Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo & Motivatie gezocht!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Veer s Challenge
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen,

Even mezelf voorstellen. Ik ben Veer, ben 25 jaar en ik woon in Belgie.

Ik heb me op deze site aangemeld in de hoop dat het me zal helpen. Mijn afval historie is een hele waslijst.

Ik ben al vanaf mijn 10e heel onzeker over mijn uiterlijk. Altijd het dikkertje van de klas, degene die niet goed mee kon met gym lessen, ....

Vanaf mijn 16e probeer ik al af te vallen. Het meeste dat ik ooit ben afgevallen was 8 kg, helaas komt er jaarlijks weer meer kgs bij. Ik lijk telkens excuusjes te vinden om toch iets lekkers te eten, om toch niet naar de gym te gaan, om mijn gewicht 'goed te praten', ....
Maar als ik heel eerlijk ben met jullie ben ik een grote viesneus als het op eten aankomt. Als ik denk aan salades eten of zelfs maar een boterham, krijg ik al gelijk een zuur gezicht en heb ik er echt geen zin in.

Mijn eetgewoontes zijn ongezond, krijg onvoldoende vitamines binnen en daardoor blijf ik maar aankomen. Ik weet wat gezonde eetgewoontes zijn, kan het je zo uitleggen en mensen adviseren. Maar het zelf uitvoeren lijkt helemaal hopeloos.

Nog mensen die hier ervaring mee hebben?

Groetjes
Veer

Laatst aangepast door Veer s Challenge op ma 07 aug 2017 22:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 aug 2017 20:24    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub Veer. Ik ken je probleem heel goed. Ik weet het anderen ook heel goed te vertellen wat verstandig is, maar o wee als ik het zelf moet uitvoeren. Ging heel vaak mis. Nu gaat het gelukkig wel wat beter, maar nog niet perfect. Maar ja, ik blijf een mens. Cool Schaam Schaam . Ik wens je heel veel succes en ook heel veel plezier. Gaat je vast wel lukken.

Groetjes Morgenrood2
,
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 aug 2017 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom Veer helaas moet je zelf aan de bak meis er zijn geen toverstokjes maar steun krijg je hier genoeg

SUCCES
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 aug 2017 10:51    

Reageer met quote
Dankjewel alvast voor de steun! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 aug 2017 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Lott31
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Veer!

Ik ken het, je valt zo snel weer terug in je oude patroon.
Via een vriendin die ook goed is afgevallen heb ik het boek The Green Happiness leren kennen.
Ik ben nu z'n 2 weekjes nog maar bezig maar ik moet zeggen het bevalt goed.
Ook al volg ik niet alles precies, maar maak wel gezondere keuzes.
En je mag Cake en Donuts voor ontbijt wie wil dat nou niet Lach
Ik vind het zelf soms te zoet en denk uhmmm hoe kan dit gezond zijn.. Maar het werkt ik ben nu 3 kilo afgevallen al.
Tuurlijk moet het allemaal nog aankijken verder maar beter er af dan er bij!

Zelf moet ik nog wel even de drive vinden om te sporten... hopelijk morgen echt een keer weer gaan....

Heel veel succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 19:37    

Reageer met quote
Hoi Lott31 !

Ik val inderdaad zeer snel weer in het oude patroon helaas!
Ga zometeen even wat googlen over dat boek. Cake en donuts als ontbijt spreken me wel aan haha! Erg blij
Ik ga zeker af en toe komen kijken in jouw boekje om te zien hoe het je verder bevalt! Erg blij

Heel veel succes hoor! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 14:00    

Reageer met quote
Veer s Challenge schreef:
Hoi Lott31 !

Ik val inderdaad zeer snel weer in het oude patroon helaas!
Ga zometeen even wat googlen over dat boek. Cake en donuts als ontbijt spreken me wel aan haha! Erg blij
Ik ga zeker af en toe komen kijken in jouw boekje om te zien hoe het je verder bevalt! Erg blij

Heel veel succes hoor! Erg blij

Mocht je geintreseerd in het boek zijn.
Ik heb 3 weken gekopieerd van een vriendin of het wat is, maar heb nu toch wel me eigen boek besteld.
Als je die 3 weken wilt hebben stuur dan effe een berichtje.

Jij ook succes en laat het weten hoe het gaat!

Groet,
Lott

Naar mijn Dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 23:33    

Reageer met quote
woeps

Naar mijn Dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 23:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1