Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Spookkat - dat is een heel goed teken dat je nu al zin hebt in het hardlopen zaterdag Lopen zo hoort het ook eigenlijk: dat het lopen een lust is en geen last, hahaha!

Ik loop nu al een poos 2 of 3 keer per week 30 minuten en de afgelopen 14 dagen liep ik elke keel heel lekker! Dat geeft zo langzamerhand echt een kick! Gelukkig kom ik de avonden nu ook al weer beter door. Goed om rond 9 uur nog een kopje thee te zetten en dan vroeg naar bed te gaan.

@Amy - goede hardloopvoornemens!!! Grappig, bij mij staat ma, woe en vr (of za) op de planning. Voor jou dus morgen weer. Zet hem op! Je loopt vast al weer een stuk beter dan de laatste keer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoe is het met jullie allemaal? Rustig hier zeg!
Zelf heb ik erg veel moeite om doordeweeks te blijven hardlopen.
De weekenden gaan prima dan sport ik lekker en eet ik ook normaal. Maar doordeweeks is het probleem: het lukt me niet om naast het werk en gezin nog te sporten, en ga dan juist verkeerde dingen eten Sip Kortom, ik moet echt iets veranderen anders val ik terug en dat wil ik niet.
Succes allemaal verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 10:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, ben je gisteren nog wezen lopen?
Amy, bij jou stond vandaag op de planning toch?
Spookkat, hoe is het met jou?

Gisteravond heb ik -voor het eerst eigenlijk dit jaar- een stuk in het donker gelopen. 20 minuten maar, maar toch.
Gisteren trouwens ook heerlijke lasagne gemaakt: 1 schaal gewone (voor de kinderen), en één schaal met courgetteplakken ipv lasagnevellen. Ik vond het een aanrader!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 sep 2019 17:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Miep - herkenbaar wat je schrijft: om tijd vrij te maken voor het hardlopen en fout eten zonder hardlopen. Speelt bij mij op het moment ook allebei. Ik heb deze week maar één keer kunnen lopen, ik hoop morgen ochtend ook nog, maar kans is groot dat ik morgen nog moet werken en dan lukt het waarschijnlijk ook niet. Ik ben op het moment ook niet zo gefocust op afvallen. Mijn hoofd zit zo vol met 100dingen die moeten worden afgewerkt, phhhhh... en dan geef ik nu weer makkelijker toe aan verleidingen. Vlak bij mijn werk zit een ijssalon met overheerlijk ijs. Ik denk dat ik hier van de zomer ca. 6 keer een ijsje heb gehaald waarvan in de laatste tien dagen drie keer. Lekker was het wel Lachen wijntje, Chips, Croissant, koek idem. Gaat dus niet goed zo, dat is duidelijk.

Morgen wel wat leuks in het vooruitzicht: we moeten mijn schoonmoeder s avonds in Noordwijk ophalen. Dan gaan we daar wat eerder naar toe voor een strandwandeling en strijken neer in een steakhouse. Daar heb ik veel zin in. Moet mijn hoofd maar weer eens wat leger krijgen en en strandwandeling is zo heerlijk ontspannen!

Hoe vergaat het jullie verder?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 sep 2019 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Hier gaat het echt dramatisch slecht. Afgelopen vrijdag bij de weegconsulent ben ik maar niet op de weegschaal gaan staan. Ik wil het echt niet weten. Ook mijn hoofd veel te vol en ook veel te veel dingen die moeten gebeuren. Maar ik moet me wel echt binnenkort gaan herpakken. Ik probeer het elke dag opnieuw maar het lukt niet echt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 sep 2019 18:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Amy, wat rot zeg. Kom op, niet bij de pakken neer gaan zitten hè. Dat zou zonde zijn van alle moeite tot nu toe. Je bent zo goed bezig geweest, ik hoop dat je je gauw weer kunt herpakken.

Sasa, drukke tijd voor je zo te zien. Hoe was het in noordwijk, heb je lekker gewandeld? Dat is bij mij net zoiets als boswandelingen: waarvan ik dan zeg 'dat moeten we vaker doen' maar vervolgens komt het er nooit van...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2019 14:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat zijn we toch solidair met elkaar geweest afgelopen week: niemand heeft een groen vakje gescoord, hahaha!

@Amy - je kun het!!! Niet opgeven! Laat die gewichtsconsulent je maar aardig door elkaar schudden. Ga naar een Spa, ga rennen, blader door een boek met gezonde voeding of website, ga Mieke Koster of een andere goeroe op afvalgebied lezen, maar probeer iets te doen om weer terug in de gezonde modus te komen. We lijken best wel op elkaar qua BMI en hoe net zo de afgelopen weken ging. We zijn niet echt dik, maar iets van licht overgewicht. Je voelt de noodzaak niet altijd om nog verder af te vallen. Maa je moet de keuze maken of je nu zo tevreden bent en zorgen dat je op dit gewicht blijft en niet aankomt, of toch nog even doorzetten. En schrijf hier maar veel. Klaag steen en been, laat je frustratie maar horen en niet weglopen en je hoofd in het zand stoppen. We gaan je steunen, hoor! aai

Noordwijk was leuk! Ik heb echt genoten. Het heeft me zo’n rust gegeven, net wat ik nodig had! En gisteren ook een heerlijk rustige dag gehad. Veel in de tuin gezeten/ gelegen en gelezen.

Ben erg benieuwd wat de weegschaal morgen gaat zeggen. Ik heb zowel een 82 als ook 84 gezien de laatste dagen. Gelukkig heb ik aardig normaal kunnen eten en minder gesnaaid dan eerder. Vanochtend ook nog hardgelopen, en deze week probeer ik weer voor 3 keer te gaan.

Van het weekend ga ik weer een nieuw sprintje aanmaken. Kijk maar of je het leuk vindt om nog verder te gaan met hardlopen en schrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2019 21:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Sasa, jij bent goed bezig! En het levert ook resultaat op, dat is helemaal fijn Lach

Vanavond ga ik wel sporten, maar hardlopen lukt van het weekend pas. Maar ik sluit wel weer aan bij het nieuwe sprintje Lach
Wilde je m deze keer open laten staan of ook sluiten? Tot later.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2019 9:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog lekker gesport vanavond, Miep? Ik wil morgen ochtend weer hardlopen. Ik hoop dat het droog blijft...

Gelukkig ben ik weer afgevallen wat die de week ervoor was aangekomen, in weze is het stilstand, maar goed, beter dit dan nog weer hoger uitkomen. Hopen dat ik nu eindelijk weer eens echt in gewicht zak na feitelijk bijna 3 maanden stilstand.

Ik had bedacht om het nieuwe sprintje zo’ n 2 of 3 weken open te laten staan en dan te sluiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2019 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Ik ben er weer hoor. Ik ga me ook zeker inschrijven bij het volgende sprintje. Lekker een nieuwe start. Deze week ging niet optimaal maar stukken beter dan die weken ervoor. Ook heb ik afgelopen dinsdag en zonet weer hardgelopen. Ik zat vanavond al in de pyamabroek op de bank. Opeens zag ik dat het gestopt was met regenen. Snel de hardloopbroek aan en gaan met die banaan. Les 8 van Evi zit er op. Nu 3 keer per week volhouden. Morgen weer naar de weegconsulent. Dan wel echt op de weegschaal. Ben heel benieuwd morgen. Het is gewoon een nieuw beginpunt.

Fijn dat het bij jullie ook weer goed gaat met sporten. Heerlijk uitwaaien in Noordwijk. Wat heerlijk Sasa. Zouden we eigenlijk allemaal verplicht eens in de zoveel tijd moeten doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 18:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Pagina 12 van 13