Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

hallo

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Det84
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Dames en Heren,

Ik ben Det84 en mama van 2 mooie kindjes jongen van 4 en een meisje van 2.

Ik heb al ruime tijd flinke overgewicht.. Ik was er afgelopen december er al mee bezig maar door een groot verlies van een dierbare ben ik in januari weer net zo hard aangekomen de 5 die er toen af waren zaten er zo weer aan. Afgelopen maart weer geprobeerd het wilde maar niet lukken en midden mei is bij mij de knop om gegaan eerst lukte het totaal niet ik viel geen grammetje af per week en op eens ging het heel snel en ben ik van 96 kilo naar 84.8 kilo gegaan. 1,5 jaar geleden woog ik zelfs 108 kilo. Ik voel mij zo trots!!! Maar wat ik zo raar vind.. Mijn broeken zakken van mijn billen en niemand ziet dat ik ben afgevallen Geschokt. Ik werk er heel hard aan op momenten dat het mogelijk is sport ik 4 keer per week aquarobic en loop heel veel met mijn 2 kanjers als het weer het natuurlijk toe laat ik heb geen rijbewijs dat scheel gelukkig heel veel dus het is lopen of op de fiets haha..

Wat ik voor een dieet doe?? Ik doe niet aan een dieet nou ja geen dieet? ik heb mijn hele eet schema om gegooit sochtends eet ik kwark (mager) met een banaan en een scheutje limo (cool bear) er door met een glas thee zonder suiker uiteraard. Tussen door een soepstengel of een appel. smiddags eet ik 2 wraps met roomkaas en kipfilet of rosbief. tussen door een soepstengel of een appel. savonds eets ik zilvervliesrijst met groentes (vers) kip/vis/kalkoen. Drinken heeel veeeeel water.

Ik voel mij er super goed bij en elke week kijk ik weer trots naar de weegschaal Lachen

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2016 16:01    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub, Det84. Goed van je dat je al zo veel bent afgevallen. Kijk maar rustig rond. Als je een dagboekje aanmaakt en daar in beschrijft wat je allemaal eet, kunnen we je misschien ook een handje helpen.

Veel succes en ook heel veel plezier.

Groetjes Morgenrood2

Zondag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2016 17:21    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Det, van harte welkom bij de weegclub.
Dat blijft een raar verschijnsel he... dat mensen niet zien hoeveel je bent afgevallen (of aangekomen, dat werkt net zo). Maar je ziet/ voelt/ merkt het zelf en dat is het belangrijkste.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2016 19:38    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Det, wat goed dat je al weer zo lekker bent afgevallen. Je doet het dus blijkbaar goed. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 aug 2016 0:25    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
van harte welkom bij de weegclub Det
je bent super bezig Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 aug 2016 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Det84

Reageer met quote
Hallo Dames,

Ik vind het verschrikkelijk als mensen zeiden pff jij word met een maand dikker... En nu je afvalt vallen die mensen het niet eens op Gemeen maar dat doet mij niks ik voel mij super goed Erg blij .

Ik ga één van deze dagen een eetdagboekje aanmaken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 aug 2016 18:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1