Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Spookkat - leuk dat je hier mee wilt doen! We gaan jou helpen om elke week de hardloopschoenen aan te trekken en aan het einde van dit sprintje een super conditie opgebouwd te hebben!!

@Amy - je bedoelt vast dat je er lastig tijd voor vrij kunt maken en liever andere dingen zou willen doen/langer willen slapen? Het lopen zelf gaat je toch inmiddels aardig af, toch?

Mijn eerste loopje in Italië zit erop. Amy had gelijk, half 7 WAS te ambitieus, hahaha! Het werd kwart voor acht. Heerlijke 24 graden om te lopen, help! En ontelbare muggenzwermen waar ik doorheen moest joggen. Dus goed mondje dicht (vind ik niks met hardlopen, dan krijg ik snel het gevoel dat ik stik) of hand voor mijn mond. Maar ik wil niet mopperen: het paadje dat ik liep was fantastisch en ik ben nu wel heel trots op mezelf. Gelijk maar douchen en een kop lekkere koffie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Spookkat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en calorieën tellen

Reageer met quote
Bedankt voor jullie warme welkom. Goed bezig Amypower en Sasa! Tjonge, hardlopen in Italië, wat heerlijk (afgezien van de muggen). Over twee weken ga ik naar Frankrijk. Ik ben ook van plan om mijn hardloopschoenen mee te nemen (en te gebruiken, haha).

@Amypower, ik ben weer begonnen aan het hardloopschema van Rennen met Evy, daar heb ik twee keer eerder gebruik van gemaakt. Vorige week woensdag was ik bij les 3, da’s 1h-1w-2h-2w-2h-2w-3h-3w-3h-3w. Qua conditie ging dat heel goed, maar ik kreeg erg pijn in mijn kuit. Daarom besloten een weekje hardlooprust te nemen, want ik wil geen blessure. Woensdag ga ik het dus weer proberen... In de tussentijd fiets en yoga ik en doe ik been- en buik-spieroefeningen. Ik voel me nu al een stuk fitter!

Amypower, succes met de laatste rommelige schoolweek, en Sasa, een hele fijne dag gewenst! Dat moet een lekker gevoel zijn, nu je er al een hardlooprondje op hebt zitten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi, dat klinkt wel heerlijk hoor, vakantie... ik kan ook bijna niet wachten. Maar eerst nog 3 weken werken, daarna gaan wij ook naar Fankrijk.

Gisteren heb ik meegedaan aan een trailrun door de stad - trappetje op trappetje af - op verschillende punten moest je even wandelen ipv rennen, daardoor was het goed te doen. Het was echt superleuk!

Wat leuk dat er nog iemand bij is gekomen, veel succes spookkat! Je bent al vaker aan het hardlopen geweest, ben je tussendoor lang gestopt of valt dat mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 9:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Miep, wat goed, zo'n trailrun, dat doe ik je (nog) niet na! Het hardlopen van mij heeft ruim twee jaar stilgelegen Schaam Schaam, dus ik moet mijn conditie weer helemaal opbouwen. Daar ben ik nu hard mee bezig, ik doe nu in elk geval elke ochtend oefeningen met behulp van een fitnessapp. Morgen ga ik weer lopen, hopelijk doet de kuit niet meer moeilijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 9:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Miep - een trailrun, dat kende ik nog niet! Had je nog spierpijn vandaag?

@Spookkat - Ik hoop dat je morgen weer kunt lopen en het gaat met je kuit! je hebt in ieder geval een plan en bent al goed aan de slag gegaan. Een goed plan in je hoofd hoe je het wilt aanpakken en wanneer is cruciaal. Dan komt het ook wel goed.

@Amy - ben je nog aan lopen toegekomen met deze rommelige week?

Morgen wil ik weer hardlopen. Het heeft hier nu geregend en het is wat afgekoeld. Voor morgenochtend is ook regen voorspeld, maar ik loop liever in de regen dan met hitte. Voor de rest van de dag mag het dan wel weer lekker weer worden van mij Cool O ja, ik heb nog ca. 2 km gezwommen. Qua beweging zit ik goed. Eten gaat iets minder. Wijntje of koekje zijn gauw gepakt. En, we hebben aardige buren die erg van limoncello houden en ons dat spul al een paar keer hebben aangeboden. Laat ik dat nou ook heel lekker vinden... maar vanmiddag had de rest van de familie een heerlijk ijsje uit de gelateria gehaald en ik heb overgeslagen. Zo nu en dan lukt het ‘Nee’ zeggen dan gelukkig toch nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het zit erop, het lopen, maar ging wel zwaar Sip beloning komt zo als ik lekker gedoucht heb en van een kop koffie geniet!
Fijne dag, jullie allen! Jullie mogen nog uitkijken naar je vakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Ha spookkat, als je regelmatig gaat lopen, bouw je het ook vast snel weer op! Ik had ook echt heeel lang niet meer gesport.. Schaam Schaam een jaar geleden heb ik het gelukkig weer opgepakt Lach
Sasa af en toe wat lekkers geeft niet toch, maar inderdaad andere dingen proberen te laten staan dan Lach

Vanochtend heb ik gelopen ook, terwijl de kinderen op school zaten. Niet zo lang en rustig aan, maar ik ben toch maar weer mooi geweest!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 16:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa Lekker aan het bewegen hoor! Dat is al heel wat, al gaat er ook af en toe een koekje of drankje in. Ik weet zeker dat ik ook moeilijk ‘Nee’ kan zeggen tegen een wijntje, biertje, of chipje tijdens onze vakantie. Ik denk dat ik ga proberen om overdag redelijk streng te zijn, en dat ik dan ’s avonds wel wat mag zondigen (met mate). En veel bewegen, net als jij.

@Miep Ik hoop ook dat het weer snel gaat. Wat goed dat jij alweer een jaar bezig bent. Het voelt zoveel fijner, hè, en toch kan het soms zo’n hobbel zijn....

Tja, ik moet bekennen dat ik gisteren niet ben gaan hardlopen. Maar dat was geen gebrek aan motivatie, maar gebrek aan tijd. Dus vandaag ga ik echt! Ik kan toch niet bij jullie achterblijven! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Spookkat. Hoe is het gegaan afgelopen donderdag? Ging het goed met hardlopen?

Sasa. Hoe is je vakantie? Heerlijk aan het genieten?

Miep. Wat ontzettend knap dat je een trailrun hebt gelopen. Lijkt me echt heel zwaar. Knap hoor.

Hier ging afgelopen week met ups en downs. Maandag naar de tandarts geweest om een kies te vullen. Ze konden er bijna niet bij komen. Was geen echt pretje. Dinsdag een poging gedaan om hard te lopen. Na 25 minuten was ik er helemaal klaar mee. 'S avonds de eindmusical van groep 8 en de volgende dag het echte afscheid. Kleine meisjes worden groot. Wat vliegt de tijd toch. Ondanks dat het een rommelige week was met weinig gezond eten (en een reep tony chocolony) toch een kilo eraf. Helaas die kilo op vrijdag en zaterdag er gewoon weer bij gegeten. Vanochtend dus niet blij toen ik op de weegschaal stond. Maar goed. Aankomende week wil ik echt weer gezond gaan doen. Vanochtend al een uurtje gewandeld. Zo even boodschappen gaan doen en weer bewuste keuzes naar maken. Ook wil ik vanaf morgen de oefeningen uit het boek van Beck's weer gaan uitvoeren. Er zit voor 6 weken aan oefeningen in. Kan ik dat mooi elke dag van de vakantie doen Erg blij . Vanaf nu zal ik dus weer heel regelmatig langs komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 10:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@amypower Moeilijk hè, dat geschommel en gerommel... Maar je hebt supergoede plannen, zet hem op!

Ik heb weer twee keer hardgelopen, en de kuit doet goed mee, dus dat is fijn. Nog steeds geen kilo’s eraf, maar dat wordt denk ik ook wel heel lastig in de vakantie. Teveel verleidingen... Dus ik concentreer me nu maar echt even op het bewegen, ik zou al heel tevreden zijn als ik aan het eind van de vakantie een fitter lijf heb! En als er tenminste geen kilo’s bij zijn gekomen Lach.

Sasa en Miep, hoe is het met jullie? Toi toi toi allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jul 2019 13:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 2 van 13