Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Groene en gezonde zomerchallenge ! - 8 w.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
DIe zijn inderdaad best te doen Kathinka! Heb er ook wel eens 1 gemaakt. Wel bodem gekocht bij de supermarkt, niet zelf gemaakt. Net als bloemkoolrijst trouwens, ook best lekker als je er een soort Nasi van maakt.

Ik ben uiteten geweest en dat ging me goed af! Spa rood gedronken en 2 Groene ijsthee en een carpaccio (klein) vooraf en een salade met kip (ook niet heel groot) daarna. En een cappuccino als toetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 23:30    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kathinka schreef:
Oeps, raak ik een gevoelige snaar pmponer?

Oh Nee hoor valt wel mee, ik zou zelfs zover willen gaan om de school en (extra) begeleiding hier een 8 te geven. Alleen als het gaat over regels omtrent eten en wat de kinderen mee mogen, dat gaat nog niet helmaal goed.. Zeker omdat de regels niet door iedereen worden opgevolgd en dat leidt weer tot vragen/onvrede van de kinderen. Misschien had ik ook beter kunnen typen.

"Ouders... laat ik daar maar niet over beginnen Uitroep Neutraal "

Lachen

Over die bloemkool pizza, als het best nieuws is... best te doen... Dan hoef ik het niet.. Maar goed ik ben dan ook erg kritisch op mijn pizza. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 6:59    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik had vorige keer ook een bloemkoolpizza van de ah geloof ik. Moet zeggen dat ik dacht ohh dit gaat echt niet lekker zijn Rollende ogen maar ik vond het prima. Je moet dan alleen zelf de topping doen zegmaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Kathinka
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
@Loes: Wat ben je goed bezig geweest! Mijn complimenten. Ik ben nog niet uit eten geweest, vind het best wel lastig om dan niet te zwichten voor alle lekkere opties die er zijn. In het verleden uiteraard al wel meegemaakt en dan is het bij mij toch vaak: nou ja, die ene keer dat ik uit eten ga, als dat niet meer kan! Een houding die meer bij stabiliseren dan bij afvallen past, ik weet het Schaam Schaam

@Pmponer: O ja, dat van die regels herken ik wel, zowel uit de verhalen van man als uit de tijd dat onze jongens nog klein waren. Ben bang dat dat van alle tijd is. Maar laten we dáár maar niet over beginnen Uitroep Erg blij
Ik vind de bloemkoolpizza net zoals de bloemkoolrijst best lekker maar.... het is voor mij geen pizza of rijst! Een beetje "het heeft er naast gelegen", meer een gerecht erbij dan een vervanger van. Maar daar ben ik ook vrij kritisch in, "als het niet smaakt als een pizza zal het wel geen pizza zijn" Lach

Ik heb zo'n hekel aan kilo's met verlatingsangst!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 12:53    

Reageer met quote
dubbel bericht, deze maar leeg gemaakt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha klopt hoor Kathinka, er gaat niets boven een echte pizza!

Vandaag dagje strand gedaan, goed mn eigen lunch mee genomen a la Sonja, geen ijsje gegeten (kids wel) en vanavond nog 5 km hardgelopen. Vanavond mocht ik een bakje Japanse zoutjes van Sonja en die smaakte me toch lekker! Normaal vind ik het niks, maar nu

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 22:07    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ik doe mee Micha Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 8:20    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi iedereen,

1ste weekje achter de rug en I'm feeling happy Erg blij
Niet gesnoept, minder gegeten, veel water gedronken en resultaat mag er zijn. Ging vlot, hier een daar een moeilijk momentje, maar is me gelukt om niet toe te geven aan verleidingen. Op naar 2de goeie week. Geniet van jullie zondag en succes met de nieuwe week.
1ste groene vakje is binnen.

groetjes
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 10:27    

Reageer met quote
Gefeliciteerd Niki, dat is een mooi resultaat!
Ik heb even geen weegschaal, ben een paar dagen in huis van zoonlief/schoondochter en die doen daar niet aan, ik geloof dat ze zich op de sportschool af en toe wegen.
Maandag of dinsdag kan ik het controleren, maar het gaat voor mijn gevoel echt goed op het moment. Veel gefietst, keurig gegeten, dus ik stap er straks onbekommerd op Erg blij

Fijne zondag allemaal, Kathinka

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 10:49    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@nikilauda: knap resultaat ! Gefeliciteerd ! Lachen

Hoi Liesbeth ! Gezellig dat je hier meedoet ! Veel succes, maar dat gaat wel lukken bij jou denk ik ! Weet het wel zeker ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11