Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hallo Allemaal

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Lach Sinds 2 weken kh arm aan het eten,gewoon omdat ik wat gewicht kwijt wil ivm diabetes 2 én omdat ik me niet lekker voel bij mn huidige gewicht.
Hoop op veel steun want ondanks dat ik het graag wil,gaat het echt niet vanzelf!! Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 19:08    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Guusje, van harte welkom bij de weegclub.

Heel goed dat de knop om is en dat je aan je overgewicht gaat werken. Vanzelf gaat het zeker niet, maar met jouw motivatie om af te vallen en onze steun gaat het lukken. En steun.... die krijg je hier!!!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Atkins, Dr. Frank en andere low-carb diëten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:
Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Hallo Sylvia

Dank voor je berichtje én uitleg,ga zeker in de dagboekjes lezen en zoeken naar tips
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 20:48    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Super Guusje, jij komt er wel. Daarin heb ik vertrouwen. Fijne avond verder. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2015 21:45    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Guusje,ik zag je berichtje in mijn dagboek staan.
Ik ben geboren in Rotterdam en een groot deel van mijn leven gewoond,nu woon ik in Capelle aan den Ijssel maar ja dat voelt ook bijna als Rotterdam. Nooit echt in het centrum gewoond hoor altijd in een van de deelgemeenten. Maar ik kan mij wel voorstellen dat jij blijft waar je nu zit,het is daar een stuk minder gehaast en een stuk vriendelijker. Wij waren 2 weken geleden in Drenthe en dan valt het toch op dat iedereen daar zo vriendelijk is. Het gewicht blijft een eeuwige strijd,maar heb het voor het eerst in mijn leven behoorlijk onder controle. Veel plezier en succes hier op het forum!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 21:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1