Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ook ik had deze week moeite met hardlopen. Ten eerste om er tijd voor vrij te maken, ten tweede om me dat zetje te geven. Uiteindelijk ben ik twee keer gegaan, en vanochtend liep ik ook weer heel lekker! Maar voordat ik die schoenen aan heb...

Zal het inderdaad door het koudere weer en de donkerdere avonden komen, want s avonds vind ik het sinds een paar dagen lastig om me in te houden met snaaien. Het is gelukkig nog geen eetbui geworden en ik ben er nog niet door aangekomen, maar goed afvallen komt er zo ook niet echt van. Bij deze mijn vaste voornemen om vanavond na 20uur niets meer te eten!

Met mijn zoon gaat het gelukkig goed. Hij kon naar school en had geen beperkingen door de ziekte. Hij slikt sinds een paar dagen prednison, maar de eetbuien bij hem zijn tot nu toe nog uitgebleven. 3 jaar geleden wisten we niet wat we meemaakten: een kind dat nooit zoveel at en aan de magere kant was, was ineens onverzadigbaar en kwam in 6weken tijd 5 kg aan.

Goed dat jullie (proberen om) regelmatig (te) lopen. Het is zo fijn als dat op een gegeven moment in je routine zit. Het is ook zo goed voor je, dat merk ik telkens weer en voel me dan zo fit!

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Ha Sasa, gelukkig dat het met je zoon nu goed gaat. Dat zal een opluchting zijn.
Dat van dat snaaien heb ik ook gehad afgelopen week. Het weer nodigt ook uit om op de bank te blijven zitten met wat lekkers hè. Lachen
Spookkat, heb jij donderdag nog gelopen donderdag?

Vanochtend heb ik eindelijk weer gelopen. In totaal 10km, waarvan de helft door weiland/over hekjes heen. Op een gegeven moment in de stromende regen, viel best mee! Voelde me best een bikkel Lachen
Maar de warme douche daarna was het lekkerst. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Daar ben ik weer. Afgelopen tijd ontzettend druk geweest met van alles en nog wat. Allemaal dingen kwamen ongepland en alles tegelijk. Eten was dan ook echt een drama. Lang leve de snacknar en chinees. Geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Ik durf nog niet op de weegschaal te gaan staan Erg blij . Ben er nu helemaal klaar mee. Afgesproken thuis dat ik morgen echt weer aan de slag ga. Binnen nu en 8 weken wil ik 64 kg wegen en met de kerst wil ik mijn streefgewicht hebben behaald. Vanaf morgen weer 3x per week hardlopen en normaal eten. Ik voel me ook helemaal niet fit van al dat makkelijke eten. Morgen dus echt even de knop weer om.

@sasa, wat fijn dat het goed gaat met je zoon. Niks vervelender als dat het niet lekker gaat met je kind. Hopelijk blijven de kilo's er inderdaad af.

@spookkat, hoe gaat het nu met hardlopen? Nog steeds je eigen schema of toch terug naar Evy? Op zich lijkt Evy minder snel te gaan maar voordat je het weet loop je daar ook 30 minuten aan 1 stuk. Ik ga deze week weer beginnen met les10.

@miep, jammer he dat de avonden weer korter worden. Over een paar weken is het helemaal drama. Dan komt de kou en de regen er ook nog eens bij. Al heeft het wel 1 klein voordeeltje...niemand ziet dan mijn vuurrode hoofd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 18:56    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
Ha allemaal, ik heb weer twee keer lekker gelopen en ga weer wat vooruit! Ik loop nu stukjes van 10, 10 en 12 minuten (ongeveer les 21 van Evy). Voelt nog wel zwaar, maar het lukt! Deze week heb ik weer twee van deze loopjes gepland, en als het goed gaat wil ik die week daarop de twee losse tien minuten aan elkaar plakken. Dat is het plan, maar ik heb geen haast. Zolang ik maar lekker loop!

@Sasa, goed hoor, dat je uiteindelijk wel gegaan bent! Helpt het jou misschien ook om het van te voren te plannen? Ik zet mijn hardloopplannen tegenwoordig in mijn agenda.

@Miep, wauw, tien kilometer, inclusief hekjes, echt goed! Regen kan soms ook heel lekker zijn hè? Tenminste, dat is mijn ervaring. Het werkt zo lekker verkoelend.

@Amy, ik ren op mijn eigen muziek en volg vooral mijn eigen gevoel qua opbouw, maar ik hou het schema van Evy er wel bij. Ik ben nu 11 weken bezig, en zit in het schema van Evy in eind week 7, dus ik ga iets langzamer. Dat komt vooral doordat ik bang ben voor blessures, dus zodra ik een pijntje voel (de kuit, de knie en de hak zijn al voorbij gekomen Lach) doe ik even een stapje terug en pas als ik pijnvrij ben bouw ik weer verder op. Tot nu toe zijn al mijn hardlooppogingen altijd gestrand op blessures (waarna mijn gewicht weer netjes omhoog ging Schaam Schaam), en ik heb me voorgenomen dat ik dat dit keer niet laat gebeuren!

Nou, fijne week gewenst allemaal, en heel veel hardloopplezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 9:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Amy - weer gelukt om een ieuwe gezonde start te maken?
@Miep - wauw, 10 km hardlopen. Goed zo!
@Spookkat - wat een heerlijk gevoel is dat als je broeken weer past die eerder te klein waren!

Met het eten wil het hier helemaal nog niet. Gisterenavond heb ik een zak tortillachips op, daarbij nog een flinke plak kaas en wat lepels chocopasta uit gebrek aan ander zoetigheid. O, wat zit de mens toch dubbel in elkaar. Wel willen maar dan zegt je slecht ik: lekker puh, ik stop het toch in mijn mond. En de volgende ochtend weer spijt, hahaha!

Met hardlopen zit het daarentegen goed. Ik loop nu echt lekker en heb vanochtend bijna de 10 km/uur aangetikt! Lopen zit voor woensdag en vrijdag ook in de planning. Morgen weegdag, de kilo’s vallen nu gelukkig nog mee, een paar onsjes meer, dus als ik vandaag heel goed oplet en ook op zout let, dan lukt het misschien nog om een groen vakje te halen. Dus: vandaag nu ECHT mijn best doen en vervolgens ook de rest van de week.

Jullie ook allemaal veel succes weer deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 9:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow, wat zijn jullie allemaal goed bezig !! Tja, dan kan ik natuurlijk niet achter blijven he. Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Flink aangekomen, maar dat was de verwachting. Daarna een heerlijk opkomende migraine...of terwijl, mijn lichaam laat duidelijk weten dat is niet goed bezig ben. Vanaf nu dus echt geen smoesjes meer en er echt tegen aan. Vanochtend een smoothie van banaan en spinazie dus aardig wat vitaminen binnen gekregen. Vanavond ook echt gekookt. Geen afhaalmaaltijden meer. Dinsdag, donderdag en zaterdag worden mij hardloopdagen. Morgen dus weer de sportschoenen aan. Ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 16:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net les 13 van Evy gelopen, maar ik heb eerder het gevoel dat het de halve marathon was. Nou ja...al het begin is moeilijk he. De kop is er in ieder geval weer af. Donderdag les 14. Ik hoop dan wel op betere muziek want de muziek die Evy voor vandaag had uitgezocht was nou niet echt geweldig. Vooral niet als je het al zo zwaar hebt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 15:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Net les 13 van Evy gelopen, maar ik heb eerder het gevoel dat het de halve marathon was. Nou ja...al het begin is moeilijk he. De kop is er in ieder geval weer af. Donderdag les 14. Ik hoop dan wel op betere muziek want de muziek die Evy voor vandaag had uitgezocht was nou niet echt geweldig. Vooral niet als je het al zo zwaar hebt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 15:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zo Amy! De volgende keer gaat het vast weer beter!

Gisteren de eerste avond dat ik me kon inhouden met snaaien. En ziezo, vandaag gaat het weer vanzelf. Even afkikken van de suikers, en dat is dan gelukkig gauw gebeurd. Ik hang al zo’n twee maanden rond ongeveer hetzelfde gewicht. Nu moet er toch echt maar een keer schot in komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 sep 2019 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
Ha Amy, supergoed dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt en er weer voor gaat! Niet gek dat het rennen je nu even erg zwaar valt, dat gaat vast na een paar keer weer beter! Ik had ook weinig met de muziek van Evy, vandaar dat ik op mijn eigen muziek ren. Maar ik mis haar aanmoedigingen wel!

Sasa, zet ‘m op deze week! Even die knop weer om. Wat is dat toch hè, met dat snaaien van ons... Het blijft een eindeloze strijd... Mij bevalt het momenteel heel goed, om al die ongezonde dingen te laten staan, maar ik weet dat ik het vroeg of laat ook weer moeilijk zal krijgen. Frustrerend...

Ik heb gisteren weer lekker gerend. Langzaam maar zeker bouw ik weer conditie op, zo fijn. Mijn volgende loopje heb ik voor a.s. zaterdag gepland, want het is verder een drukke week. Ik heb er alweer zin in Erg blij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 5:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12