Auteur |
Bericht |
xantia Super Weegclubfan

|
|
Goed dat je doorgaat, Xantia. Eetbuien zijn rot.[/quote]
Dank je, maar ik moet wel._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 jan 2022 8:23 |
|
 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Kaia schreef: | Welke goede gewoonte gaat jullie deze week aan een groen vakje helpen? |
Zaterdag een mindere dag gehad, een beetje gesnoept. De dag erna mezelf vergeven en door …….. ! Dus niet opgeven, al gaat het even minder._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 jan 2022 9:03 |
|
 |
Deugenietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2247 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Kaia schreef: | Welke goede gewoonte gaat jullie deze week aan een groen vakje helpen? |
Meer groente eten als tussendoortje en koolhydraat arm brood waardoor ik niet te veel koolhydraten eet met mijn fruit._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 jan 2022 13:39 |
|
 |
vrolijkvlindertje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-4-2009 Berichten: 2718 Dieet: Dr Frank Woonplaats: Ede
|
|
Ik doe nog graag mee. Heb er de eerste week met goed resultaat weer op zitten. En nu op naar allemaal groene vakjes. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 23:18 |
|
 |
|
 |
Jelka Vaste Weegclubfan

|
|
Het wordt weer tijd om wat kilo’s te verliezen dus ik doe graag met jullie mee!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 0:34 |
|
 |
lientje1972 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-1-2012 Berichten: 4985 Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal
|
|
Groen vandaag, blij mee  _________________ Ik ben niet bezig met snel afvallen, ik ben bezig met mijn gezondheid verhogen.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 9:44 |
|
 |
Vongaatervoor Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 16-7-2021 Berichten: 19 Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS Woonplaats: Oudenbosch
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 10:17 |
|
 |
|
 |
xantia Super Weegclubfan

|
|
Gelukkig heb ik mijn rode vlak weggewerkt, maar helaas hij blijft in beeld. Had natuurlijk liever alleen groen gehad.
Ik vind het momenteel zwaar, ben echt aan het strijden. Woensdag weer naar de dietiste, die houdt mij bij de les, ze is de stok achter de deur. Maar natuurlijk moet je het zelf doen. Gelukkig is de moeilijke decembermaand achter de rug._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 17 jan 2022 22:01 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2021 Berichten: 782 Dieet: gezond eten Woonplaats: Duiven
|
|
Ga zo door Xantia. Probeer ook eens naar je ticker te kijken. Moet je eens kijken hoeveel je al kwijt ben. Als dat geen oppepper is dan weet ik het ook niet meer  _________________ Ik blijf positief denken en ik ga ervoor.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 20:50 |
|
 |
xantia Super Weegclubfan

|
|
moesjka schreef: | Ga zo door Xantia. Probeer ook eens naar je ticker te kijken. Moet je eens kijken hoeveel je al kwijt ben. Als dat geen oppepper is dan weet ik het ook niet meer  |
Dat is zo, maar ben al heel wat jaren aan het pieken en dalen.
Maar ik ben zeker heel blij met dit gewicht hoor.
Dank je wel voor je reactie.
X._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 jan 2022 23:59 |
|
 |
|
|