Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo iedereen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   A-tje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven, bewegen

Reageer met quote
Hoi Hoi,

Ik ben een 29 jarige studente technische wetenschappen. Ik kan me niet echt herinneren wanneer ik voor mijn lengte de juiste aantal kilo's heb gehad. Aantal jaar geleden ben ik voor mijzelf begonnen met afvallen. Ik heb dat gedaan met alleen salades en knackbrod. Ik ben toen 17kilo afgevallen, maar lang heb ik het niet volgehouden snel zat het allemaal plus extra kilo's eraan.
Mei 2011 stond ik op de weegschaal ik zag ineens ik weeg 103 kilo!! Ik schrok ervan hoe is dit gebeurd. Ik was nooit de slankste maar mijn max was toch 89 kilo. Toen heb ik weergeprobeerd om net als in het verleden af te vallen. Minder eten, fitnessen en plantaardige capsules voor vetverbranding te gebruiken. Vanaf die tijd tot begin januari was ik 13 kilo lichter, maar ik was alleen maar moe. Ik kon wel 14 uur slapen dat leek me absoluut niet goed.

Toen heb ik maar besloten om via de huisarts naar een dietiste te gaan. Na heel veel vragen over voeding wat ik eet hoe ik eet en wanneer ik heb gegeten uitgelegd had, zei ze de volgende keer dat ik tegen het uithongeren aanzat en dat je daardoor alleen maar meer aankomt in plaats van af te vallen. Nu is het alweer bijna 2 weken geleden dat ik een dieet programma heb met elke dag zeker 1 uur lopen.

De wil is er, maar soms,, some is alles heeel moeilijk en dan hoop ik dat jij er bent...
Tenslotte wil ik tegen jullie alleen zeggen goed zo de eerste stap en ik denk de belangrijkste heb je al genomen.Waar een wil is is een weg Lach Veel Liefs Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 3:22    
Vrouw Weeggegevens   LadyAnne90
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo)

Welkom hier en ik hoop dat je snel je streefgewicht zult halen!
Hier zul je in ieder geval steun en motivatie genoeg vinden;)

Groetjes LadyAnne Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 10:09    

Reageer met quote
Beste Lady Anne,

Dank je wel Lach Dat hoop ik ook. Hopelijk haal jij je streefgewicht ook zo snel mogelijk en zo gezond mogelijk Lach

Veel Liefs A-tje Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Tijgertam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
Welkom.

Ik hoop dat je de steun vindt die je zoekt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 18:15    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo A-tje, van harte welkom bij de weegclub. Inderdaad van erg veel minder kcal. val je af, maar je lijf heeft voeding nodig, dus moet wat je eet dan wel voedzaam zijn! Goed dat je naar de huisarts bent gestapt meis.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Diëtiste en diabetes

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 jan 2012 18:34    

Reageer met quote
Beste Tijgertam,

Dank je wel Lach Dat gaat hier wel zeker lukken. Voel me al een stuk beter nu ook zie dat er veel meer mensen zijn die de strijd zijn aangegaan. Je weet het wel, maar zien is anders Lach

Heel veel succes met het behalen van jou streefgewicht Lach

Veel liefs
A-tje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2012 8:26    

Reageer met quote
Beste Karin,

Dank je wel Lach ja klopt helemaal. Ik ben ook blij dat ik het niet meer zomaar doe maar dat ik een programma heb om me aan te houden. Ik merkte het gelijk, dat ik veel vrolijker was en opgewekter dan wat ik zelf eerst voor mezelf plande. Het geeft ook net dat ene beetje meer motivatie om niet buiten je lijstje te gaan en niet in de verleiding te komen.

Tevens zie ik dat je al meer dan 14 kg bent afgevallen dat is echt heel knap Lach

Veel liefs A-tje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 jan 2012 8:30    
Vrouw Weeggegevens   k32

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
hallo A-tje,

Ik zit bijna op hetzelfde gewicht en lengte. bij mij ook veel afgevallen en vervolgens alles weer aangekomen +aantal kilo's. door niet te eten gaat je lichaam op spaarstand en kom je bij eetbuien vervolgens dubbel zo hard aan. sporten is ook supergoed! 70 % is voeding en 30% is sport, zo belangrijk is onze voeding dus. heel herkenbaar jouw verhaal hoor. Ga ervoor!!! volgend jaar paraderen we gewoon slank over het strand Applaus !

groetjes K32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mei 2014 5:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1