Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo iedereen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   A-tje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven, bewegen

Reageer met quote
Hoi Hoi,

Ik ben een 29 jarige studente technische wetenschappen. Ik kan me niet echt herinneren wanneer ik voor mijn lengte de juiste aantal kilo's heb gehad. Aantal jaar geleden ben ik voor mijzelf begonnen met afvallen. Ik heb dat gedaan met alleen salades en knackbrod. Ik ben toen 17kilo afgevallen, maar lang heb ik het niet volgehouden snel zat het allemaal plus extra kilo's eraan.
Mei 2011 stond ik op de weegschaal ik zag ineens ik weeg 103 kilo!! Ik schrok ervan hoe is dit gebeurd. Ik was nooit de slankste maar mijn max was toch 89 kilo. Toen heb ik weergeprobeerd om net als in het verleden af te vallen. Minder eten, fitnessen en plantaardige capsules voor vetverbranding te gebruiken. Vanaf die tijd tot begin januari was ik 13 kilo lichter, maar ik was alleen maar moe. Ik kon wel 14 uur slapen dat leek me absoluut niet goed.

Toen heb ik maar besloten om via de huisarts naar een dietiste te gaan. Na heel veel vragen over voeding wat ik eet hoe ik eet en wanneer ik heb gegeten uitgelegd had, zei ze de volgende keer dat ik tegen het uithongeren aanzat en dat je daardoor alleen maar meer aankomt in plaats van af te vallen. Nu is het alweer bijna 2 weken geleden dat ik een dieet programma heb met elke dag zeker 1 uur lopen.

De wil is er, maar soms,, some is alles heeel moeilijk en dan hoop ik dat jij er bent...