Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hallo allemaal, ik ben Andrea

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
En ik wil eindelijk wel weer is een keertje wegen wat ik woog, voor ik moeder werd:)

Ik ben 42 jaar, getrouwd, en moeder van een zoon van 7... Dat babyvet, en het goede leven hangen inmiddels behoorlijk aan mijn dijen, en mij de keel uit:)

Dus toen ik in september jl. kennismaakte met een leuke mevrouw van Herbalife, was ineens het moment daar, ik was er klaar voor.

op 24 september begonnen met een gewicht van bijna 88 kilo.. inmiddels weeg ik net onder de 80, is mijn figuur weer een beetje aan het terugkomen, omdat ik ook overal centimeters verlies.. Dus tot nu ben ik erg blij:)

Ohja, mijn eerste doel was onder de 80 met kerst.. maar dat is dus al bereikt! Dus dan gaan we voor rond de 75 met kerst.. mijn uiteindelijke streefgewicht is 72...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 18:22    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/534-1587.gif[/img] Andrea,

Je bent op de juiste site terecht gekomen om je overtollige kilo's te verliezen, hoewel Herbalife wel een crashdieet is natuurlijk, hopelijk verander je daarna je eetgewoontes zodat je je verloren kilo's niet dubbel en dwars weer terug krijgt.

We steunen en motiveren elkaar hier op een positieve manier en het maakt niet uit op welke manier je je kilo's wilt verliezen.

Speciaal voor jou even een korte uitleg over de site:

Vind je het leuk om zo nu en dan ook wat over jezelf te vertellen, wat je zoal meemaakt, je successen en tegenslagen, dan kun je daarvoor een dagboekje aanmaken, onder het menu "Babbelbox" vind je het item "Dagboekje, schrijfboekje".

Onder je blauwe knopje kun je zien wanneer je begonnen bent, hoeveel je bent afgevallen en wat je streefgewicht is.

Je kunt ook een kekke ticker in je profiel plaatsen, je kunt hem zelf instellen en hij geeft altijd je meest actuele weeggegevens weer. Hij is te gebruiken hier op het forum, maar ook op elk ander forum waar je misschien wel eens komt. Je kunt hem zelfs op je eigen blog of website gebruiken. Je Weegclubticker kun je instellen door onder "deelnemers" en dan "ticker" te klikken. Op deze pagina kun je ook je gewicht doorgeven, wat dan weer verwerkt wordt onder je blauwe knopje.

Je kunt bij je diverse berichtjes ook leuke plaatjes plakken die onze kanjer Helma (Goldwingstar) in een speciale map heeft gezet met diverse submappen waarin je dan weer andere plaatjes vindt, klik deze link aan: http://s65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/ stop hem bij de favorieten, open hem als je hier komt en klik bijvoorbeeld op "dier kat hond enz" en daar zie je dan nog een aantal submappen met andere dieren, je gaat op de link onder het plaatje staan, die kopieer je hierheen en plak je bij je tekst, zo ook met de andere hoofdmappen. Zo werkt de hele plaatjessite, aan de linkerkant van je scherm zie je heel veel onderwerpen met toepasselijke plaatjes staan.

Maar niks is verplicht natuurlijk, als je dat niet wilt, dan moet het niet doen.

Heb je vragen? Stel ze gerust en we zullen zien of we je kunnen helpen.

Heel veel succes met afvallen en veel plezier op onze site!

Namens het Weegclubteam
Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 18:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel!

Hahaha.... crashdiëten... been there, done that.... Daar is Herbalife helemaal niets bij hoor:) Anders was ik al lang veel meer afgevallen... Door schade en schande wijs helaas:)Lach Vorig jaar kerst gedaan, en afgelopen zomer nog een keer.. in no time was wel kilo's kwijt, die er in nog kortere no-time weer aanzaten natuurlijk..dom dom dom... En in augustus schrok ik me echt drie slagjes in het rond! Bijna 90 kilo! Goeie genade zeg.. Zo zwaar was ik op het eind van mijn zwangerschap niet eens!

Na de bevalling van mijn zoon lonkte het lekkere leven weer.. alleen was ik inmiddels 35, wat niet meer de makkelijkste leeftijd is om overtollige kilootjes even weg te werken he... Na mijn 36e heb ik een aantal miskramen gehad, en tis niet dat lekker eten iets moest vervangen, maar ik vond het wel heerlijk om rijkelijk te koken, en nog rijkelijker te eten.. Lekker gezellig.. mooi glas wijn erbij, flinke toetjes toe.. sja... op een gegeven moment blijft het allemaal hangen he...

Ook wel geprobeerd gewoon minder te eten, calorieën tellen.. maar op de een of andere manier ontbrak de motivatie denk ik..dat lukte niet... Ook een dieet gedaan van soepen.. ook niets.. heel snel afgevallen, dat wel... maarja..werkte dus niet...

Bij Herbalife voel ik mij prettig... ik vervang inderdaad twee maaltijden door een shake... in de magere yoghurt, omdat ik het gevoel heb dat ik dan wat eet.. Ik moet echt een lepel in mijn mond steken.. en 's avonds kook ik een gezonde maaltijd, en eten we allemaal hetzelfde.. niets geen gedoe... drie tussendoortjes per dag, en geen honger! Dus ja... zodoende dan het herbalife gebeuren he...

even kijken of ik een tikker kan plakken:

Laatst aangepast door Andrea op vr 16 nov 2007 18:49, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 18:33    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Hallo Andrea,

Welkom bij de club, je bent al een heel eind op de goede weg en het laatste stukje gaat ook met vereende krachten vast wel lukken.
Succes Groet, Huisvrouw
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 18:38    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote

en succes met het afvallen. Je bent al over de helft. Goed hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 18:44    
Vrouw Weeggegevens   Sanhar

Dieet: WW

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub en veel succes!

Groetjes,
Samos Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 19:27    
Vrouw Weeggegevens   Superslankie

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote

Je bent al aardig goed op weg, de laatste kilootjes lukt jou ook wel!!!

Succes!!

Olga

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 21:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wow.. wat een warm welkom! dank jullie wel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Andrea

Voor je het weet ben je net zo als ons aan deze gezellige
weegclubsite veslaafd

Waar we elkaar door DIK en dun steunen.
Heel veel succes
Groetje Helma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Van harte voor Andrea!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2007 23:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2