Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Meestal loop ik zo'n 5 a 7 km. In September wil ik graag 10 km kunnen lopen (vanwege een loopje in de buurt) maar daar moet ik nog naar toe trainen dus. En dat vind ik erg lastig!
Lopen jullie vergelijkbare afstanden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 18:57    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Sasa loopt ongeveer wel vergelijkbaar. Ik ben meer een beginnende loper. Ik heb half juni de 4 mijl gelopen (6,4 km) en dat is voor mij op dit moment ook wel een beetje het maximale. Meestal stop ik na de 4 mijl, maar deze keer wil ik blijven lopen.

Morgen ga ik voor 30 minuten. Ik loop dan ongeveer 4 km. Mijn doel is om uiteindelijk 5 km in 30 minuten te lopen. Maar dan hebben we nog wel even te gaan Erg blij .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Miep, je past denk ik heel goed hierbij! Leuk dat je hier ook komt schrijven! Ik wil binnenkort ook weer 10 km lopen. Maar de grotere uitdaging is 5 km in minder dan 30 minuten te lopen, net als Amy. Ik had gehoopt dat ik dat inmiddels al zou kunnen, maar de laatste weken zat een hogere snelheid er nog niet in. Maar dat komt wel als we drie keer per week blijven trainen! Dat kan niet anders!!!

@Amy - om 6 uur s morgens hardlopen is een fantastisch streven!! Knap als je voor het hardlopen zo vroeg je bed uit kunt! Ik ben een avondmens. 6 uur vind ik wel heel vroeg... maar als mijn zoon het 1e uur op school moet zijn gaat hij om 7 uur de deur uit en dan loop ik gelijk (achter hem aan, hahaha!).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 21:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klaar!! Het zit er gelukkig weer op. 30 minuten in de pocket. Ik had gisterenavond alles klaar gelegd. Pak ik vanochtend mijn ipod, is dat ding leeg. Dikke vette balen. Dan mijn mobiel maar mee. Ik heb niet zo'n band voor om mijn arm dus dsn maar vasthouden. Voordeel was wel dat ik nu weer eens andere liedjes had om naar te luisteren. Het lopen ging wel erg moeizaam. Was blij dat er maar weinig mensen me konden zien lopen. Dat is dan wel weer een voordeel van zo vroeg. Nu snel onder de douche springen, want over 10 minuten wordt iedereen hier in huis wakker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 5:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klaar!! Het zit er gelukkig weer op. 30 minuten in de pocket. Ik had gisterenavond alles klaar gelegd. Pak ik vanochtend mijn ipod, is dat ding leeg. Dikke vette balen. Dan mijn mobiel maar mee. Ik heb niet zo'n band voor om mijn arm dus dsn maar vasthouden. Voordeel was wel dat ik nu weer eens andere liedjes had om naar te luisteren. Het lopen ging wel erg moeizaam. Was blij dat er maar weinig mensen me konden zien lopen. Dat is dan wel weer een voordeel van zo vroeg. Nu snel onder de douche springen, want over 10 minuten wordt iedereen hier in huis wakker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 5:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een discipline, Amy! Schouderklopje van mij, hoor! Goed begin van de week, hè, ook al liep je wat minder! Volgende keer weer beter!

Ik kom ook net terug van mijn loopje, startte om kwart over 7. Maandag ochtend is niet het goede moment om mijn snelheid op te krikken merk ik. Dan loop ik ook minder dan op andere dagen. Heeft of met het weekend te maken (op zondag wat meer eten dan op andere dagen) of met de langere loop op zaterdag of allebei.

Fijne nieuwe week voor jullie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 7:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Persoonlijk vind ik kwart over 7 toch ook wel heel erg vroeg om te gaan hardlopen. Vooral als je een avondmens bent. Goed gedaan Sasa. Ook een schouderklopje voor jou Erg blij .

Ik ben vanochtend stiekem op de weegschaal gaan staan. 68.5!! Nu volhouden deze week. Hopelijk is er dan vrijdag nog iets af en kan ik dit sprintje dan toch nog positief afsluiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 8:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat MOET je volhouden Amy!!! Je hebt je streefgewicht op de weegschaal zien staan! Het zou toch fantastisch zijn als je dit doel zou halen!

De batterij van mijn weegschaal is op. Ik kon me nu al een paar dagen niet wegen. Maar net al nieuwe gekocht zodat ik morgen kan wegen en het gewicht hier kan invullen. Spannend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 15:18    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Goed gedaan beiden! Knap hoor, zo sochtends vroeg opstaan om te gaan hardlopen. Op zondag lukt me dat wel af en toe, maar door de weeks moeilijk. Heel misschien ga ik straks nog, of wellicht wel morgenochtend vroeg?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 19:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer genoeg sluit ik hier af met een rood vakje Sip
Maar als ik naar het totaal kijk ben ik wel tevreden: 4,2 kg eraf. Als het maar in het algemeen een neergaande lijn blijft dan komt het zo ook goed.
Dit was de laatste keer wegen de komende drie weken. Als ik dan een kilo minder zou wegen zou ik heel tevreden zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 6:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 20 van 22