Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo allemaal,

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tiggy333
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Mijn naam is Annemie en ik ben nieuw hier.
Mijn startgewicht op 5 januari was 111 kilo.
Ik ben nu 105 kilo.

Ik ben in Januari begonnen met minder suiker en zoetigheid te eten.
In maart ben ik begonnen met minder brood eten en de porties rijst, pasta en aardappelen te verminderen.

Ik ben wat gezonde strategieën aan het ontwikkelen om mijzelf te helpen de juiste keuzes vaker te maken.
B.v. Ik eet elke dag 1 stuks fruit en 200 gram rauwkost voordat ik ook maar iets neem dat minder gezond is.

Als jullie nog tips en trucs hebben, hoor ik die graag!
Daarnaast kan ik nog een tip gebruiken hoe ik een ticker kan toevoevoegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Annemie, van harte welkom bij de weegclub.
Hier een beetje info over ons forum o.a hoe je een ticker kan plaatsen en een linkje waar je vragen mag stellen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Matjo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi, je bent al goed bezig!
Het helpt mij om vooruit te denken wat ik ga eten, dus echt te plannen. Ik zorg dat ik voldoende op voorraad heb ( bv zadencrackers of een zelfgebakken broodje) zodat ik niet mis grijp.
Succes iig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Welkom!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 10:21    

Reageer met quote
Ticker is inmiddels toegevoegd, dankjewel Ellen

Dankjewel Matjo en Cheatday voor jullie reactie!

Erg blij Ik ga zo eens bij jullie dagboeken kijken.

Ik heb gisteren een recepten verzamelboek gekocht bij de Bruna.
Zo kan ik recepten verzamelen die ik lekker vind en een goede planning maken.

Ik heb gelezen dat wij als mensen qua favoriete voeding eigenlijk niet zoveel wisselen. Omdat ik erg koolhydraat verslaafd ben en dan vooral brood en broodjes, zal ik toch iets anders moeten verzinnen.

Ik ben wat aan het experimenteren met yoghurt, kwark, hüttenkäse en vooral eieren.

Zodra ik weet wat mij goed bevalt, ga ik een maandplanning maken. Wordt het een stuk makkelijker met inkopen en koken.

Ik weet dat ik het zelf moet doen maar hoop met jullie hulp mijn doel voor dit jaar te kunnen realiseren.
Ik doe mijn best om dit jaar nog 91 kilo te gaan wegen.

Kampioen Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Tiggy333 schreef:
Ik heb gisteren een recepten verzamelboek gekocht bij de Bruna.Zo kan ik recepten verzamelen die ik lekker vind en een goede planning maken.

Dat is een handig en leuk idee!!! Kun je op deze manier je eigen receptenboekje maken.

Tiggy333 schreef:
Ik heb gelezen dat wij als mensen qua favoriete voeding eigenlijk niet zoveel wisselen. Omdat ik erg koolhydraat verslaafd ben en dan vooral brood en broodjes, zal ik toch iets anders moeten verzinnen.

Ben ik ook schuldig aan.......... Zeker op de dagen dat het spitsuur is val ik snel in mijn oude gewoontes.
Ik weet wel dat ik een weekplanning kan maken, maar ja, ook dit houd ik niet lang vol. Ik heb recepten verzameld op internet, maar ja.............. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 11:37    

Reageer met quote
@Cheatday

[quote="Cheatday"]
Tiggy333 schreef:

Ik weet wel dat ik een weekplanning kan maken, maar ja, ook dit houd ik niet lang vol. Ik heb recepten verzameld op internet, maar ja.............. Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Hihi, het is voor mij ook de eerste keer hoor!
Ik heb ook veel gezien op internet en ga ook wat recepten uitproberen. De recepten die ik vaker wil gaan gebruiken komen dan in het boek.Brief

Ik wil dit het liefst zo eenvoudig mogelijk maken voor mijzelf.
Dus ligt in de planning om per seizoen keuze gerechten aan te maken. Te beginnen bij voorjaar, daarna zomer etc.
Ontbijt/6, lunch/6 en diner/12 voorbeelden.

Ik ben zelf benieuwd hoe ik dat ga doen en wat het resultaat is, hihihi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 12:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1