Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

graag stel ik me even voor

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sugarcy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo Allemaal,

Hierbij zal ik me even voorstellen, ik ben 45 jaar weeg 73 kilo en ik wil eigenlijk afvallen naar de 67 kilo. Nu wil ik er echt voor gaan, ik sport 4-5x per week (zwemmen, hardlopen, wandelen) en probeer gezond te eten. Mijn probleem is dat ik altijd zo'n zin heb om te snoepen. Makkelijk eet ik een hele zak drop leeg. Daarom lees ik hier de tips en de trics en hopelijk is het een stok achter de deur om nu eens echt te stoppen met de suiker en zo een paar kilootjes kwijt te raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom sugarcy,

je mag zelf in je profiel alle gegevens invoeren om mee te wegen en de manier hoe je het wil gaan aanpakken Gezond eten of wat anders.
Mee doen met een sprintje is pas mogelijk als je alle gegevens hebt ingevoerd onderaan dit bericht staat een linkje waar je vragen mag stellen.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 11:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt ik heb alles ingevuld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom...suiker de deur uit geeft een hoop rust,het is de moeite waard om het te proberen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ookvan mij hartelijk welkom. Probeer die drop uit te bannen, het is een dikmaker ! Succes !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 0:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ga het proberen om in ieder geval niet meer te snoepen, geen snoep en koek meer voor mij de komende week en misschien een boterhammetje extra zodat ik geen lekkere trek krijg aan het einde van de middag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 11:39    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Goed idee, nu volhouden hoor !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 11:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is wel lastig wnat altijd rond een uur of 4 als ik uit mn werk kom krijg ik heel veel trek en zin in lekkere dingen. Moet nog even kijken wat ik kan eten dat in voor het eten ga lopen snaaien. Gisteren begon ik gewoon helemaal te zweten toen ik niets lekkers in huis had, dus maar een bakje kwark gegeten en toen voelde ik me wel weer beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 8:16    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Goede optie dat bakje kwark. Mss ook een stukje fruit? (maar liever niet als je diabeet bent.) De eerste week is het moeilijkst, je kunt dan ook wat hoofdpijn krijgen. Dat komt van de suikerverslaving die eerst weg moet. Maar de 2e en 3e week gaan al veel beter hoor. Je moet er ff doorheen en geen zoet nemen, want dan begin je weer opnieuw. Succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 9:20    
Man Weeggegevens   Bartman
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Hallo Sugarcy,

Ik merk zelf pas hoe verslaafd aan suiker ik ben nu ik er op let. Bij elke winkel die ik passeer denk ik wel van wat hebben ze hier voor lekkers en dan vooral zoet. Bij elk tankstation dat ik passeer denk ik dan weer aan lekker vette dingen.

Eigenlijk is het niet meer of minder dan een verslaving. Maar eentje die niet zo onschuldig is dan hij lijkt. Suiker maakt op lange termijn dik, behalve als je het eraf sport. Jij sport nu wel (heel) veel, dus dat is misschien nog wat in balans. Maar laat die suiker en blijf in die mate sporten en je zult zien dat er wel wat zal afgaan.

Succes hier en met de afslankintenties!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 13:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2