Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Grote muziek topic

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   OceanSoul
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier kun je praten over je favoriete muziek.
Denk bijvoorbeeld aan, wat heb je het laatst geluisterd, wat is je favoriete band, nieuwe nummers enz.

Om het spits af te bijten zal ik wel beginnen Lach

Ikzelf hou meer van heavy muziek.
Mijn smaak is best breed.
Maar mijn echte nummer 1 is toch wel Nightwish.
Verder vind ik Boys Like Girls, Evanescence, Good Charlotte, Indica, Sonata Arctica, Escape the Fate, enorme gave bands!
En natuurlijk vergeet ik een aantal bands.

Vorig jaar november hebben wij Nightwish nog live mogen zien.
En wat het mooiste is, is dat je na het concert altijd met een paar mensen bij de artiesten uitgang kunt wachten.
Nu was het die avond echt enorm slecht weer.
Gelukkig konden we onder een afdakje staan.
En toen kwamen tot ons verassing Marco en Kai naar buiten <3
Gezellig gekletst en foto's gemaakt^^

Man, he took his time in the sun
Had a dream to understand
A single grain of sand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2016 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben een grote fan van de muziek van J.S. Bach en Telemann.......... Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2016 1:15    
Vrouw Weeggegevens   dabbertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Jasper Alblas smoothie afslankplan.

Reageer met quote
Hee leuk dit onderwerp. Tis nog niet groot, maar als muziekliefhebber wil ik graag aanhaken.

Ik hou voornamelijk van rock en pop. Op dit moment luister is naar Lenny Kravitz. Ik ben de afgelopen 2 jaar naar concerten van Train, The Moonkings en Sas Jordan geweest.
Mijn man zit in verschillende bandjes, dus in ons huis klinkt er altijd muziek.

Twee van mijn favoriete nummers:

Journey - Don't stop believing

AC/DC - Thunderstruck

Leeftijd is niet belangrijk, tenzij je kaas bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 sep 2016 21:48    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
mijn muziek smaak is heel breed..

van nederlandstalig tot aan hardcore.. heavy metal en klassiek vind ik beiden niks, en heb der ook nooit wat mee gehad in mijn leven..

Ik heb nu een periode dat ik weer naar de nederlandse smartlappen luister en dan ineens vooral als ik boos of kwaad ben moet ik me ff laten gaan op de hardcore.. hier thuis weten ze op zo'n moment psies hoe het met mij is en gaat hahahaha..

Ben naar verschillende concerten geweest oa The Kelly family, BZN ed en naar diverse nederlands talig muziek/piratenfeesten in de gelredome en elders in het land.. Ben ook wel es naar Lowlands geweest en Dancevalley enzo..

over 2 weken ga ik gezellig met mijn oom mee naar zijn stam kroeg daar hebben ze een besloten feest met 2 nederlandse artiesten.. lijkt me wel grappig.. we gaan het mee maken..

Als ik thuis bezig ben staat de radio meestal aan op q music, alleen nu deze week op sky radio vanwege de 90's top 500 vind ik altijd leuk ff terug zwijmelen naar mijn jeugd en vooral mee lallen met de oudere liedjes hahaha..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 sep 2016 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk topic! Ik ben gek op muziek. mijn muzieksmaak is heel breed maar het meeste houd ik van pop en country. Het liefste luister ik naar Elton John, Alan Parsons of John Denver. Oja, en Keltische muziek kan je mij ook een groot plezier mee doen.
Maar heel veel muziek vind ik goed.
Van klassiek vind ik niet alles mooi en mijn hoofd moet er naar staan. Maar daarvan vind ik vooral Mozart mooi.

Ik houd absoluut niet van Nederlandse levensliederen, Duitse slagers, hardcore en gabber. Oja, en je kan me wegjagen met smartlappen. Ketelbinkie en Bloody Marie doen hun werk wel als je mij niet over de vloer wilt hebben Schaam Schaam
Hoewel ik die smartlappen en levensliederen op mijn voormalige werk in verpleeghuizen regelmatig heb moeten aanhoren Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 sep 2016 14:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Avondje alleen thuis. Manlief sporten, studenten zijn er doordeweeks niet, dus alleen met de hond en die kan niet over mijn muziek klagen Lachen

Dusssss back to the 70's

December 1963 (Oh what a night)- Four seasons

En deze kan nog net op 29 september - Earth Wind and Fire

En dan ga ik eens lekker vroeg naar bed en morgen uitslapen want ik heb al weekend. Nou vooruit dan, nog een hele foute voor het slapen gaan

Staying Alive - Bee Gees

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Flaps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn muziek smaak is ook héél breed, maar ik luister het liefste naar reggae. Vaak diepgaande teksten maar wel met een positieve vibe Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2016 12:07    
Man Weeggegevens   Garou
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Zoals de meesten al antwoord hebben gegeven, heb ik zelf ook een hele brede muzieksmaak. Het varieert van Pop, Dance, Disco, Jazz, Funk, Rock, Easy listen, R&B, en van Country tot Blues. Dus best breed te noemen. Alleen hou ik zelf niet zo's van de Rap, Hardcore, en de Nederlandstalige muziek, en dan bedoel ik meer het genre zoals Jan Smit en Frans Bauer, daar heb ik dus echt niks mee, maar verder vind ik bijna alles wel mooi.

Maar mijn Mijn muzieksmaak hangt dan ook van mijn stemming af, of wat ik doe op dat moment van de dag, wil ik lekker relaxen dan wil ik het liefst naar wat rustige easy listen of jazz achtige muziek, zoals Barbra Streisand en Linda Eder, maar ben ik aan het sporten, of wandelen of ik ben druk bezig in mijn huishouden dan luister ik liever naar meer up-tempo achtige muziek zoals Maroon 5, Madonna, Bon Jovi, Bee Gees of Celine Dion.

Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 okt 2016 18:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kerstboom optuigen met muziek om in de sfeer te komen. Dit is een van mijn favoriete Christmassongs:

Shakin' Stevens

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2016 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Thymra

Reageer met quote
Mijn smaak is ook enorm breed, ik ga van heavy naar klassiek en van klassiek naar hardcore bijvoorbeeld. Uitlachen

Nightwish, Cradle of Filth, Korn, Three days Grace, Evanescence, Marilyn Manson en zoveel anderen. Hardcore hou ik van Korsakoff, Nosferatu, Angerfist, Miss K8. Ik luister ook veel naar game en Anime soundtracks. Game bijvoorbeeld Final Fantasy, heeft heel mooi muziek, world of warcraft, legend of zelda om een paar te noemen. Hangt er beetje van af waar ik zin in heb. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 dec 2016 9:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2