Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik had vanavond een etentje. Met verschillende mensen hebben we meerdere gerechten klaargemaakt. Ik heb drie extra’s op: 1 glas wijn, toetje met een bolletje ijs en 1 bonbon. Drie extra waren niet helemaal de bedoeling. Aan de andere Kant valt het nog wel mee en heb ik de afgelopen twee dagen geen extra gepakt.
Morgen weer zonder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 23:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met hardlopen, Amy? Ben je nog geweest na dinsdag? Normaal gesproken ga ik zaterdag ochtend, maar dat lukte nu niet en ik wil nog vanmiddag gaan. Gezien die storm heb ik daar echt geen zin in, maar ik zal zin moeten maken.

Het idee met de 'extra's' per dag werkt tot nu toe heel goed. Gisteren hadden we b.v. kleine Toblerones op het werk. Laat ik daar nou heel gek op zijn. Die heb ik dus wel gegeten, zelfs met een goed geweten, omdat het van mezelf mocht. En voor de rest van de dag dan weer 'gewoon'. Niet op de weegschaal te staan is wel een dingetje, dat ding trekt wel, je wilt graag beloond worden voor je goede eetgedrag. Maar het geeft ook aan de andere kant een soort relaxedheid om in mijn achterhoofd te houden dat ik goed bezig ben en het resultaat over 3 weken er vast en zeker zal zijn.

Een fijn Pinksterweekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Amypower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing en Mieke Kosters

Reageer met quote
Wat ben jij onwijs goed bezig!! Ik kan me voorstellen dat de weegschaal trekt. Dit goede gedrag moet gewoon beloond worden. Ik hoop zo voor je dat je over 3 weken een mooi getal op de weegschaal te zien krijgt.

Hier gaat het even iets minder lekker. Afgelopen dagen heel druk en alles wat fout kan gaan, gaat fout. Gisteren bijvoorbeeld met een collega even naar de sauna buiten mijn woonplaats en dan heerlijk de autodeur dichtgooien met de autosleutels en huissleutel nog in de auto. Wat een gedoe. Ook nog eens 3 verjaardagen (jongste dochter, moeder en broertje) en kinderfeestje. Vandaag de hele dag in zwembad voor zwemwedstrijd. Totaal geen structuur op de dag en dus ook niet met eten. Ik heb geprobeerd om me zoveel mogelijk aan mijn dieet te houden maar geen idee of dat echt gelukt is. Donderdag heb ik wel 35 minuten gelopen. Ik was alleen mijn sporthorloge vergeten dus geen idee hoe snel of hoeveel km. Vandaag moest ik eigenlijk lopen, maar gaat nu echt even niet meer lukken. Ik ga zo lekker vroeg naar bed en dan morgen me weer even helemaal herpakken (ondanks de verjaardag met de familie). Morgenochtend ga ik voor de laatste 6,4 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 19:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ben jij onwijs goed bezig!! Ik kan me voorstellen dat de weegschaal trekt. Dit goede gedrag moet gewoon beloond worden. Ik hoop zo voor je dat je over 3 weken een mooi getal op de weegschaal te zien krijgt.

Hier gaat het even iets minder lekker. Afgelopen dagen heel druk en alles wat fout kan gaan, gaat fout. Gisteren bijvoorbeeld met een collega even naar de sauna buiten mijn woonplaats en dan heerlijk de autodeur dichtgooien met de autosleutels en huissleutel nog in de auto. Wat een gedoe. Ook nog eens 3 verjaardagen (jongste dochter, moeder en broertje) en kinderfeestje. Vandaag de hele dag in zwembad voor zwemwedstrijd. Totaal geen structuur op de dag en dus ook niet met eten. Ik heb geprobeerd om me zoveel mogelijk aan mijn dieet te houden maar geen idee of dat echt gelukt is. Donderdag heb ik wel 35 minuten gelopen. Ik was alleen mijn sporthorloge vergeten dus geen idee hoe snel of hoeveel km. Vandaag moest ik eigenlijk lopen, maar gaat nu echt even niet meer lukken. Ik ga zo lekker vroeg naar bed en dan morgen me weer even helemaal herpakken (ondanks de verjaardag met de familie). Morgenochtend ga ik voor de laatste 6,4 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 19:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha, 3x is scheepsrecht. Ik schreef toch al dat alles fout gaat Erg blij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 19:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nu heb ik het in ieder geval niet over het hoofd kunnen zien Cool
Gefeliciteerd met je dochter (en overige familieleden)! Met zo’n rommelige week is het lastiger om een goed eetpatroon erin te houden! Maar je kunt elke dag weer opnieuw beginnen. Het is geen ramp als het even minder ging.

Ik ben vandaag ook uit mijn gewone ritme. Normaal ga ik op zaterdagochtend meteen vroeg hardlopen. Nu moest ik vanochtend werken. We hebben een eigen zaak en bij knelpunten moet ik af en toe ook op zaterdag werken. Verder is de zaterdag ook de schoonmaakdag. Zo ben ik de hele middag nog in huis bezig geweest. Ik wilde eigenlijk niet meer hardlopen maar bedacht me dat het morgen en overmorgen ook niet zou lukken. Dus ben ik om half tien nog vertrokken voor 30 minuten hardlopen. Helaas liep ik allesbehalve lekker. Ik voelde nog ieder falafelballetje in mijn maag dat ik drie uur eerder had gegeten. Raar vond ik dat! S morgens loop ik toch echt veel fijner! Nu maar gauw douchen, pyjama aan en nog een beetje keutelen.

Succes morgen ochtend met je 6 km. Geweldig toch, dat je dat inmiddels loopt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 22:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je toch bent gaan lopen. Balen dat het niet lekker ging, maar het zit er nu wel op.

Wat leuk dat je een eigen zaak hebt. Wat voor een zaak heb je precies? Wel lekker dat je meestal de zaterdag vrij bent.

Ik zit nu op de bank met een crackertje en een groot glas water. De ipod ligt aan de lader. Even een uurtje wachten en dan aan de slag. Totaal geen zin en eigenlijk ook wel een beetje eng. De laatste 6,4 voor de wedstrijd. Wat nou als het totaal niet gaat? Ik vraag me af en toe echt af waarom ik me heb ingeschreven voor die wedstrijd. Maar goed...verstand uitschakelen, blik op oneindig en gaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 7:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een ipod opladen via het stopcontact werkt helaas niet. Daar kwam ik tegen toen ik wilde gaan hardlopen. Helaas had ik nog een andere ipod liggen waar het hardloopprogamma van Evy op stond. Vandaag dus onder aanmoediging van Evy hardgelopen.

Heel rustig begonnen, onderweg weer tig keer de man met de hamer tegen gekomen en uiteindelijk toch uitgelopen. Weer een paar seconden sneller dan de vorige keer 46,32 min). Ik snap er echt niks van. Elke keer denk ik bij de eerste 3,5 km dat ik zo langzaam loop dat ik nooit in de 46 minuten uit kom. Onbewust ga ik daarna versnellen en kom ik toch steeds weer op hetzelfde tijdstip uit. Zaterdag dus echt zaak om echt rustig te beginnen en niet met de menigte mee te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 17:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi, dat je toch uiteindelijk sneller loopt dan je denkt! Je zult zien dat het zaterdag heel goed zal gaan. Met zo'n wedstrijd wordt je toch een beetje 'meegezogen' door de rest en presteer je beter dan je normaal loopt. Maar inderdaad, in het begin je krachten sparen en niet te hard van stapel!!

We hebben een winkel waar je ipods kan kopen Erg blij (o.a.) dus een winkel voor mobiele telefonie. Ik werk er 4 1/2 dag, dus als ik dan ook nog op zaterdag moet werken, dan baal ik echt. Thuis is namelijk ook nog e.e.a. te doen...

Vandaag lekker erop uit geweest en vanmiddag op een pannenkoekenboot gevaren. Ik heb er drie op, lekker belegd uiteraard. Misschien dat ik vanavond nog ga rennen (voor de extra calorieën), maar eens zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jun 2019 19:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 14 van 22