Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Beck's staat niet op internet. Je kunt via internet wel het boek kopen. Beck's dieetoplossing heet het. Maar je hebt hier bij de weegclub ook diverse sprintjes van beck's. Daar staan samenvattingen in van elk hoofdstuk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2019 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je voor de tip! Dit gedeelte van de weegclub was voor mij tot nu toe onbekend,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 6:40    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Hoi, ik heb die namen ook veel voorbij zien komen. Het zegt me verder niets, maar ik ga eens kijken wat het inhoudt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 8:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou daar staat tie dan. 68 kg. Sprintje 100% gehaald !!
Op naar het nieuwe sprintje Erg blij Erg blij

Afgelopen 2 dagen stond de weegschaal net onder de 68 kg. Dat helaas niet vol kunnen houden. Gisterenochtend ging het even iets minder. Voelde me niet echt lekker en dan gaan de koekjes erin. Gelukkig mezelf wel snel weer herpakt.

Ga straks even naar de winkel om lekkere broodjes te halen. We gaan zo met wat moeders en kids uit de klas van mijn dochter picknicken. Wordt vast heel gezellig.

Sasa, maak jij een nieuw sprintje aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 9:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Amy, wat een knaller: 2,1 kg lichter en einddoel van dit sprintje voor 100 % gehaald! Geweldig!! Nu heb je me toch nog ingehaald! Volgend sprintje laat ik dat niet gebeuren, hoor Uitlachen

Ik zit inmiddels al 1 1/2 uur in de auto op weg naar Italië. Hé hé, voor dat het zover is... gisteren was het behoorlijk stressen. Nog de hele dag gewerkt ook. Ik ben voor het eerst ook helemaal VERGETEN om hard te lopen door dat gestres! Aangekleed en opgemaakt en klaar ervoor om naar het werk te vertrekken bedacht ik me ineens dat ik had willen hardlopen. En gisterenavond kwam het er natuurlijk ook niet meer van. Balen!! Ik zit nu zo goed in het ritme, dat wil ik ook zo houden. Ben ook vast van plan om langs de rand van het Gardameer te gaan hardlopen. Ik hoop dat daar ergens een geschikte route voor is!

Het nieuwe sprintje is in werking. Ik stuur zo wel de link.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 4:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 4:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wist dat je 6 juli op vakantie ging maar ik had helemaal in mijn hoofd dat dat maandag was. Inmiddels zul je al wel in Italie zijn (of je hebt ergens een tussenstop gemaakt). Heerlijk zeg. Geniet er lekker van. Ik kan me voorstellen dat het hardlopen even mis is gegaan.

Mijn buurvrouw gaat elk jaar naar Italie en die loopt ook altijd langs het Gardameer. Zij staat daar wel altijd heel vroeg voor op omdat het anders te warm is.

Ik moet vandaag nog lopen alleen heb ik totaal geen zin. Straks met de jongste naar de stad en vanmiddag een bbq. Denk dat ik het maar verschuif naar vanavond. Het moet toch gebeuren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 7:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit nog steeds in de auto want we zijn vannacht weggegaan. Navigatie geeft aan dat we er om 4 uur vanmiddag kunnen zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 9:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit nu in de stad te genieten van een broodje met leverpastei terwijl mijn dochter een broodje van subway heeft. Maar het gaat me goed af. Keuzes maken he.

Succes nog even in de auto. Hoe ga je op vakantie? Tent/caravan of een hotel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 11:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker, Amy! Goede keuzes maken en überhaupt van te voren erover nadenken wat je wilt met eten is cruciaal. En wat zo gek is: de goede keuze is vaak net zo lekker als de foute! Ik wil nog wel eens de mist in gaan door in het weekend geen fruit te pakken. Dan is snell en foute keuze gemaakt met een snelle koek of reep. Maar een sappige appel is net zo lekker of zelfs lekkerder. Alleen eet een koek wat makkelijker weg.

We hebben een bungalowtent gehuurd. Alles kant en klaar en compleet ingericht. Helaas weinig schaduw hier maar het verkoelende water vlakbij Cool

Dit was mijn laatste berichtje hier, in schrijf dan verder in het nieuwe sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 13:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Pagina 22 van 22