Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hallo, laat ik me even voorstellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Supernatural
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

GELUKKIG NIEUWJAAR! Uitlachen
Wat was de kerstvakantie toch heerlijk, maar wat heb ik toch veel gegeten. En het nieuwe jaar ben ik ook niet gezond begonnen.
Maar nu ik niet meer in mijn broeken kom en elke avond met een te volle buik naar bed ga weet ik dat er iets moet gebeuren!

Vanaf morgen ga ik er helemaal voor!
Ik ben niet van plan om mezelf uit te hongeren, maar ik neem altijd veels te grote porties. Misschien ga ik minder eten als ik wat minder, maar wel wat vaker eet (elke 2,5 uur ofzo lijkt me wel mooi).

Ik vind het nog wel lastig om te bepalen wanneer ik genoeg heb.
Hebben jullie nog tips qua eten? En vooral om de hoeveelheid.

Oja, ik ben trouwens Claudia en ik ben 18 jaar.
Ik ben eerste jaars student en ik woon nog bij mijn ouders.
Ik ben 171 en ik weeg ongeveer 72 kg (ik ga me morgen ochtend meten, maar ik ben bang dat het misschien wel meer is dan 72 kg)
Dit is net gezond gewicht, maarja gewicht zegt ook niet alles.
Ik word er niet echt blij van als ik mezelf in de spiegel bekijk (dikke benen, kont en blubberbuik).

Ik sport niet, maar als het regent fiets in naar de universiteit (dat is bijna 10km heen). Joggen vind ik vreselijk, omdat springen echt vervelend vind (heb cupmaat 75G).

Ik hoop dat de weegclub me motiveert, waardoor ik lekkerder in mijn vet ga zitten en meer energie krijg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2014 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub! Te weinig eten is ook niet goed. Het gaat er ook om wat je eet he. Dus maak gezonde keuzes. En neem twee keer per dag een tussendoortje. Fruit is prima in jouw geval, of groente knabbels.
Groetjes Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2014 2:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben allergisch voor bijna al het fruit en noten Sip ik moet inderdaad hagelslag op mijn brood vervangen door iets gezonds
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2014 8:02    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Claudia, welkom bij de weegclub. Voornemens genoeg zie ik al, nu de uitvoering nog. Ik heb een tip voor je: schep voortaan op een boterhambordje je maaltijd op, dan lijkt het veel en eet je minder. Erg blij

Dit weegclubforum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2014 18:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de tip!
Vandaag ga ik kip, rijst met erwtjes en worteltjes eten.
Vaak schep ik vaker op, maar ik ga dat vandaag maar eens niet doen. Wel schep ik vaak ook extra groente op. (ik hou echt van groente Lach) Dat is toch wel gezond?
Maarja alleen groente is ook weer zo saai, dus dan schep ik ook meer andere dingen op, dus dan kom ik weer in mijn 'slechte gewoonte' cirkel terecht.
Door dat kleine boterhambordje kan ik niet gelijk al die groente opscheppen ;p En om een apart bakje voor de groente de nemen is ook weer zo wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 11:09    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Een ding tegelijk aanpakken lijkt me even beter hè... niet alles tegelijk, dus kiezen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2014 11:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waw ben nu bijna een jaar verder.
Ik ga nog steeds vaak met een vol gevoel naar bed, maar dat komt omdat ik heel snel opgeblazen ben.
Fietsen doe ik niet meer en joggen kan ik nog steeds niet.

Nu weeg ik 62 kg, dus ik ben 10 kg afgevallen in 1 jaar!
Van maat 40 naar maat 36 gegaan!
Nu is het de kunst om het te behouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015 13:27    
Vrouw Weeggegevens   xMandii
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waaauw super mooi :O

hoop dat mij dat ook gaat lukken haha !

Super goed gedaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jan 2015 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
xMandii schreef:
Waaauw super mooi :O

hoop dat mij dat ook gaat lukken haha !

Super goed gedaan!

Tuurlijk gaat het jou ook lukken!
Mijn tip is om een goede ochtend en avond routine te krijgen die rust en beweging bevat.
In de ochtend probeer ik even te mediteren en te sporten en in de avond een to do list te maken van de volgende dag.

Rust in je hoofd zorgt voor minder emotie eten en sporten inplannen zorgt ook voor een betere lichaam (en geest).

En dat sporten stelt bij mij niet zoveel voor maar alle beetjes helpen en mijn lichaam is al een stuk soepeler geworden (ik doe warming up, 30 butt lift challenge, cooling down en een beetje dansen)
en soms doe ik ook alleen nederland in beweging.

dus doe iets en plan dat ook in (a)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015 13:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nog een jaar verder en ik ben nog steeds niet aangekomen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jun 2016 10:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2