Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo ik ben Bearhug

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bearhug
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Mijn nickname is Bearhug, ik ben 33 jaar en ik woon in de buurt van Haarlem. Ik ben gelukkig getrouwd en ik heb een tienerdochter. Mijn hobby's zijn creatief bezig zijn wandelen en lezen. Ik ben een dierenliefhebber. Wij hebben katten. Ik ben vegetariër. Sinds kort zijn er bij mij galstenen ontdekt. Ik ben altijd bang geweest om af te vallen ivm het risico op het krijgen van galstenen, maar nu ik ze toch heb kan ik ook net zo goed afvallen alvorens ik mijn galblaas laat verwijderen. Ik ga een diëtiste bezoeken om mij bij het afvallen te begeleiden. Ik ga hier ook een dagboekje bijhouden.

Groetjes Bearhug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 19:28    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub, Bearhug. Goed van je dat je zo verstandig bent. Galstenen lijken me niet fijn. Het is ook goed dat je een dagboekje bij gaat houden.

Ik wens je veel succes en ook veel plezier.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Bearhug, van harte welkom bij de weegclub.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 21:13    
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub en heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Boris2014
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi Bearhug. Je nickname klinkt heel gezellig Lach
Succes met je goede voornemen!

Over galstenen - die had ik helaas ook vorig jaar. Had. Na heel veel pijn en aanvallen en zelfs een ziekenhuisopname van 7 dagen vanwege een algehele verstopping, is bij mij de gehele galblaas verwijderd. Ik wist niets van galstenen en ben agv stress best wat afgevallen een tijdje geleden en toen begonnen de klachten. Het begint sluimerend maar het eindigt op een plek die je niemand toewenst, het doet écht heel veel pijn. Ik heb er maanden mee rondgelopen voordat ik naar de huisarts ging (tikkie dom) en daarna duurde het nog een hele tijd voordat iemand aan galstenen dacht. En pas daarna begint die wachtlijst...

Ik hoop dat mijn ervaring (nog) niet de jouwe is maar kan je echt aanraden om het snel aan te pakken.

Na mijn operatie heb ik geen last meer gehad, deed slechts een paar dagen wat pijn. Het leverde me heel veel energie op, ik was ineens weer een heel stuk fitter. Ben zo blij dat ik er van af ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 18:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1