Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Dit is een vervolg op het sprintje "Gezond vegetarisch door de winter !".
Een sprintje voor iedereen die interesse heeft in vegetarisch eten en koken.
Ben je vegetariër? Of veganist? Of ben je een alleseter maar eet je af en toe eens geen vlees en wil je wel meer te weten komen over vegetarisme?
Schrijf je in! Je bent welkom!
We delen hier receptjes, ideetjes, leuke websites, artikelen, ervaringen met vleesvervangers, nieuwe producten, enz...
Een foto van je vegetarische maaltijd is ook altijd leuk om te zien !
En ondertussen proberen we ook nog wat gewicht te verliezen ;-)
Stel jezelf even voor en laat ons weten waarom je interesse heb in vegetarische voeding!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 7:27    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi, Duffy hier!

Ik ben when-at-home-vegan, buitenshuis vegetarisch en heeeeel soms (zo eens in de drie maand) zwicht ik voor een broodje vlees.

Daarnaast ben ik geïnteresseerd in zero waste en slow fashion. Zo ben ik onder andere (langzaam) aan het overstappen naar zeep die niet in plastic flessen zit, katoenen tassen, heb ik stoffen wattenschijfjes en gezichtsdoekjes, en een katoenen netje voor mijn fruit in de supermarkt. Idioot hoeveel plastic er in mijn badkamer, keuken en washok staat.
Mijn goede voornemen is verder om dit jaar maximaal 12 kledingstukken te kopen, vegan of tweedehands. Want boy oh boy, wat is de kledingindustrie slecht voor het milieu èn zonde van mijn geld. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi! Ik wil graag met jullie mee doen. Ik ben Tamara, 43 jaar jong. 2 kids (jongen 5 en meisje bijna 10). Ik eet sinds 2 jaar deze week geen vlees meer. Wel nog vis en zuivel. Ik eet meestal vleesvervangers. Het liefst vegetarische kipstukjes. Krap gebakken met veel knoflook. Heerlijk!
Ik ben ee afgelopen maanden weer veel te veel aan het snoepen geweest. Nieuwe start nu. Ik wil eindelijk een gezond gewicht. Eindelijk onder de 100 komen is mijn doel voor dit jaar. Dat 'maar' 10 kilo dus dan zou het makkelijk kunnen maar resultaten uit het verleden laten zien dat ik daar niet zo goed in ben... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 20:44    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi.
Ik ben Fien. Moeder van 3 kinderen. Werkzaam bij een deurwaarder. Ik eet 95 % procent plantaardig en 100% Vega.
Af en toe eet ik wat kaas of ei. Maar verder plantaardig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 21:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat knap fientjuh!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 21:59    

Reageer met quote
Duffy schreef:
Hoi, Duffy hier!

Ik ben when-at-home-vegan, buitenshuis vegetarisch en heeeeel soms (zo eens in de drie maand) zwicht ik voor een broodje vlees.

Daarnaast ben ik geïnteresseerd in zero waste en slow fashion. Zo ben ik onder andere (langzaam) aan het overstappen naar zeep die niet in plastic flessen zit, katoenen tassen, heb ik stoffen wattenschijfjes en gezichtsdoekjes, en een katoenen netje voor mijn fruit in de supermarkt. Idioot hoeveel plastic er in mijn badkamer, keuken en washok staat.
Mijn goede voornemen is verder om dit jaar maximaal 12 kledingstukken te kopen, vegan of tweedehands. Want boy oh boy, wat is de kledingindustrie slecht voor het milieu èn zonde van mijn geld. Geschokt

Ik probeer ook op plastic en afval te letten. Ik haak bv zelf mijn wattenschijfjes en boodschappen netjes. Neem.bakjes mee naar de winkel.
Gebruik shampoo bars en soap bars...
Wat goed van je goede voornemens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 22:08    

Reageer met quote
Tam76 schreef:
Wat knap fientjuh!

Schaamte Schaamte Schaamte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 22:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zero waste lukt me niet maar ik let er wel op. Sorteer afval altijd goed en erger me kapot aan overbodig grote verpakkingen. Zo zonde. Ik gebruik geen ec doekjes meer maar een spray van hg en neem dan af met wc papier. Scheelt wat afval. Gebruik vloeibare groene zeep ipv allesreiniger en koop nooit plastic tasjes. Ik heb er veel gemaakt van stof. Nog steviger ook.
Deze week naar een demo van eco vriendelijke poetsmiddelen. Prowin. Kennen jullie dat? Schijnt super te zijn. En zuinig. Je moet het verdunnen. Daardoor 1000 x gebruiken las ik. Ik ben eens benieuwd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jan 2020 22:15    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Welkom Duffy, Tam en Fien! Leuk dat jullie mee doen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jan 2020 6:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik kom weer meelezen hier...
ik eet maar af en toe vegetarisch en ben niet gek op de vervangers...(te zout)ik kies dan eerder voor een bonengerecht of iets met kaas of ei

Tam76 schreef:
Zero waste lukt me niet maar ik let er wel op. Sorteer afval altijd goed en erger me kapot aan overbodig grote verpakkingen. Zo zonde. Ik gebruik geen ec doekjes meer maar een spray van hg en neem dan af met wc papier. Scheelt wat afval. Gebruik vloeibare groene zeep ipv allesreiniger en koop nooit plastic tasjes. Ik heb er veel gemaakt van stof. Nog steviger ook.
Deze week naar een demo van eco vriendelijke poetsmiddelen. Prowin. Kennen jullie dat? Schijnt super te zijn. En zuinig. Je moet het verdunnen. Daardoor 1000 x gebruiken las ik. Ik ben eens benieuwd...

ja Prowin is super,ik gebruik het al jaren en idd je verdunt het enorm
1/10 ofzo
ook de toilletverfrisser Lachen
ik sorteer me ook te pletter...m'n garage lijkt wel een milleustrrat Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 jan 2020 11:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9