Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Vanochtend op de weegschaal gestaan. Zoals verwacht veel aangekomen. Maar goed, nu weer focussen en er tegen aan. Gewoon tegen alles "Nee" zeggen. Moet lukken toch Erg blij .

Vandaag ging op zich goed. Op mijn werk een magnum afgeslagen. Dat scheelt weer veel calorieen. Nu nog zorgen dat ik de rest van de avond niet nog even wat pak en dan is dag 1 al weer om. Dat geeft de burger moed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Amy - Je hebt weer een nieuwe start gemaakt! Heel goed! Ik hoop dat het vandaag ook goed ging! We gaan een beetje gelijk met elkaar op: jij 1,2 kg erbij, ik 1,1 in totaal. Gaat ons lukken om dit er weer in één week vanaf te hebben, toch!!

Ik ben net languit op de bank neergeploft. Wat een week zo na onze vakantie! Veel drukte op het werk, nieuwe systemen die niet werkten en dan die hitte, pppph. Ik wil weer vakantie Huil Huil Huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2019 19:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren even naar de bieb geweest. 4 boeken van Sonja Bakker opgehaald. Staan altijd wel lekkere recepten in. Binnenkort maar even uitproberen.

Ik vind afvallen met dit warme weer altijd erg lastig. Ik heb de hele tijd zin in lekkere dingen. Je pakt al snel iets omdat het lekker is en niet zo zeer omdat je honger hebt.

@sasa, heerlijk he om weer te gaan werken na een vakantie. Na een paar uur ben je weer hard aan vakantie toe. Ik heb nu officieel vakantie maar ik heb nog wat werk liggen dat gedaan moet worden. Maar met dit warme weer en de kinderen om me heen kom ik daar niet echt aan toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Nou Sasa, dat klinkt alsof je weer helemaal terug bent van vakantie... Wat jammer dat dat vakantie gevoel altijd zo snel weg is als je eenmaal weer aan het werk gaat! Succes de komende week dan maar.

Spookkat jij ook nog de laatste dingen afronden. Hier hetzelfde, maandag laatste dag en dan dinsdag écht vakantie. Erg blij

Succes Amy! Het blijft lastig hè, om lekkere dingen te laten staan. Zo met de vakantie vind ik het extra moeilijk: dan is het toch aanlokkelijk om savonds met een wijntje en een hapje gezellig buiten te blijven zitten. En wat vaker BBQ-en en af een toe een ijsje natuurlijk Rollende ogen

Vanochtend was ik zo moe, maar ik ben toch wezen sporten. Ik was alleen niet vooruit te branden Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 12:08    

Reageer met quote
Hé Amy, jij moet nog dingen afronden lees ik nu. En spookkat zit al in Frankrijk...!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben heel trots op mezelf dat ik net nog een rondje heb hardgelopen. Het vervelende stemmetje in mijn hoofd fluisterde namelijk nog dat ik al hard genoeg had gewerkt deze week en dat het nu tijd was om uit te rusten. Maar mijn betere ik zei terug dat ik deze week nog maar één keer had gelopen, dat het door een koel buitje net iets afgekoeld was en ik me daarna vast heerlijk zou voelen. Dus: overwinning op mezelf geslaagd, ha! Ik liep wel op een wat rustiger tempo dan anders en dat ging prima.

@Spookkat, jouw eerste vakantieweek zit er al weer op. Heel veel plezier nog verder in Frankrijk!

@Miep, knap hoor, dat je vanochtend ook hebt gelopen ondanks dat je moe was! Ik hoop dat je je daarna fitter voelde!

@Amy, ik hoop dat je nu gauw in de vakantiestand kunt omschakelen en het werk kunt vergeten. Leuk om eens wat recepten van Sonja Bakker uit te proberen! Als je eens wat hebt gemaakt was heel lekker was, ga het hier maar vertellen. Ik ben altijd in voor nieuwe recepten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 21:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, goed bezig. Ondanks dat je geen zin had toch gelopen. Heb je deze week nog vaker gelopen?

Ik ben inmiddels eindelijk in de vakantiestemming. Zondag mijn laatste werk weg gewerkt dan daarna de laptop dicht gedaan. 'S middags naar de camping vertrokken. Nog niet hard gelopen maar wel 2x een half uur gezwommen en 2 lange wandelingen gemaakt. Voor morgen staat weer hardlopen op het programma. Dat zal wel weer even heel zwaar worden. Maar gewoon rustig aan doen. Na de vakantie weer echt opbouwen.
Op de camping heb ik bij de caravan geen wifi vandaar dat ik wat minder geschreven heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 17:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het snoepen op de camping is wel een dingetje. Niet echt de maaltijden maar de dropjes, chocola, koekjes en chips. Oh zo moeilijk af te blijven. Ik ga hier dus weer vaker schrijven. Even die denkbeeldige stok achter de deur. Morgen ook maar weer eens even wegen. Ik heb echt geen flauw idee hoe ik er nu voor sta.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 17:43    

Reageer met quote
Zo, nou wij zijn ook onderweg hoor. Iets later vertrokken dan gehoopt, maar we zitten er weer allemaal in Erg blij
We gaan kamperen, dus ik had ik natuurlijk korte broeken nodig. Die draag ik verder bijna nooit, dus dat was een tijd geleden (meer dan een jaar)...
Blijken ze bijna allemaal te groot! Lachen Dat was natuurlijk fijn om te ontdekken.
Dat is wel extra motiverend om door te blijven gaan, dus mijn hardloopspullen zitten in mijn tas!

Vanavond wel cheesecake gegeten als desert, dat is eigenlijk geen verstandige keus, maar ja.. Verward Af en toe genieten moet kunnen hoor. Het blijft moeilijk.

Jullie ook succes allemaal met de verleidingen weerstaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 20:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Miep, wat heerlijk dat al je korte broeken te groot zijn. Dit is wel een veel betere stimulance dan de weegschaal. Hier doe je het voor !! En wat goed dat je hardloopschoenen in de tas zitten. Waar ga je op vakantie? Ga je naar het buitenland of blijf je in Nederland??

Ik heb net weer een rondje gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 21:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9