Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hallo!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Type9
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraat arm, gezond

Reageer met quote
Hallo, ik ben Type 9 en heb vannacht lang wakker gelegen. Ik ben namelijk ontzettend klaar met mijn leefgewoonten en mijn lijf. Waar ik ooit een mooie slanke den was ben ik inmiddels, door heel veel foute dingen te eten, erg dik geworden. Ik voel me erg ongelukkig in mijn lijf en herken mijzelf niet meer. Ik heb al meerdere afvalpogingen ondernomen, sommige geslaagd, maar de meeste na een week, of twee, stilletjes gestrand. De reden dat ik me nu aansluit bij deze weegclub is dat ik een emotie eter ben. Ik ken de triggers van mijzelf, mijn zwakke momenten (alleen zijn, eten als troost, 's avonds alleen op de bank) en wil deze doorbreken door op dit soort momenten wat online support te kunnen krijgen. Ik denk dat dit voor mij de manier is om patronen te doorbreken, het gevoel van 'het samen doen' te kunnen krijgen en mezelf andere patronen aan te leren. Ik wil mijn streefgewicht dus bereiken door middel van jullie hulp, door koolhydraat arm te eten en meer te gaan bewegen. Volgend jaar, aan het eind van de zomer heb ik een grote belangrijke bruiloft en mijn feestjurkje hiervoor hangt al in de kast! Ik wil deze graag aan, dus ik wil in een klein jaar tijd mijn streefgewicht gaan bereiken. Maar het grootste doel is een andere levensstijl en een gezond en gelukkiger leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Kyrtje

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik wens je heel veel succes! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Rainie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Type9,

Ik herken veel van jouw verhaal in mezelf. Gezond eten is het probleem bij niet, maar de tussendoortjes wel.

Wat een mooi streven, een bruiloft! Heel veel succes in je strijd tegen de kilo's!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Kir
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi Type9, welkom!

Je verhaal is heel herkenbaar.
Ik vond mezelf jarenlang geen emotie eter, maar stiekem was ik dat natuurlijk wel. Idd 's avonds alleen op de bank... Dan ging er bij mij gerust een hele zak chips naar binnen Geschokt
Had ik een klote dag op m'n werk... Dan op weg naar huis maar even langs de snackbar ipv het maaltje dat thuis al in de koelkast stond te wachten.

Ik wens je heel veel succes in je strijd tegen de kilo's.
Zelf merk ik dat de sprintjes mij extra motivatie geven.
Misschien werkt dat voor jou ook wel Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Type9 , van harte welkom bij de weegclub.
Mooie momenten komen eraan om een maatje minder te willen, je hebt je lengte mee dat is al een groot voordeel

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Atkins, Dr. Frank en andere low-carb diëten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015 15:23    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Geweldig om hier te komen om het samen met medelijners op te pakken en ervoor te gaan.
Je doel is super, je plan van aanpak mag er zijn.
Succes hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2015 15:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1