Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dit is het recept: https://www.weegclub.nl/forum/slanke-lasagne-8sp-t54162.html
Je zou het misschien niet verwachten, maar het is echt de azijn die het hem doet. Niet eruit laten!!

Lekker Tam! Ik eet dadelijk nog een portie lasagne en morgen ben ik een dagje naar Amsterdam. Wil daar ergens een tentje vinden om lekker uitgebreid te lunchen.
Iemand tips in de buurt van de Melkweg?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De kikkererwten zijn mislukt... niet gaar genoeg en niet genoeg gekruid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 0:35    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had lekker gegeten voor de zaterdag.
Veggie shoarma met gebakken ui en paprika erdoor. Arabisch brood genomen (gobi's) daar de helft van belegd met ijsbergsla, toen de shoarma erop en wat knoflook saus, dubbel geklapt en smullen maar. Beetje soja vla als dessert.

Zag en ook mooi uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 7:28    

Reageer met quote
Ziet er lekker uit Missy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ duffy: dat is echt balen, je bericht weg. De lasagne bladeren zullen het idd niet "slank" maken, maar wel lekker Lachen Lachen .

Graag gedaan! Anders even op google maps kijken voor de zekerheid. Als je nml door Utrecht Centraal van perron 21 naar 1 loopt en je komt bij de poortjes dan zie je hem eigenlijk al zitten.

Lasagne van pompoenbladeren en geitenkaas is ook een verrassend lekkere combinatie (at ik wel eens voordat ik zoveel mogelijk plantaardig ben gaan eten). Donderdag bij de coop bij station Utrecht Vaartsche Rijn zag ik dat ze vegan "geiten"kaas hebben. Die ga ik een meenemen voor een weekend dat de kinderen er niet zijn en nog een keer proberen te maken, maar dan vegan.

Veel plezier vandaag in Amsterdam!! Hoop dat het weer meevalt. Helaas geen tips voor je, alleen wat ik op google kan vinden.

@ Tam76: Die kroketten zijn zoooooooooo lekker smullen smullen smullen
Hoe zijn de frikandellen? Waren bij onze appie gisteren op.

@ Flying Missy: Dat ziet er heerlijk uit!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 9:52    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Missy dat ziet er overheerlijk uit!! smullen smullen smullen

Ik had gisterenmiddag vegetarische gehaktballetjes van AH (niet slecht!! eerste keer dat ik ze kocht) met paprikablokjes en tomaat. Italiaanse kruiden, peper en look.

Gisterenavond werd "hapjesavond". Laat thuis. Stokbrood met een paar gehaktballen, olijven, stukje kaas... Geen dieetkost dus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@cheatday: ik heb de vega frilandel van Mora laatst in de friture gehad als frikandel speciaal bereid. Verrukkelijk! Vanavond ga ik die maken bij de frietjes. Alles uit de airfryer.
De vega kroket was ook weer heerlijk gisteren. Op een broodje met wat mosterd. Mjam!
In de avond geen chips maar dus een paar mislukte kikkerwten. De bedoeling was een vervanger voor borrelnootjes maar helaas. Ik gooi ze straks nog eens de oven in. Wie weet wordt het nog wat...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 17:27    

Reageer met quote
Na drie maanden was eindelijk de Turkse snackbar weer open, is de falafel uit het assortiment! Schandalig, gelijk protest aangetekend. Natuurlijk. Uitlachen
Ze zijn "wat nieuwe concepten aan het uitproberen." Nergens voor nodig, geef terug mijn vega optie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 feb 2020 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dat is erg Duffy, is er geen andere Döner tent in de buurt? Die verkopen ook broodjes falafel (neem ik altijd als ik eens heel slecht doe). Lachen

Hier wordt het vanavond chili con nep carne. Met restant van het Arabische brood. smullen Dat maak ik even warm in de koekenpan, dan is het ook weer vers. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 feb 2020 11:11    

Reageer met quote
We hebben er nog twee, maar die zijn helemaal aan de andere kant van het dorp.
Ik heb er eerst maar eens alle vertrouwen in dat hij naar mij luistert en dat het inderdaad terugkomt. Lach

Ik had gisteren vegan goulash (uit de vriezer) en vanavond zelfgemaakte nasi (uit de vriezer). Even weer wat ruimte maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 feb 2020 14:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 10 van 20