Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
En toen regende het weer. Mooi op tijd binnen. Dan nu lekker douchen en alsnog met de pyamabroek op de bank Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Amy - hartstikke goed van je dat je nog bent gaan lopen Applaus fijn om te horen dat je je weer terug hebt gepakt! We gaan er weer voor met de nieuwe sprint!

Ik had vanochtend nog gelopen. Ben zo blij dat dat goed in mijn ritme past! 7.10 uur zoon uit huis, moeder volgt 5 minuten later met de hardloopschoenen. Dan douchen, ontbijten, beetje rommelen en om 8.45 uur naar mijn werk. Ik ben dan toch wakker, waarom zou ik niet gaan.

Ik heb vandaag het eten ook weer eens aangepakt: eetplan gemaakt en me er ook aan gehouden. Ik deed weer veel te makkelijk met alles. Even weer focussen, dan hoop ik nu ook eindelijk onder de 80 kg te duiken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Ha Amy, mooi dat je deze week het rennen weer hebt opgepakt! Niet op de bank blijven zitten, ondanks het wat mindere weer.

Sasa dat klinkt als een goed ritme inderdaad. Dat is mooi want dan is het ook makkelijker vol te houden!

Ik las ergens dat het 6 weken duurt om van een nieuwe gedraging een nieuwe gewoonte te maken. Na die periode wordt het makkelijker om je eraan te houden, om dat je het zo gewend bent. Dus blijven doorzetten allemaal! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 8:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen bij de voedingsconsulent op de weegschaal gaan staan. Au, die deed zeer. Gelukkig was ik 's morgens thuis ook gaan staan en daar was het gewicht acceptabel. Ik hou dus gewoon het gewicht van thuis aan en die van de voedingsconsulent vergeten we. Scheelt wel dat ik vanochtend aardig wat gegeten heb en veel water heb gedronken. Dat scheelt vast ook op de weegschaal. Ik wilde na het wegen naar de bloedbank maar daar kreeg ik te horen dat mijn HB te laag was om te geven. Ik denk dat het daardoor misschien ook wel komt dat ik niet zo lekker in mijn vel zat en wat meer ging eten. Maar in ieder geval wel even een eye-opener dat het weer gezonder moet.

Wat zijn jullie trouwens allemaal goed bezig. Allemaal in het groen geeindigd. Knap hoor. In het volgende sprintje ga ik ook echt weer knallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 12:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend de hardloopschoenen weer aangetrokken. Ik had Evi opgezet, maar was toch eigenlijk wel benieuwd of het me nog zou lukken om een wat verdere afstand achter elkaar te lopen. De les van Evi duurde in totaal met hardlopen en wandelen 25 minuten en ik heb het volgehouden hem volledig hardlopend af te leggen. Wat een lekker gevoel!! Misschien was het ook nog wel gelukt om langer vol te houden, maar ik wilde het ook niet forseren. En daarnaast moet er natuurlijk iets te verbeteren blijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 10:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is zo fijn als je al een poos aan het hardlopen bent: je conditie haat niet meteen extreem achteruit als je even niet gelopen hebt. Mooi dat het zo goed gong, Amy!

Mijn derde keer lopen is deze week helaas niet gelukt. Morgen de verjaardag van onze zoon en hiervoor zijn nog wat voorbereidingen nodig, daarom heb ik geen tijd meer. Maar ik vind het ook geen ramp als ik wel 2 keer heb gelopen. 3 keer is het streven maar 2 keer is ook prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 13:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/hardlopen-in-de-herfst-t56388.html

Het nieuwe sprintje is aangemaakt. Ik zou het heel leuk vinden om daar met jullie verder te schrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2019 13:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13