dat doe ik je niet na, maar jijzelf kennelijk ook niet Erg blij.

Ik heb een rood vakje deze week, helaas. Qua afvallen gaat het toch nog niet zo vlot. Toch ben ik echt goed bezig, dus ik hou me maar voor dat ik spieren aan het kweken ben Cool. Maar stiekem ben ik best teleurgesteld dat het zó langzaam gaat... Maar ik moet me niet gek laten maken door de weegschaal, want ik weet dat het uiteindelijk toch echt om de leefstijlverandering gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 8 van 13