Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo ik heet Petra.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   seiljente
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: noka en gewoon gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik ben Petra en ik woon 20 jaar nu in Noorwegen. Het land van de taarten en ik ben dus ook aangekomen van 60 kg naar 85 kg dankzij die rot taarten. Ik ben 56 jaar en ik heb weet niet hoeveel kursussen gedaan om af te vallen. Ik ben een sportief mens en elke dag staat er wel 13000 tellen op mijn polarflow. Ik van gewoon niet af wat ik ook doe. Mijn trainer van mijn laatste kursus begrijpt er niets van. Ik eet gezond, ik rook niet, ik drink af en toe een wijntje maar geen gram naar beneden. Ik eet heel weinig op de dag en ze zeggen dat ik daarom niets verbrand. Ik baal enorm dat ik zo aangekomen ben en vooral mijn buik....
groetjes Petra.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo seiljente, van harte welkom bij de weegclub.
het Nokiadieet heb ik nog nooit van gehoord maar ja je kunt ook niet alles weten
te weinig eten ten opzichte van wat je verbruikt kan idd averechts werken dus misschien handig om dat uit te proberen
taarten....tja daar mee stoppen moet al winst opleveren

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 23:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1