Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hardloopsprintje 2011 - Sprintend de herfst door!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Krizzie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, bewegen en niet obsessief bezig zijn met de weegschaal

Reageer met quote
Hardlopers, meld je aan voor deze leuke en actieve sprint. Heb het leuke tekstje van Niezels uit de vorige hardloopsprint maar even overgenomen:

In de serie Harloopsprintje 2011 wordt dit Inmiddels al de 4de sprint. Deze keer heel origineel genaamd: Sprintend de herfst door!!

Dit sprintje is voor iedereen die de komende weken lekker wil sprinten, spurten, hardlopen, joggen, hobbelen en of woggelen. Dat betekent dat je in dit sprintje niet de marathon hoeft te kunnen lopen om mee te doen. Alle niveau's zijn welkom.

Het is veel belangrijker dat je er heel veel over wil praten. En dat mag gaan over hoe cool je nieuwe hardloopschoenen zijn tot de wedstrijd die je hebt gelopen of gaat lopen. Maar het kan ook gaan over hoe cool je hobbelt over je eigen parkoers tot hoe gaaf het was om het laatste nummertje tijdens de harlooples van evy al rennend te kunnen meezingen.

En natuurlijk wegen we ons ook hier elke week als is het gewoon bezig zijn met hardlopen en goed leven veel belangrijker.

Denk je nu aan deze gave sprint wil ik wel meedoen dat kan. Maar ja je snapt dat je wel aan een aantal eisen moet voldoen om aan zo'n gave sprint als deze mee te doen. Dus hier snel de strenge moetjes:
- Je moet al hardlopen of willen gaan hardlopen.
- Je moet eigenlijk wel 1 keer in de week wat roepen hier. Je loopt anders het risico dat er een zoekactie wordt georganiseerd langs je eigen hardlooproute. Uit angst dat je iets te hard ging bij de laatste keer.
- Je moet je toch wel een keer in de week je gewicht doorgeven.
- Je moet tegen een hele berg positiviteit kunnen. Leden van de eerdere editie hebben nog wel eens de neiging je te overladen met positieve berichten. Daar moet je dan toch wel echt tegen kunnen weren.

Als je niet aan bovenstaande houdt loop je de kans op eens geen lid meer te zijn van het sprintje doordat deze strenge moderator je er dan uit gegooid heeft. Nu is deze moderator ook een beetje lui dus de kans bestaat ook dat je na een mindere week waarin je even geen zin had in dit sprintje (al wil de moderater niet geloven dat dat kan) je nog steeds lid bent. Maar als de moderator het op zijn heupen heeft is die ook heel simpel op basis van de regels. Voldoe je niet dan lig je er uit. ja hij is wel een beetje lomp. Maar gelukkig ook vergevings gezind. Wil je er namelijk dan weer terug bij dan kan dat altijd. Een berichtje in deze sprint is dan genoeg.

Dan tot slot: Vertel in je eerste reactie even wie je bent en wat je hardloopdoel en verhaal is. Dat brengt het sprintje dan gelijk goed op gang.

Tot hardloop!!

De "strenge" sprintbeheerder.

PS: De sprintbeheerder voelt zich op geen enkele manier aansprakelijk voor eventuele verslavingsverschijnselen die voor kunnen komen wanneer het schrijven hier wordt gecombineerd met een aantal keer hardlopen in de week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Saar1985
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
I'm in! Hoop dat we elkaar weet net zo goed kunnen motiveren als tijdens het vorige sprintje, we gaan er voor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 16:30    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee!
Hier gaat alles nog OK.
Nog 1 week Burns fase en daarna de maximaal fase.
De burnfase was zo intensief dat ik niet aan hardlopen toe ben gekomen.
Volgende week ga ik maximaal/ submaximaal krachttraining doen.
Van 4 keer naar drie keer per week. Dus is er meer tijd voor hardlopen.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat?
Ik heb er nog steeds plezier in.

Groetjes,

Emiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 19:31    
Man Weeggegevens   psychomaat73
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee.......Gezellig!

Ik hoop dat ik me de aankomende tijd weer wat meer kan motiveren om te gaan lopen en op m'n eten te letten!!!

IK MAG NIET TERUGVALLEN!!!!

En daarbij kan ik jullie steun heel goed gebruiken........

Morgen start mijn nieuwe ik weer......op naar de 80,5 Kg van 2,5 maand geleden!!!!!!!

Iedereen weer aanmelden van de vorige sprint aub......was namelijk een leuke groep!!!

Helaas zoals eerder gemeld, moet ik me wel afmelden voor de Singelloop Utrecht.........ik zit in Krakau dan (ga ik ook wel een rondje doen Cool )......mijn neef gaat op mijn nummer lopen.

Groetjes,

Pascal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 20:25    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zet hem op Pascal!
Gewoon er voor gaan met die banaan!
Zet hem op!

Groeten,

Emiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 20:42    
Man Weeggegevens   Johan2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben er ook weer bij.

Johan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 21:37    
Vrouw Weeggegevens   ikdoehet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
en ik ben er ook weer bij Lach ik zeg, ik heb het ook nodig zeg... ik ben gewoon niet meer bezig en schaam me er best wel voor, maar mis ff de motivatie en de energie... Sip Schaam Schaam

maarrrrrrr we gaan er weer voor!!!! Lach super Krizzie dat je deze geopend hebt!!!

Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2011 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Iris87
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten/minder snoepen

Reageer met quote
Hoi allemaal!
Mag ik met jullie meedoen? Ik ben na een half jaar afwezigheid weer terug op de site, vooral als stok achter de deur want ik wil toch graag eens onder de 60kg duiken Erg blij
Omdat ik al best gezond eet, en sporten heelrijk vind heb ik van de week (na ongeveer een half jaar) weer het hardlopen opgepakt. Ik heb de eerste training 7.0 km gelopen aan een stuk in een rustig tempo (10.5km/uur) en dat ging heerlijk, ook bijna geen spierpijn gehad.
Zondag ochtend heb ik opnieuw gelopen, samen met mijn schoonvader (erg leuk en gezellig!). Een iets korter rondje 5.0 km in ongeveer hetzelfde tempo, hiervan helemaal geen spierpijn!
Ik zou vandaag weer hardlopen, maar ik ga vanavond ook al sportklimmen, en ik ben ongesteld geworden dus ik schuif het op tot morgen.
Mijn doel is om voor 1 januari 2012 10km te kunnen hardlopen, en hopelijk helpt dit sprintje mee aan motivatie en een stok achter de deur.
Qua afvallen stel ik hele lage doelen, omdat ik weet dat als het er langzaam van af gaat het er bij mij ook vanaf blijft en het nu ik al minder weeg steeds moeilijker wordt voor mijn gevoel. Val ik meer af, is het altijd leuk meegenomen.

Wanneer gaan jullie weer hardlopen?

Tussenstreef: 63kg, dan 61kg en door naar 59kg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2011 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Saar1985
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Iris: Welkom!! Gezellig dat je mee doet! Knap dat je de eerste keer al 7 km kon lopen zeg! Geeft aan dat je van jezelf al een aardige conditie hebt.

Heb net weer hardgelopen op de baan. Heb erom gedacht niet te hard te lopen, ging goed. Laatste kwartier in de stromende regen, dat was iets minder.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2011 20:04    
Vrouw Weeggegevens   lcdejong
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen. Ik ben vorig jaar juli begonnen met hardlopen. Dit probeer ik elk jaar maar toen is het gelukt ik kon na een aantal weken zo'n 5 km achter elkaar lopen. Heerlijk gevoel was dat, bovendien was het heel gunstig voor mijn gewicht. Ik probeer nog altijd 2x per week te lopen.
groetjes, Linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 11:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 1 van 19