Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo ik ben Meeri

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
meeri schreef:
Leuk hoor, het is jullie van harte gegund Liefde

Weet zeker dat jij ook een schat bent Lief Bloemen Lief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 28 okt 2004 22:31    
Vrouw Weeggegevens   kiki
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij Hoi Meeri, heb ik net in mijn dagboek gevraagd of dit je eerste kerst is...blond h?©...? :wink: Heerlijk hoor om daar te zitten, mis je Nederland in niets? Of soms toch een heel klein beetje...? In ieder geval is er internet en kun je toch lekker contakt houden met familie en vrienden!
Ik wens je veel succes met Atkins en hoop dat je het hier naar je zin zult hebben!
Liefs uit een regenachtig Nederland, kiki :wink:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 20:48    

Reageer met quote
Ik mis Nederland heel erg. Gelukkig ben ik in de gelegenheid regelmatig even over te vliegen. Maar ....in Nederland ben je altijd op bezoek...je hebt geen eigen plek. Hoe lief en hartelijk iedereen altijd is.
Nu woont onze dochter in Nederland. We hebben een zomerhuisje in Katwijk aan Zee kunnen huren t/m 1 april. Hier heeft ze een extra slaapkamer wat heel erg prettig is, want nu kan je er ook wat "eigens" van maken. Dus als ze straks andere woonruimte zoekt, zal dat weer met een extra slaapkamer zijn. En dat is heel fijn.
Het rare is dat ik het hier ook heel erg fijn heb...vind het heerlijk om hier te wonen, het is allemaal erg dubbel.
Boodschappen doe ik hier 1x per week, op zaterdag alles voor de hele week. Winkelen doe ik hier zelden of nooit. Dat doe ik als ik in Nederland ben, of deed ik in de VS of Puerto Rico. Ik koop dan meestal een "koffer" vol en ben dan weer een hele tijd voorzien van nieuwe kleding, ondergoed, schoenen ed. Wat ik wel leuk vind om bij net zo iets als intratuin te neuzen. Maar alles is hier dan zo schrikbarend duur dat ik daar van afschrik en niets koop. Tot ik dan weer van het eiland af ben en mezelf gek koop.... :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 21:26    
Vrouw Weeggegevens   kiki
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij Je beschrijft je gevoelens heel mooi Meeri, maar je hebt natuurlijk ook op Aruba een hele toekomst opgebouwd. Jou wortels zijn verstrengeld tussen 2 landen. Maar gelukkig dat je zo af en toe toch hier kunt komen en het zou idd lekker zijn als je een plekje voor jezelf had hier. Wie weet...misschien win je nog weleens een hele dikke vette prijs en kun je hier een huisje kopen voor ''zo nu en dan''...liefs, kiki :wink:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 21:59    

Reageer met quote
exact Kiki, en ik heb altijd mijn hengeltje in het water liggen om de grote vis te vangen :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 29 okt 2004 22:14    
Vrouw   Pretty
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Meeri het klopt hoor... in het 'wild' zijn ze nog leuker!! we hbben een heerlijke dag gehad! hoe is jouw weekend verlopen? alles kits achter de rits? :wink:

Liefs,
Pretty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 13:29    

Reageer met quote
Leuk he Pretty Erg blij

ja hoor hier is alles kits achter de rits...

We zitten al een paar dagen met onweer en regen en dat is HEERLIJK. Het is nu 11 uur in de ochtend en ik zit met de lampen aan...

Wat minder leuk is, is dat we ineens een lekkage in het dak hebben. Mijn man is het dak al op geweest maar heeft de lekplek nog niet echt kunnen vinden...straks als het onweer over is en wat droger nog maar eens zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 16:55    
Vrouw   Pretty
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gatver! das nie fijn!! dan ben ik beter af... ik zag net ineens een staartje van een muis in de dakgoot... Geschokt en daar was ik al niet blij mee.. sorry... ik heb het niet zo op die rappe trippelaars.. maar het is beter dan een lek... ik ga vergif kopen .. krijgt ie kaas van me.. pikantje... kan ie het eens lekker uitdelen aan zijn ongetwijfeld talloze vriendjes... bah!

ik hoop voor jou dat jullie dak snel gerepareerd is meid want die kringen en die ravage is een ramp!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 17:06    

Reageer met quote
Nee dat is niet leuk die rotzooi die je er van krijgt en al het extra werk waar je ook niet op zit te wachten.

ja, muizen en ratten hebben wij hier ook wel. Gelukkig zelden binnen alleen als de kat hem netjes komt bezorgen Geschokt ook brengt ze af en toe een hagedis mee naar binnen, de lieverd Rollende ogen

Vanmiddag even naar de dierenarts want de poes heeft een zeer voorpootje, het lijkt op een ontstoken nagel maar daar moet de dierenarts maar even naar kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 17:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5