Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Goedemorgen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eve73
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben Eve, 43 jaar en woon in België. Mama van twee puberende zonen, partner van een geweldige man 😊
Tijdens mijn pubertijd kon ik eten wat ik wou, ik was en bleef slank. Dat is nu wel anders!
Met de jaren zijn er kilo's bijgekomen, en ook terug af. Soms meer stabiele periodes, soms minder, zoals nu.
Ik weeg 83,5 kg bij een lengte van 170, en dat is 10 kg meer dan drie jaar terug.
Het is het resultaat van veel etentjes, altijd aperitiefjes, enz... Ik eet simpelweg teveel en ook nog eens teveel suikerrijke/ vette producten.
Mijn voornemen: rustig aan gewicht verliezen, evenwichtiger eten.
Ik weet wel wat ik moet doen, maar het is op dit moment een grote berg voor mij 😩
Veel meer nadenken bij wat je eet, keuzes maken (drink ik 1 wijntje of misschien liever later een stukje chocolade...)
Het voelt als een opgave...Ik wil me nu in de 'juiste' mentale modus krijgen en de 'klik' moet er begin september komen.
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 8:21    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Eve, van harte welkom bij de weegclub. Vooral na 2 zwangerschappen kan je lichaam behoorlijk veranderen. Ik heb zelf ook 2 zoons. Met 1 stap tegelijk zul je er vast en zeker wel komen. Heel veel succes en ook heel veel plezier.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hallo Eve,
Ook van mij een hartelijk welkom. Goed dat je ingrijpt. Alleen .......Is het niet mogelijk om die "klik"eerder te laten , bv. NU ipv in september. Dat scheelt toch weer mooi nog 14 dagen. En ik weet uit ervaring dat "morgen"( en er komt altijd een "morgen") niet altijd de beste optie is. "Meteen"starten is vaak beter.
Ik wens je veel succes, t komt vast goed.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 13:41    
Vrouw Weeggegevens   Eve73

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja klopt, je hebt natuurlijk een punt!
Ik had me september voorgenomen omdat ik nu met verlof ben, en dan terug ga werken. Maar 14 dagen is wel nog even natuurlijk.
Ik ga een online dagboeken aanmaken en dat invullen. Als ik mezelf dat verplicht om online bij te houdt, dan ga ik me vanzelf inhouden denk ik 😀
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 aug 2017 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Netty Rachel Bridie

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat grappig, allebei gisteren bij de weegclub gestart en veel overeenkomsten met de reden waarom.
Ook ik wilde nu wat rustig starten hier, omdat ik nog 2 weken op vakantie ga, en daarna "echt", maar ik leerde van jou verhaal en de reactie erop, dat beginnen nu toch echt beter is. De routine zal moeten volgen in de loop van de tijd. (en hopelijk de resultaten dan ook ...)
Dankjewel ;-)
Heel veel succes met je proces en ga voor de overwinning he?
Groetjes Netty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 aug 2017 5:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1