Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kenza
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Hallo iedereen, graag had ik mij even voorgesteld.

Ik ben Kenza en weeg momenteel 97,8 kg ... Niet dat iemand mij zoveel kilogram zou schatten hoor ;-).

Ik ben mama van 2 meisjes en ik heb ooit nog net geen 100 gewogen (lees 99,7 Erg blij). Voor ik ooit zwanger werd en uit vrees dat mijn gynaecoloog bij een geplande toekomstige zwangerschap mij te dik zou vinden ben ik maar op voorhand begonnen met af te vallen.
Dit met een super diëtiste en door begeleiding met sport. Als ik de fitness binnenwandelde kreeg ik al een hartslag van 120 gewoon van de stress dat mensen zouden kijken.
Ik ben toen afgevallen tot 82kg en toch redelijk sportief geworden.

Daarna de eerste keer zwanger en een royale 28 of wat kilogram bijgekomen Geschokt . Heel veel problemen om daarna het gewicht terug te verliezen, maar na een jaar of 2 is me dit gelukt. Ik was nog sportiever geworden en hield het echt wel een jaar of 2 vol.

Daarna zwangerschapnummer 2. Ik woog 87 en ben 23kg bijgekomen Erg blij echt allemaal tijdens het laatste trimester. Ik was blij dat ik niet bevallen was van een Mellowcake want echt ... op het einde at ik niets anders Erg blij.

Wel tijdens de zwangerschap veel blijven sporten: 4 keer per week, lopen, bodypump, spinning, ...

Dit had wel het voordeel dat ik 3 maanden na de zwangerschap gewoon terug op gewicht zat.

Daarna beginnen sporten gelijk een gek, maar wel een blije gek Erg blij. Ik sportte elke dag , bodypump, spinning, xcore, lopen, ... Samen met mijn collega op't werk gingen wij elke dag sporten. Ik woog zelfs 78 kg! Echt zot. Denk dat ik al 65 woog toen ik 12 jaar was ofzo.

Maar dan nog eens een goede 2 jaar later mijn werk kwijt en moest ik dus helemaal veranderen van omgeving en veranderen van gewoontes.

En hupla .. 97,8... traag beginnen bijkomen de laatste 2 jaar. Maar dat kan wel tellen natuurlijk.

Ik sport nu ook niet. Ondertussen al 2 jaar niet meer.

Dus ... we doen weer een poging om on track te geraken.

Haha, volgens mij was dat veel te veel info voor een voorstelling post. Sorry Erg blij.

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mrt 2021 23:48    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Kenza, van harte welkom bij de weegclub.
Nee helemaal niet te veel info hoor...leuk om je een beetje te leren kennen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Keza wat een leuk en spontaan voorsteldraadje

heel veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Kenza

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Ellen schreef:
Hallo Keza wat een leuk en spontaan voorsteldraadje

heel veel succes

Dank je Ellen! Jij bent al heel wat afgevallen zie ik! *stiekem jaloers* Lach.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mrt 2021 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1