Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

hallo, engelke hier...

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   engelke69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijdvervangers

Reageer met quote
Hoi hoi

ik ben engelke, 25jaar en vandaag heb ik mij de kruidvat-shakes aangeschaft.

Ben sinds een maand begonnen met fitness (2 à 3 x per week de Miha-cirkel) en wil dat graag combineren met een dieet.

Gewoon gezond eten kan ik niet, dan val ik te snel in de verleiding om te snoepen. Ik moet een dieet hebben dat "geen gewoon eten bevat" zoals de shakes.

Ik vind het wel enorm duur. De shakes vallen goed mee, maar die repen zijn duur...

Dus jah, ik hoop dat ik het volhoud tot ik toch minstens 5kg kwijt ben, liefst 10...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 17:54    
Vrouw Weeggegevens   bianca-lisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife

Reageer met quote
welkom Engelke en veel succes!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2012 18:17    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Engelke, welkom bij de weegclub. Je moet maar zo denken: alles wat je nu niet aan maaltijden en snoep uitgeeft verdien je terug voor de shakes. Lachen

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Maaltijdvervangers (shakes)

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 10:47    
Vrouw Weeggegevens   suusjeh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom en heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 12:24    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Engelke, welkom terug bij de weegclub. Erg blij Als ik iets voor je moet aanpassen hoor ik het wel hè. Je dagboekje kun je terugvinden via de link in je profiel.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2014 16:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En we zijn nog eens terug...

door een relatiebreuk ben ik 10kg bijgekomen. Toen vorige zomer de weegschaal op 75kg stond ging de alarmbel en wou ik er terug iets aan doen.

De eerste 4-5kg zijn weg gegaan door te vervangen. Ipv gewone pasta at ik spelt-pasta. Ipv aardappelen en rijst at ik zaden en granen. Meer groenten en ovenschotels met witte vis. En als tussendoortjes vooral noten.

Maar nu sta ik weer enkele maanden rond de 70kg.
Om die laatste kg's kwijt te raken ben ik sinds vorige week begonnen met Modifast Intensive. Zaterdag wel gezondigd door spaghetti te "moeten" eten bij de grootouders.

Binnnen 24dagen is het Graspop Metal Meeting. 5 dagen festival-eten en veel bier.
Ik ga proberen een beetje te letten op mijn eten, maar een slaatje of zo vind je daar niet hoor Erg blij Maar de kg's die ik nu kwijt ben, moet ik erna niet meer kwijt raken. En hopelijk ook niet teveel extra's.

Ik heb het moeilijker met het laten van de pintjes in het weekend dan de tussendoortjes in de week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2015 11:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hier ging iets mis. ..

Laatst aangepast door engelke69 op di 19 jan 2021 17:07, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 17:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
en ook hier liep het mis...

Laatst aangepast door engelke69 op di 19 jan 2021 17:07, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 17:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
en hierna zag ik pas dat ondanks de foutmelding, mijn bericht toch geplaatst was Erg blij

Laatst aangepast door engelke69 op di 19 jan 2021 17:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 17:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En hopla... poging zoveel..

het ging een tijd goed, het bleef een tijd stabiel, maar nu nieuwe medicatie (Lyrica Heel heel boos ) en de kilo's komen er weer aan zonder te eten....

heb nu wekkerke om de 3u staan en overdag eet ik shakes en andere vervangmaaltijden en 's avonds eet ik vlees/vis met enkel groenten.
Hopelijk hou ik het zo vol.

Vriendlief is geen fan van diëten dus hij eet en zondigt nog normaal en dat maakt het soms moeilijker...

Maar hé, het zijn al speciale tijden, dit kan er ook nog bij Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 17:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2