Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hallo allemaal! Ik ben Maud...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muad
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hee Allemaal,

Ik ben Maud en ben 26 jaar. ik weeg bijna 60 kilo en dat is voor mijn korte lijfje -1.55- aan de zware kant.
Mijn BMI geeft een gezond gewicht aan (op het randje..), maar ik voel me helemaal niet gezond.

De mensen om mij heen steunen me erg, maar de anderen geven aan dat ze het maar onzin vinden dat IK wil afvallen.

In mijn persoonlijk dagboekje heb ik wat foto's staan; hopelijk geeft het motivatie om mezelf regelmatig op de foto te zetten.
Link: https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-muad-met-foto-s-en-nu-gaat-het-me-lukken-t53618.html

Ik wil weer voor mezelf gaan zorgen; goed eten en meer bewegen.

Soms kan ik wat stil zijn; ik lees veel en graag. Het is weer even de weg vinden op een forum.

Jongens, meiden, dames en heren... heel veel succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2016 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Gerda16
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en Kcal tellen

Reageer met quote
Welkom!!! Heel veel plezier bij het forum.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 7:24    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Muad, van harte welkom bij de weegclub.
goed om de kilo's te lijf te gaan hoor,zeker als je klein bent ben je snel een propje...maar belangrijker is je gezondheid natuurlijk,bewuster eten en wat meer bewegen zal zeker helpen om je beter te voelen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Maud, welkom.
Hoe herkenbaar is jouw verhaal!
Ik ben slank, heb een BMI waar sommigen hun rechter pink voor zouden willen geven en heb wat dat betreft niet veel te klagen (er blijft altijd wel wat natuurlijk Lachen )
Maar.... wat een vastgeroest beeld lijkt te zijn is dat mensen denken dat je dan ook maar alles kunt eten en doen, dat het lijf je zó aan komt waaien en dat je niet mag klagen als er een zwembandje verschijnt, want zij hebben er wel 3 en die zijn ook nog eens veel groter. Dat jij óók veel doet om dat postuur te krijgen of te houden komt bij niet veel mensen op.
Wanhopig word je daar van!
Toevallig heeft mijn schoonzus afgelopen weekend over hetzelfde zitten foeteren nadat ze van iemand commentaar kreeg omdat ze het gebak afsloeg.

Als jij je niet lekker voelt in je eigen lichaam dan moet je daar wat mee doen. Zo lang je geen afwijking ontwikkelt en gezond en verantwoord met je lijf bezig bent doe je het gewoon goed.
Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 12:41    
Vrouw Weeggegevens   Muad

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Bedankt dames!

ja, fijn dat het herkenbaar is Moniek. Wat ik vooral heel vervelend vind, is dat ik daadwerkelijk wel aan de zware (maar compacte?) kant ben. Ik heb een appelfiguur en alle kilo's zitten rondom mijn middel en daardoor lijkt het soms dat ik geen overgewicht/ of overtollig vet heb.

Wel moet ik realistisch blijven; toen ik 5 kilo lichter was, voelde ik me hetzelfde als nu. Ik ben nooit blij met mezelf, maar sinds kort voel ik me echt ongelukkig.

Maaaaaaaargoed.

Vandaag heb ik het best moeilijk gehad.
Mijn collegae hadden KFC en ik nam lekker een bakje magere kwark.
Snel had ik trek, en ik hunkerde opeens heel erg naar chocolade.
Maaaaaaaaaaaaar ik heb me goed gehouden; ik heb thuis een eierkoek gegeten.

In de avond lekker verse goed gevulde groentesoep met wat brood.

Wel heb ik te weinig gedronken; meteen maar even een glaasje water pakken ohhh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 19:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1